• Lev livet som du borde ha gjort

några 89:or som väntar bebbe?

Jag är 18 och väntar mitt första barn i Augusti. Hur är det med er?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-01-15 09:57
    Har fått MF (om inte alla sett att jag postat det i denna tråden) den 5/1-08 hände det, men jag finns kvar i denna tråden och läser vad ni skrivit! Lycka till allihopa! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-07 14:39
    Nu är jag gravid igen!!!

• Svar på tråden några 89:or som väntar bebbe?
  • JwJw

Grattis så glad för din skull denna gång går det nog vägen

Lev livet som du borde ha gjort skrev 2008-03-07 08:18:26 följande:

Jag plussade!!!!!

Tack! Hoppas jag med, vill det mer än något annat i denna värld nu! Vill ju verkligen att det ska funka denna gång! Åhh.. oron börja redan smyga sig fram

JwJw skrev 2008-03-07 11:52:02 följande:
    Grattis så glad för din skull denna gång går det nog vägen Lev livet som du borde ha gjort skrev 2008-03-07 08:18:26 följande:
  • JwJw

Säkert större chans att det går nu då

Lev livet som du borde ha gjort skrev 2008-03-07 12:08:38 följande:

Tack! Hoppas jag med, vill det mer än något annat i denna värld nu! Vill ju verkligen att det ska funka denna gång! Åhh.. oron börja redan smyga sig fram
  • mamma kikkan

du kommer att klara det gumman:) denna gången jag lovar dej hehe:)

• JwJw

Ja det är sant men vi får hoppas på att du inte har den oturen

Lev livet som du borde ha gjort skrev 2008-03-07 14:35:40 följande:

hoppas ju det! sett dem som fått flera mf på raken. hoppas det inte är så för mig
  • mamma kikkan

jo jag vet men bara ta det lungt med dej dj så ska du se att det ska å bra=)

ne precis.. det får man verkligen hoppas på. Vill inte ha sån otur, men det känns så typiskt mig det. Förvånar mig inte ett dugg om det värsta kommer att hända. All otur kommer till mig.

JwJw skrev 2008-03-07 14:54:28 följande:
    Ja det är sant men vi får hoppas på att du inte har den oturen Lev livet som du borde ha gjort skrev 2008-03-07 14:35:40 följande:
  • MarieHJ

Lev livet som du borde ha gjort skrev 2008-03-07 15:07:12 följande:

ne precis.. det får man verkligen hoppas på. Vill inte ha sån otur, men det känns så typiskt mig det. Förvånar mig inte ett dugg om det värsta kommer att hända. All otur kommer till mig.
    Grattis till plusset!!! Du är ung och har det på din sida=) Låter hemskt, men allt har kanske en mening.. Det kanske var meningen att det var denna som skulle komma=) Önskar dig verkligen all lycka till nu!!

Tack så mycket! vill verkligen detta ju. Kommer ju blev helt förkrossad om det inte går sin väg denna gång.

MarieHJ skrev 2008-03-07 15:25:40 följande:
    Lev livet som du borde ha gjort skrev 2008-03-07 15:07:12 följande:
    Grattis till plusset!!! Du är ung och har det på din sida=) Låter hemskt, men allt har kanske en mening.. Det kanske var meningen att det var denna som skulle komma=) Önskar dig verkligen all lycka till nu!!
Svar på tråden några 89:or som väntar bebbe?