• ifent

5 barn eller fler, kul att byta tankar och erfarenheter :-)

Är hemma med mina 5 barn som är mellan 1 månad och 15 år.
    Har varit hemma i 4,5 år nu dock har 4 åringen och han som blir 2 i maj börjat på dagis 15 timmar i veckan som de stortrics med.
    Så nu är det bara jag och den lilla hemma 3 dgr i veckan, känns lite lyxigt och än så länge har vi mest använt tiden till att sova en stund på fm.
    Sedan är det fullt fart med skjutsningar till träningar och kompisar

Catta

• Svar på tråden 5 barn eller fler, kul att byta tankar och erfarenheter :-)
  • Chanteuse

Jag tackar så mycket för alla gratulationer

Jag kan nog med säkerhet säga att vår familj är nu komplett, jag får se med glädje fram till den dagen då jag får barnbarn

• Emmsan

ääääntligen e ja oxå 5 barnsmamma 6 dagar över tiden  den 4e april kom vår lille Melker 3740 o 53 lång. såå mysig ....

nummer 5 på väg *kärlek*
  • fjärilen78

emmsan: jättegrattis till dig med

• Shannara
    Chanteuse skrev 2008-04-07 15:29:05 följande:
    Jag tackar så mycket för alla gratulationerJag kan nog med säkerhet säga att vår familj är nu komplett, jag får se med glädje fram till den dagen då jag får barnbarn
    Precis så satt jag och sa för 5 månader sen... *ler*
    ♡Jag har världens fem goaste trollungar!♡
  • Shannara
    Emmsan skrev 2008-04-07 19:41:09 följande:
    ääääntligen e ja oxå 5 barnsmamma 6 dagar över tiden  den 4e april kom vår lille Melker 3740 o 53 lång. såå mysig ....
    GRATTIS!!!
    ♡Jag har världens fem goaste trollungar!♡
  • Emmyss

Ett stort grattis till Chanteuse och Emmsan!!!

• Emmsan

åhhh tusen tack för alla grattis hoppas verkligen att jag är NÖJD nu som jag har lovat ... hahahaha

nummer 5 på väg *kärlek*
  • Chanteuse

Emmsan: Grattis till lilla Melker!

• ifent

Grattis Emmsan och Chanteuse !!

Catharina

Mamma till Izabella-93, Felizia-97, Emrik-03, Neo-06, Trinity-07
  • Angel73
    Emmsan skrev 2008-04-07 21:52:54 följande:
    åhhh tusen tack för alla grattis hoppas verkligen att jag är NÖJD nu som jag har lovat ... hahahaha
    Hahaha jag lovade och lovade att vara nöjd efter 5 barn.......men ack så fel jag hade IGEN (trott det innan efter både nr3 och4 )
    men här blir det inte fler skulle nog inte ens våga fråga han skulle slå bakut !! Men jag kan njuta ett tag till av en bebis hon är ju bara 4 1/2 månad än.

Grattis alla "ny" gravida.
  • Angel73

Och givetvis grattis till alla nykläckta !

Svar på tråden 5 barn eller fler, kul att byta tankar och erfarenheter :-)