• UniqueSnowflake

Vem är FL:s största moraltant?

Vem klämmer ur sig flest moralkakor?

Vem är bäst på att hänvisa till auktoriteter för att de alltid vet bäst?

Vem har ena foten kvar i 1800-talet?

Värt att tänka på!

1 Alla har nominerat sig själva! (ERGO = ingen mobbing.)

2 Vi vill gärna att du motiverar din röst i tråden. Allt annat är för fegpottor.

3 Motiveringarna kan skifta från att vara genompräktig, vara paragrafryttare, servera moralkakor eller helt enkelt vara en sån där jäkel som alltid måste ha rätt... till att vara en sån där medlem som verkar ha stannat kvar i 1800talet vad gäller diverse tänk, till att vara en sån där moralisk pekpinnarperson som alltid respekterar auktoriteter som VC, BVC, Soc osv.... motiveringarna är många. Använd fantasin!

http://jasonbrimhall.info/wp-content/uploads/2010/07/teach.jpg
    Have fun och rösta på!

(.^_^.)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är FL:s största moraltant?
  • UniqueSnowflake

Jag behöver hjälp!!

Hur länge ska omröstningen pågå? När ska vi kora en vinnare? NI BESTÄMMER!

Skriv, moraltanter, skriv som vinden!

(.^_^.)
  • Anton Chigurh

.....jag väntar på att någon skall erbjuda mig sex. Jag har inte röstat än !!!

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Petite Chérie
    UniqueSnowflake skrev 2014-06-19 00:24:20 följande:

Jag behöver hjälp!!

Hur länge ska omröstningen pågå? När ska vi kora en vinnare? NI BESTÄMMER!

Skriv, moraltanter, skriv som vinden!

11 juli vid 18 tiden? Inte för att jag är en moraltant.. Eller är jag det?
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • UniqueSnowflake
    Petite Chérie skrev 2014-06-19 00:34:40 följande:
    Tack för förslaget! Några protester?
    (.^_^.)
  • UniqueSnowflake
    Anton Chigurh skrev 2014-06-19 00:26:26 följande:
    .....jag väntar på att någon skall erbjuda mig sex. Jag har inte röstat än !!!
    Du är då ståndaktig, du, Anton! Tungan ute
    (.^_^.)
  • Anton Chigurh
    UniqueSnowflake skrev 2014-06-19 00:44:58 följande:
    Du är då ståndaktig, du, Anton! Tungan ute
    ...det kan du ge dig fan på att jag är !!!

WetKiss.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • UniqueSnowflake

Jaha nu är det den 18:e juli, jag kommer alltså rätt sent här! MEN!

EN VINNARE SKA KORAS!

På tredje plats i omröstningen till FLs moraltant: sextiotalist! Det var säkert slumpen som avgjorde det! Folk snubblade nog på fingrar och tangenter!

På andra plats i omröstningen till FLs moraltant: Lindsey Egot the only one ! Måste bero på hennes hemsnickrade livsfilosofi, skulle-ha-tänkt-på-det-tidigare-mentalitet och gaggande om den ack så viktiga egentiden!

OCH VINNARE AV FLs Moraltant:: ArbetsVegan ! Vad kan man säga annat än att ArbetsVegan är FLs eget original som alltid har en fin pekpinne till hands och ett tänk som ibland tycks fastnat i gamla tiders rödstrumpepolitik. Tja, antingen älskar man eller hatar man ArbetsVegan, ingen lämnas oberörd av denna förnumstiga moraltant!

Tack till alla nominerare, nominerade och alla röstare!

Petite Chérie skrev 2014-06-19 00:34:40 följande:
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.

(.^_^.)
  • Ivan52x53
    UniqueSnowflake skrev 2014-07-18 12:08:30 följande:

EN VINNARE SKA KORAS!

På tredje plats i omröstningen till FLs moraltant: sextiotalist! Det var säkert slumpen som avgjorde det! Folk snubblade nog på fingrar och tangenter!

På andra plats i omröstningen till FLs moraltant: Lindsey Egot the only one ! Måste bero på hennes hemsnickrade livsfilosofi, skulle-ha-tänkt-på-det-tidigare-mentalitet och gaggande om den ack så viktiga egentiden!

OCH VINNARE AV FLs Moraltant:: ArbetsVegan ! Vad kan man säga annat än att ArbetsVegan är FLs eget original som alltid har en fin pekpinne till hands och ett tänk som ibland tycks fastnat i gamla tiders rödstrumpepolitik. Tja, antingen älskar man eller hatar man ArbetsVegan, ingen lämnas oberörd av denna förnumstiga moraltant!

Wooooh! Grattis!! Skål
  • lövet2
    UniqueSnowflake skrev 2014-07-18 12:08:30 följande:

EN VINNARE SKA KORAS!

På tredje plats i omröstningen till FLs moraltant: sextiotalist! Det var säkert slumpen som avgjorde det! Folk snubblade nog på fingrar och tangenter! smile6.gif

På andra plats i omröstningen till FLs moraltant: Lindsey Egot the only one ! Måste bero på hennes hemsnickrade livsfilosofi, skulle-ha-tänkt-på-det-tidigare-mentalitet och gaggande om den ack så viktiga egentiden! smile5.gif

Ja ja, en hedrande fjärdeplats i alla fall. Tack för den!
  • UniqueSnowflake

Nån som vet var La Moraltante AV tagit vägen? :)

(.^_^.)
  • sextiotalist

Äh nu surar jag, trea av en slump, hrmpff, jag bär min bronsmedalj med stor ära, att få dela prispall med dessa kvinnor är en ära :)

• Lindsey Egot the only one

Andraplats GRRRR..... Har ni ingen moral i kroppen

Svar på tråden Vem är FL:s största moraltant?