• Qermit

Hemutredning hösten 2009 #3

Hej!
    Det verkar som vår tråd gått ut så jag startar en ny. Välkomna alla som tycker sig passa in i tråden .

• Svar på tråden Hemutredning hösten 2009 #3
  • TomMon

Tackar! Just nu är det lite svårt att sova, glädje blandas med vemod och en massa andra känslor. Nu är det verkligen sista kvällen hemma med bara mannen och hunden, snart kommer allt att vändas upp och ner. Är vi redo? Vi får väl se! :)

• Qermit

Lycka till här oxå TomMon! Ni kommer att vara redo och jag hoppas att allt kommer kännas helt naturligt när ni har era barn hos er! Stor kram!

• TomMon

Tack ska ni ha! Just nu är vi i Taiwan, imorgon går tåget mot staden där våra barn finns! Idag blir det sightseeing, även om tankarna är på annat håll! ;)

Qermit: är ni hemma nu? Hur känns det? Hur är det med er underbara pojke? Jag tänjer mycket på er och hur härligt det är att ni också är framme nu! :)

• TomMon

Och nu är de i våra liv, bara sådär, som att de alltid varit där! Just nu sover de bredvid mig i dubbelsängen, sötaste i världen!

• chatnoir
    TomMon skrev 2012-07-19 16:39:20 följande:
    Och nu är de i våra liv, bara sådär, som att de alltid varit där! Just nu sover de bredvid mig i dubbelsängen, sötaste i världen!
    Grattis!!
  • fabbemam

Ååå va skönt att höra! Visst är det underbart de där första gångerna man får se sina små älsklingar sova söttGlad, man kan liksom inte se sig mätt! Lycka till nu med ert liv som föräldrar!

• Qermit

Härligt att höra TomMon! Visst är det en fantastisk känsla?!

Nej, vi är inte hemma än. Är kvar i vår sons fantastiska land ett tag till. Kram!

• Simba79
    TomMon skrev 2012-07-19 16:39:20 följande:
    Grattis!
  • fabbemam
    Qermit skrev 2012-07-19 20:13:54 följande:
    Härligt att höra TomMon! Visst är det en fantastisk känsla?!

Nej, vi är inte hemma än. Är kvar i vår sons fantastiska land ett tag till. Kram!
    Grattis till er son!
  • TomMon

Tack ska ni ha!

Fabbemam: precis! Det är samma sak idag, söta gullungar! :)

Qermit: härligt, då är vi båda i våra barns hemland och "semestrar"! Vi kände idag att klarar vi detta med allt vad det innebär med konstiga hotell-rutiner och restaurangbesök samt utflykter i 37-gradig hetta så klarar vi det nog rätt ok hemma också! :)

Svar på tråden Hemutredning hösten 2009 #3