• fdavidsson

Fulaste namnet?

Vilket är det fulaste namnet du vet, som du absolut inte skulle döpa ditt barn till?

• Svar på tråden Fulaste namnet?
  • Anonym (Lis)
    Anonym (Fyfan) skrev 2024-09-27 03:38:53 följande:

Finns inga namn jag avskyr så mycket som Pernilla och Natalie 🤮 Låter som någon överpositiv människa med tofsar typ.

Natalie Är väl kvinnliga motsvarigheten till Liam, det skriker Soc-fall om dem.
    Lär väl bli ersatt som mest representerat där av Nova-Li/Novalie/Novali/Nova-lie..
  • Anonym (Kevin Kevinsson)
    Anonym (Fyfan) skrev 2024-09-27 03:38:53 följande:

Finns inga namn jag avskyr så mycket som Pernilla och Natalie 🤮 Låter som någon överpositiv människa med tofsar typ.

"Överpositiv människa" Bra uttryck. Allt är wow, yeah och toppen. / Kevin Kevinsson

Vad tycker ni om Douglas?
  • Anonym (Fyfan)
    Anonym (Kevin Kevinsson) skrev 2024-09-27 20:48:34 följande:
    "Överpositiv människa" Bra uttryck. Allt är wow, yeah och toppen. / Kevin Kevinsson

Vad tycker ni om Douglas?
    Douglas låter lite som någon med en intellektuell funktionsnedsättning. Övervägde dock att döpa min hund till det förut.
    Anonym (Fyfan) skrev 2024-09-28 00:43:24 följande:
    Douglas låter lite som någon med en intellektuell funktionsnedsättning. Övervägde dock att döpa min hund till det förut.
    Douglas känns som en gammal greve eller patriark. Gamle Douglas, typ.
    Lite som Donald.
  • Anonym (H)

ludwig är såväl löjligt som osexigt. vet att det är ett statusnamn men låter så fånigt och är opersonligt också. mycket titta på oss som är lite finare liksom. 

Anonym (H) skrev 2024-09-28 18:30:42 följande:

ludwig är såväl löjligt som osexigt. vet att det är ett statusnamn men låter så fånigt och är opersonligt också. mycket titta på oss som är lite finare liksom. 

Känner varken eller för Ludwig.
  • Anonym (Tanja)
    Anonym (H) skrev 2024-09-28 18:30:42 följande:

Gillart inte alls. Ingen tufft, ser framför mig en liten sockervaddsmes.
    Högstatus? Jag har sett lågstatus döpa sin son till Ludwig aka Ludde.
  • Anonym (Lotta)

Valton, har väldigt svårt för det namnet.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Öööh)

Örjan. Det låter så surigt och negativt. 

• Anonym (Tanja)

HAr svårt för Torsten.

• Anonym (Gillar inte)

Finns massor fula namn som alla redan vet. men har svårt att förstå folk fortsätter ge namn som William, Cevin, Stella, Liam. Lilly, Tilda?

Svar på tråden Fulaste namnet?