• Anonym

adoptera bort

funderat ett tag o har inte riktigt bestämt mig än , men jag känner att jag ev vill adoptera bort mitt ena barn till pappan och styv mamman ,då jag inte känner mig som mamma till barnet på samma sätt och har ingen kontakt alls . hon har det bra hos dom o vet att hon kommer fortsätta ha det och hon tycker om sin styvmamma och det är bra  .det kanske låter konstigt visst gör det ont djävligt ont , men det gör lika ont att inte ha någonting tills på så länge , hur går man till väga . jag har inte riktigt bestämt mig än ,det skulle va till deras fördel och till min . inget illa menat till vare sig dom eller mig. e det någon med erfarenhet av detta vad e för och nackdelar med det.

• Svar på tråden adoptera bort
  • Slagathor
    elitae skrev 2012-07-06 08:14:37 följande:
    Haha, jag struntar i hur jag uppfattas. Annars hade jag ju inte skrivit så som jag gör eller hur ? Jag var uttråkad igår och hon/han/den/det är rolig att vara jobbig mot. Det är ju antagligen ett troll... Troll för skylla sig själva...
    Fast du gör ju bort dig genom att bete dig som du gör. Fine om du inte bryr dig, men det är fan pinsamt. Jag skäms å dina vägnar.

Förr lagade man det som var trasigt. Nu byter vi utan en tanke på konsekvenserna ut det.
  • sekretess

(-: ja tack o lov för att det inte finns moralsika  predikan om beteende ibland...jag tar ingen skit.  men å andra sidan  tror dom det är trolltrådar så finns inget o diskutera.(-:

• Slagathor
    sekretess skrev 2012-07-06 09:45:10 följande:

(-: ja tack o lov för att det inte finns moralsika  predikan om beteende ibland...jag tar ingen skit.  men å andra sidan  tror dom det är trolltrådar så finns inget o diskutera.(-:

Jag bryr mig inte om det är en trolltråd eller inte, men jag tvivlar på att det är det. Men jag har sett hur hon gör bort sig nu sida efter sida, dag efter dag. Antagligen för att hon vill locka folk att klicka på hennes blogglänk i önskan om att bli nästa Kissie. 
    Förr lagade man det som var trasigt. Nu byter vi utan en tanke på konsekvenserna ut det.
  • sekretess
    Slagathor skrev 2012-07-06 09:48:06 följande:
    Jag bryr mig inte om det är en trolltråd eller inte, men jag tvivlar på att det är det. Men jag har sett hur hon gör bort sig nu sida efter sida, dag efter dag. Antagligen för att hon vill locka folk att klicka på hennes blogglänk i önskan om att bli nästa Kissie. 

(-: vad kan man va senast sånt inträffa med kissie typ mellan 12- 15 , jag e som en magnet som bara drar till sig små bimbos....fattar det inte.(-:
  • elitae
    Slagathor skrev 2012-07-06 09:37:41 följande:
    Fast du gör ju bort dig genom att bete dig som du gör. Fine om du inte bryr dig, men det är fan pinsamt. Jag skäms å dina vägnar.

Då tycker jag synd om dig för att du skäms åt någon som inte skäms själv....
  • elitae
    Slagathor skrev 2012-07-06 09:48:06 följande:
    Hahahaha, nästa Kissie ? Min blogg är inte ens i närheten av hennes, jag skriver om mitt liv för att kunna gå tillbaka o kolla själv, o visst är det kul om folk läser men det är långt ifrån därför jag bloggar :)
  • Slagathor
    sekretess skrev 2012-07-06 10:04:18 följande:
    (-: vad kan man va senast sånt inträffa med kissie typ mellan 12- 15 , jag e som en magnet som bara drar till sig små bimbos....fattar det inte.(-:
    Vissa har Det, andra inte haha

elitae skrev 2012-07-06 10:06:58 följande:
    Då tycker jag synd om dig för att du skäms åt någon som inte skäms själv....
    Fast det är ju just det som är så pinsamt, att du inte skäms över dig själv
  • elitae
    MrsC74 skrev 2012-07-06 14:36:14 följande:
    Är sekretess och TS samma? Va inte TS en kvinna ?
    "personen" (eller trollet) har nog inte riktigt koll....
  • elitae
    Slagathor skrev 2012-07-06 10:09:32 följande:

Det finns inget att skämmas över, verkligen. Jag är inte ett dugg seriös. Och om jag får vara så barnslig o säga att "det var hon som började" o "det var hon som fortsatte".... När jag sedan insåg att TS fattar ju inte ett skit av vad man säger så spelade jag bara med, typ, och hade lite kul :)
  • elitae
    Slagathor skrev 2012-07-06 10:09:32 följande:

Hon "gav sig på" mig utan anledning o skrev "du borde inte ha barn" o "fattar inte hur din kille tänkte", helt utan anledning. Anledningen var att jag frågade om det var något fel på familjelivs "visa endast X". Du kan ju läsa så förstår du...
  • sekretess
    elitae skrev 2012-07-06 23:06:33 följande:
    Hon "gav sig på" mig utan anledning o skrev "du borde inte ha barn" o "fattar inte hur din kille tänkte", helt utan anledning. Anledningen var att jag frågade om det var något fel på familjelivs "visa endast X". Du kan ju läsa så förstår du...
    kanske det som är problemet att du först kastar skit sen begär du att man ska va dig till lags o dessutom oseriös , lägg av elitae ,sluta försvara dig själv.
  • elitae
    sekretess skrev 2012-07-07 14:40:31 följande:
    kanske det som är problemet att du först kastar skit sen begär du att man ska va dig till lags o dessutom oseriös , lägg av elitae ,sluta försvara dig själv.
    Jag har inte bett dig att vara mig till lags. Det var inte jag som först kastade skit på dig. Det var du som kasta skit på mig utan att jag ens sa något till dig... Du yrar ju så du vet ju inte själv vad du säger. 
  • sekretess
    elitae skrev 2012-07-07 16:13:22 följande:
    Jag har inte bett dig att vara mig till lags. Det var inte jag som först kastade skit på dig. Det var du som kasta skit på mig utan att jag ens sa något till dig... Du yrar ju så du vet ju inte själv vad du säger. 
    jag har inget med dig o göra mer , o du har inget med detta o göra mer ...så glömmer vi detta o spär inte på mer  e du snäll.
  • elitae
    sekretess skrev 2012-07-07 16:39:45 följande:
    jag har inget med dig o göra mer , o du har inget med detta o göra mer ...så glömmer vi detta o spär inte på mer  e du snäll.
    Men snälla någon, jag pratade inte ens med dig! Så var bara tyst om du inte vill prata med mig ? Jag har inte bett dig svara nu.
  • sekretess
    elitae skrev 2012-07-07 17:54:05 följande:
    Men snälla någon, jag pratade inte ens med dig! Så var bara tyst om du inte vill prata med mig ? Jag har inte bett dig svara nu.
    ok, du prata inte med mig  (.men då tror jag vi missförstår varandra) . kanske  e dags  att ta upp de verkliga problemet då.!!!!!!!!!!!!!!
  • elitae
    sekretess skrev 2012-07-08 01:32:58 följande:
    ok, du prata inte med mig  (.men då tror jag vi missförstår varandra) . kanske  e dags  att ta upp de verkliga problemet då.!!!!!!!!!!!!!!
    Men vad sjutton, du ville ju inte snacka med mig säger du ju! Det är ju du som har problem..... Du får väl läsa vem jag skriver till innan du skriver tillbaka, alla skriver inte till dig bara för att det är din tråd.... Jag har inge problem med dig, det är du själv som har problem med dig, SUCK
Svar på tråden adoptera bort