nyistan4 skrev 2013-01-29 20:54:40 följande:
Det är både snittet och foglossningen. Foglossningen är 1000ggr bättre nu men ännu ej helt läkt. Sen är konditionen lite si och så efter 4 månaders handikapp. Är vanligen väldigt aktiv person så det känns bra att äntligen komma igång och röra på sig igen.
Min lilla kille blev förkyld igår så idag har vi bara vilat hemma. Han har ingen feber tack och lov så jag hoppas rosslandet snart ska gå över. Det blir bättre med koksaltlösning men återkommer efter ett tag igen.
När han är helt frisk och kry kanske vi kan ses för en fika eller promenad. Nästa vecka om du vill? Jag har bvc på måndag och ett annat inbokat ärende på torsdag e.m men annars är vi hemma.
Ha det gott.
Jobbigt med förkylningen, hoppas han kryar på sig snabbt. Jag tycker det är så läskigt när de blir sjuka när de är så små, så svårt att veta vad man ska göra. Malva har än så länge *peppar peppar* klarat sig.
Jag kan tisdag, onsdag och torsdag fram till strax innan kl. 13 (hämtar de stora på förskolan vid 13). Funkar något av det för dig?
Noomi81 skrev 2013-01-30 07:42:53 följande:
Hej på er! Jag följer gärna med ut när bebisen är född, nu kan jag nämligen knappt ta mig framåt pga foglossning. Men sen så.

Härligt. När är du beräknad? .)
Emily02 skrev 2013-01-30 10:11:00 följande:
Hej!
Tänkte ansluta mig till tråden nu när det börjar närma sig och hösten/vinterns jobb och stress börjar bli ett minne blott.
Bor också i Linköping och har nu påbörjat ledigheten i väntan på barn nr 2 som är beräknat till 1 mars.
Välkommen .) Hur gammal är din stora?