trösta-missfall
Hur ska jag trösta min mamma hon fick missfall för någon dag sedan i vecka 23. Hon bara gråter, hon vill inte ens prata med mig. Kramade henne men då tog hon bort mina händer :(
Hur ska jag trösta min mamma hon fick missfall för någon dag sedan i vecka 23. Hon bara gråter, hon vill inte ens prata med mig. Kramade henne men då tog hon bort mina händer :(
Träffade bebisen idag, var sjukt rädd att gå in i början. Men läkarna tog det lugnt och frågade om jag hade sett en bebis sova någon gång. Det var två kvinnor dem var så förstående, dem sa att det såg ut precis som när en bebis sover. Sen hämta dem ut mamma och då förklarade hon och hennes sambo hur bebben såg ut, då fråga mammas sambo om jag ville att bara jag och mamma skulle gå in, jag sa då att jag ville att både dem skulle vara där och jag ville även att läkarna skulle med. Då går dem in mamma sitter i sängen, jag känner mig panik slagen vet först inte vad jag ska säga, då säger läkarna vill du kolla på din lillasyster nu. Jag går fram till mamma, kollar in den lilla tjejen jag lovar jag har aldrig sett en sötare bebis så liten, så mycket hår och hennes små fötter, det såg inte ut som om hon var död hon fick inte vara död, det var min lillasyster framför mig. Efter ett tag så frågar mamma om jag vill hålla henne, mamma ger mig henne och jag pussar henne på kinden och i håret. Då börjar jag gråta och känner att jag vill ut, mammas sambo säger att jag får gråta att jag liksom ska gråta ut. Mamma berättar att hon liknar mig lite när jag var bebis, hon hade lika mycket hår som jag hade när jag var bebis. Dem valde det namnet dem redan bestämt för länge sedan, Noelle! Jag ville ju att min Noelle skulle vara levande, men mamma hade sagt att får hon en dotter till blir det en Noelle så det fick bli det. För mamma var det viktigt att vi sa Noelle och inte bebisen för hon hade ett namn.
Efter ett tag så frågade jag vad det var som hände, varför kunde dem inte rädda henne? Då säger mamma sanningen. SLUTA LÄS OM NI TYCKER DETTA ÄR JOBBIGT!!
Lilla Noelle kvävdes framför ögonen på dem, mammas sambo sprang med in i operationsrummet , och dem försökte göra allting sa mammas sambo men det gick inte.
Det spelar ingen roll om du inte finns i kött och blod Noelle, i mitt hjärta kommer du alltid att finnas kvar
Dessutom kallar han henne rasist, men det är inte logiskt eftersom hon har barn med honom, och jag är halv utländsk han vill bara va elak