• Anonym (Man med thaifru)

Min thaifru har blivit lat!

Har haft min thaifru i snart 4 år och på senare tid har hon tagit sig mer och mer friheter. Skippar disken,låter mig inte få ta henne i analen,går inte ut med hunden ibland så dammsuger hon inte heller!!!

Blir så arg och ledsen jag gav henne ett nytt liv här i Sverige och sen beter hon sig såhär. Usch någon med samma problem här? 

• Svar på tråden Min thaifru har blivit lat!
  • hoppipannkakan
    vampyria2 skrev 2012-07-02 15:03:41 följande:
    Vilken tur att du själv startar såna super meningsfulla trådar då ;-D

www.familjeliv.se/Forum-24-73/m65290660.html
    Men det ju en döviktig tråd, den berör oss alla på ett djupt plan. 

Min är nog som 4:an, vilken är din mest lik?   
  • J   a   d   e   d
    hoppipannkakan skrev 2012-07-02 15:16:57 följande:

Sexbomb där.
    Jeddan
  • TrailerTrash

En av dom viktigaste trådarna på FL
    I love the smell of shit in the morning
  • hoppipannkakan
    J a d e d skrev 2012-07-02 15:20:20 följande:
    Sexbomb där.

• J   a   d   e   d
    hoppipannkakan skrev 2012-07-02 15:45:45 följande:

Mmmmm
    Jeddan
  • Lollo67

Men tänk efter... Hon såg ju dig direkt med verkliga ögon - en nöff-nöff gris med Sverigeflygbiljett i munnen...! Och nu har hon träffat en MAN som hon fastnat för. Han får säkert ta henne i analen istället för dig... Vad skönt det måste vara för henne...

• Anna Svenssonliv

Har läst flera såna här trådar på sista tiden. Jag tror att det är snubbar i 35 årsåldern som faktiskt funderar på att skaffa sig en importfru och liksom vill känna på ämnet och se folks reaktioner. Om det går lätt att skämta om är det kanske inte så illa liksom.

När jag ser dessa oattraktiva män på stan som är i sällskap med asiatisk kvinna så undrar jag alltid. Så tragiskt. Och samtidigt så jobbigt för dem ifall de bara råkar se ut så och egentligen är de värsta helylleparet.

• felix le chat
    Anna Svenssonliv skrev 2012-07-02 20:19:05 följande:
    Har läst flera såna här trådar på sista tiden. Jag tror att det är snubbar i 35 årsåldern som faktiskt funderar på att skaffa sig en importfru och liksom vill känna på ämnet och se folks reaktioner. Om det går lätt att skämta om är det kanske inte så illa liksom.

När jag ser dessa oattraktiva män på stan som är i sällskap med asiatisk kvinna så undrar jag alltid. Så tragiskt. Och samtidigt så jobbigt för dem ifall de bara råkar se ut så och egentligen är de värsta helylleparet.
    Eller hur ! Så tragiskt.

Min grann fru har nyss hemkommit från Gambia emd nytt gossebarn. Såg dom på ICA igår.

Men vad vet jag, denna gången kanske hon har hittat den STORA kärleken ?

Men onekligen dom är rätt omaka...       
  • snällochgla
    Anna Svenssonliv skrev 2012-07-02 20:19:05 följande:

Ja när paret är i något så när samma ålder så reagerar jag inte särskilt. 
  • vampyria2

Jaa var ju det jag menade, så pass viktig att jag tyckte att den ska delas i så många trådar som möjligt ju
    Hm frågade min älskling och han var snäll och sa att jag är som 3an men själv anser jag att jag är en 2a...har gått ner en massa i vikt och rumpan är tyvärr helt borta på mig
  • snällochgla
    felix le chat skrev 2012-07-02 21:05:04 följande:
    Eller hur ! Så tragiskt.

Min grann fru har nyss hemkommit från Gambia emd nytt gossebarn. Såg dom på ICA igår.

Men vad vet jag, denna gången kanske hon har hittat den STORA kärleken ?

Men onekligen dom är rätt omaka...       
    Kollat på Outsiders eller?
  • Mexiko media

Hej trådstartaren - ledsen att läsa om din situation. Ditt problem däremot låter eventuellt intressant för ett projekt jag jobbar med. Hör av dig om du vill veta mer. 

Vänligen,

Fredrik

Svar på tråden Min thaifru har blivit lat!