pappa söker?
söker efter kärleken och familjelivet , nån fler en jag som letar ? tips på bra sidor för oss begagnade singel killar/tjejer
söker efter kärleken och familjelivet , nån fler en jag som letar ? tips på bra sidor för oss begagnade singel killar/tjejer
Jag tycker det har varit lite tvärtom, dvs att killar som har barn sen tidigare har lättare att träffa nån än tjejer som har barn sen tidigare.
Personligen såg jag det aldrig som ett problem om killen hade barn när han träffade mig.
Jag har varit singel nu sen i höstas så det har inte gått så lång tid och jag ahr inte precis letat efter någon heller, men jag har också börjat fundera på hur man ska hitta någon egentligen. Jag är mer kräsen, i och med sonen, men tänk om man faktist kommer fortsätta vara singel i väldigt många år framöver?
Det får väl tiden utvisa.
Mötesplatsen kan jag faktist rekommendera, min mamma registrerade sig där och hade 1 mån prova-på-gratis. Där träffade hon sin nuvarande sambo, båda med 3 barn var i bagaget + att min mamma faktist t.o.m var mormor "pga" mig
Hennes sambo tyckte det var gulligt och roligt och skojade med folk som var nyfikna på mamma (dvs som inte hade träffat henne) att hans nya flickvän är mormor; hur gammal är hon egentligen? fick han som följdfråga då. (ska tillägga att hon är ung, dvs 47 år).
mrbandit1: du får väl börja med att skriva in ålder och i vilken stad du bor i din pres så kanske du får napp, det är säkert massor som har läst den här tråden nu som är nyfikna
Fixat men ingen inbox SUCK
Varför inte prova att delta i andra debatter på forumet än att bara puffa din egna söka-sällskap-tråd? Då kan ju dom som eventuellt skulle vara intresserade se vad du är för en person och vilka värderingar du har. Då är nog chansen större.
dadindacity
och om personen själv har barn ska dom defo vara snälla, dom får inte vara odrägliga, gapiga och ouppfostrade.
Nja...alltså jag har en föreställning om att det skulle vara lättare att träffa ngn som inte har barn alls...och om personen har barn så vill jag helst inte att det är typ tre stycken, helst ett högst två. Men jag eftersom jag älskar barn i allmänhet så är det okej om de är lite skrika. Man är ju van. :)
Samtidigt tror jag att föreställningen man har om den man ska träffa ngn gång inte behöver överensstämma den dag man verkligen blir kär.
dadindacity
nej visst. men jag tror knappast jag skulle kunna bli kär i ngn som inte uppfostrat barnen bättre än att de säjer könsord!
alltså jag menar det säjer ju kanske ngt om föräldrarna..?
Förstår egentligen inte varför det skulle vara så desperat att söka efter någon här på fl?
Det spelar väl ingen roll var man letar efter en respektive?
Ska man dra gränsen nånstans så är det väl i så fall att man verkar desperat om man letar efter någon oavsett var man letar, men vem vill inte hitta en själsfrände?
Bara lite funderingar...
Jag tror mia maria mer syftade på sättet att söka och inte sökandet i sig...
Jag tycker det är supermodigt att söka här!!! GO !!!
Match.com har ju jag hört mycket gott om.
O jag anser att det inte alls borde vara ens en fundering över hur barnen är.. Barnen är det abolut bästa bitarna av personen o kan man inte älska dem helhjärtat då är man helt fel person att komma in i deras liv.
Jag är själv nybliven singen/ensamstående mamma. Jag har en dotter på 2.5 o tror säkerligen att det finns många som tycker att det är ett problem. Men dem som anser det är inte ens i närheten av det jag söker.
Jag tycker det visar på styrka att förändra sitt liv om man anstränger sig o inte sitter på baken o klagar o gnäller.
Stark kille o bry dig inte om vad andra dömmer ;)
Lycka till med allt supergoa ungar!!!
puffar
puffar igen
En fundering jag har är att kanske lägga in den delen här i FL, alltså en "sök och finn" plats(kontaktannonser). Då skulle FL bli helt komplett!
Fler män skulle kanske våga sig hit och slänga sig in i diskussionerna på forumet med, som ju är väldigt kvinnodominerande!
Mitt tips till dig TS är väl att söka dig till platserForum här på nätet där du har dina likasinnade t ex... själv hängde jag mycket på poeter förr och fann intressanta och intresserade.
puffar igen :)
Det är bara snack, jag vill gärna ha en ensamstående mamma. Jag är singel och söker. Men ni kvinnor vågar nog inte ge er ut på jakt efter fött barn. Vi män ändras inte så mycket med barn. Tror kvinnan är nervös och rädd för vad karlar ska säga. Men vissa av oss söker en ensam mamma :)
Puffar *