• teller

Pappagrupp i Eskilstuna

Hej !

Min sambo och jag ska ha vårat första barn mars-april 2007.
    Det ska bli jättekul och spännande.
    Nu har min sambo gått med i en mammagrupp som träffas och fikar och byter erfarenheter med varandra mm.
    Vore kul om det fanns några grabbar som skulle vara intresserade av att starta en pappagrupp och byta lite erfarenheter och funderingar om vad som komma skall. Vi kan ju träffas och fika eller snacka över en öl eller liknande.

Så vad säger ni ?? Finns det något intresse eller ??

• Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna
  • Wedde

God eftermiddag. Alla laddade? Bra. Finns det någon som har en x:ra klubba att ta med? John letar för fullt men om han inte hittar nån vore det snällt om det fanns en i reserv.
    Idag har det varit en riktg slappardag, jag har rört på mig lite när vi tog en långpromenad med Lima o hunden.
    Då syns vi ikväll.
    Iggy: glöm inte kortet.

• Iggy 82a

Wedde: Du kan vara lugn, Jag har koll på kortet.

Idag tyckte jag att det var sommar så min leksaksbil (ford) fick ta på sig sommardojor, kanske lite optimistisk, men mycket roligare.

• swartling

Det är lugnt Wedde, jag tar med en extraklubba.

NiklasG; hoppas att lilltösen kryar på sig

JAG HAAATAR GAMLA BILAR SkrikandesSkrikandesSkrikandes

Så... nu kan jag gå ut och fortsätta skruva

• Wedde

NiklasG: Hoppas att Molly kryar på sig snart.

Timmen "B" närmar sig. Ska snart ställa mig o laga pannkakor åt resten av familjen. Själv väntar jag med maten tills jag kommer hem, har ingen lust att spy efter 2min.

Swartling: nu blev jag verkligen sugen på Apachen. Ska maila killen i USA för att höra om fraktkosten.

Iggy: jag är lugn

• Iggy 82a

Jag kunde visst inte vara med och spela ikväll, ska till frugans pappa men jag kommer förbi med kortet.

Är det flygning imorgon, hur dags?

• Iggy 82a

Innebandy fredag 16/3:
    Wedde+John+ev Micke
    patrik+robin+jesper+micke+danne
    swartling
    teller

• swartling

AJ SkrikandesSkrikandesvad jag har ont i mina vader fasen jag kan knapt gå.

Flyget var det kl 11,00 ?

länktar tills min nya kommer om den kommer Flört

• Wedde

Samma här, min högra vad gör så jä... ont, att jag får amputera
    Flyget är kl.11
    Nattinatt

• Iggy 82a

Hur länge får vi flyga? så jag vet hur mycket jag ska mata parkeringsautomaten med.

• Coenraads

Hej!
    Här är en till Eskilstunapappa. Får man vara med här? Min sambo Michelle (82an) är aktiv i mammatråden. Hon har nämnt att det finns en pappatråd. Så jag tänkte att jag kunde kolla in här. Jag är dock inte sportintresserad som de flesta andra av er verkar vara utan har ett stort musikintresse Jag har två döttrar, Molly född 05 och Filippa född 07.

• swartling

Hej coenraads väl kommen hit till vårat gjäng.

Hej på er alla såg att tråden stänks snart så jag tog mig friheten och startade
    en ny tråd Räcka ut tungan
    www.familjeliv.se/Forum-6-85/m18547366.html

så vi inte tappar bort varandra.
    nä nu är det mat på g.
    Wedde jag var ner till hobbex och kollade på 6 kanalarn mmmmmmmmmmm
    1995:- kr  vill ha Flört

Svar på tråden Pappagrupp i Eskilstuna