• MammaLkpg

Föräldralediga i Linköping????

Går hemma med min son på 5 månader, och visst han är det finaste och underbaraste som finns men blir snart tokig! Dessa fyra väggar och inga att umgås med...Vännerna jobbar och har fullt upp med sitt, umgårs med ett litet gäng men det blir bara varannan vecka typ sen pysslar de med så mycket annat...Vad gör alla hela dagarna egentligen??Har varit på ÖF några gånger men kände inte riktigt att jag klickade med någon, kanske om man var fler som fick dit? Går i Berga isf Glad

Finns det inga andra föräldralediga mammor (och pappor oxå för den delen:)) som vill träffas och umgås, fika, promenera, snacka lite skit osv? Glad

• Svar på tråden Föräldralediga i Linköping????
  • MammaLkpg

Hängde inte med nu, bestämde vi träff kl 13 imorn? Nu ska sambon streama fotboll resten av kvällen så kollar svar imorn bitti :)

• spökplumpen

Hmm har nu kollat tre vädersidor och alla lovar regn imorgon eftermiddag. Och visst, lite regn har ingen dött av men att gå iväg så långt och inte kunna komma in under tak för att fika ens. :-/ Ska vi skjuta på det? Vi är snoriga så jag vet inte hur pigg du är på att ses inne, grabbarna började snora igår så de smittar nog.

• MammaLkpg

hmmm det går bra det här haha :/  Ja jag såg oxå att vädret var sisådär...min lillkille har precis tillfrisknat så att bli sjuk igen är inte så lockande :(  Boka om IGEN då, suck!Tungan ute

• Florcita

Nu var det ett tag sen jag titta in men ser att det snackats lite. Bra! Då är det inte helt dött Jag har börjat jobba så tiden är mer knapp men har absolut tid att ses iaf. Vädret har ju varit skit tråkigt och det känns som att det regnar varje dag! Någon som har förslag på inne träffställen? Förutom öppna förskolan på torsdagar. Jag vet en annan grupp som hyr öppna förskolan och ses typ varje tisdag. Skulle det vara något? För isf om vi är några kan ju jag prata med dom som har hand om öppna förskolan

• emiQie

Hej! Bor i gottfridsberg och fick en son den 16 september :) skulle vara kul att lära känna fler mammor och barn. Är det någon av er som går på babyöppet i valla ?

• Cocish
    emiQie skrev 2012-10-09 20:32:53 följande:
    Hej! Bor i gottfridsberg och fick en son den 16 september :) skulle vara kul att lära känna fler mammor och barn. Är det någon av er som går på babyöppet i valla ?

Jag fick en dotter 30 juni, har varit på babyöppet en gång men skulle kunna tänka mig att gå dit fler gånger:) så tråkigt när man inte känner nån bara:/
  • emiQie

Jag ska gå dit på måndag igen då är det hand och fotavtryck :) följ med ! Vart bor du ?

• spökplumpen

Imorgon ser det ut att bli jättefint, är det någon som har lust med en dejt i lekparken vid solbacka?

• spökplumpen

Vi kommer gå till lekparken imorgon eftermiddag oavsett om någon ser detta eller ej. Får vi sällskap är det trevligt, men som sagt vi går dit även själva.  

• MammaLkpg

Hade tänkt att vi skulle ta oss dit men har en son med ont i magen så får bli ett besök på vc ist Rynkar på näsan Nästa gång!

• Oney84

Hej!

Jag är en nybliven Linköpingsmamma som gärna träffar andra mammor!!
    Min dotter är nu strax över 1 månad. Vi bor i Vasastan och är ute och promenerar varje dag. Ofta runt Stångån eller i Trädgårdsföreningen. Finns det någon som vill ses för en promenad, fika, öppen förskola eller liknande?

/Ellen 

• Javli

Hej! Har en tjej på snart 7 månader och vi träffar gärna andra bebisar med föräldrar =)

• Florcita

Verkar finnas många mammor som vill ses så det är tråkigt att vi inte får till nått. Finns det fortfarande folk som är intresserade av att ses?

Svar på tråden Föräldralediga i Linköping????