• Entropi

Vill du leva som hotwife?

Rubriken talar väl för sig själv. Jag undrar helt enkelt om tjejer/kvinnor i allmänhet hade velat ha sex med andra med sin mans välsignelse?

Jag lever själv i ett sådant förhållande och verkligen älskar det. Och nej jag är ingen undergiven cuckold mes. Gillar verkligen att andra vill ha min fru och att hon vill ha dem.

• Svar på tråden Vill du leva som hotwife?
  • Man64u
    El Toro skrev 2016-04-09 20:41:39 följande:
    Ja ni måste verkligen vara HELT säkra på vad ni vill. Annars kan det gå illa, med svartsjuka och annan skit.
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-09 10:00:39 följande:
    Han vill se mig med en annan, det uttryckte han medan vi hade sex senast. Han blir jättekåt av tanken på att en annan man knullar mig/ eller att jag suger en annan man.

Jag tror inte han har tänkt ur sin roll än.. ibland säger han att han vill vara med/ ibland vill han bara titta på. Vi måste nog prata mer om detta, även när vi inte har sex ;) för att kunna ta bra beslut.
    Hur har det gått? Anonym Nyfiken

• Entropi

Dags för en buff i tråden. Jag kommer även i framtiden söka efter en tjej som vill leva hotwife/swingerlivet.

• Anonym (Ja)

Jag skulle önska mig det men det finns inte på världskartan för min man.

• Entropi
    Anonym (Ja) skrev 2016-10-16 13:11:17 följande:

Jag skulle önska mig det men det finns inte på världskartan för min man.

Kan du inte introducera det under tiden ni har sex?
    Killar är rätt öppna för olika saker när de är upphetsade :P
  • svenskitelge

Vi har haft trekant med andra män och partnerbyte och jag tycker det är häftigt att se min fru med en annan man, hur hon suger och blir knullad...
    Vid något tillfälle har hon sagt att hon kanske vill träffa en man själv, med mitt godkännande såklart, men dit har vi inte kommit än.
    I så fall blir det nog någon form av ett öppet förhållande då jag kan träffa någon kvinna också.
    När vi haft träffar med andra så kan jag stundtals vara passiv och bara se på men att bara vara åskådare är inget för mig.
    Det närmaste vi varit var på en kryssning då vi träffade ett par redan på terminalen, vi gick direkt till baren och pratade och sen till vår hytt där det blev lite kyssar o smek.
    Sedan skulle mannen gå till deras hytt med väskorna och min fru följde med honom.
    Jag och den andra frun började knulla och när de andra kom tillbaka berättade de att de hade knullat i den andra hytten.
    Resten av resan var vi dock tillsammans alla 4.

• Anonym (Mr & Mrs Prefect)

Doing it! ;)

• Entropi
    Anonym (Mr & Mrs Prefect) skrev 2017-05-12 19:52:09 följande:

Doing it! ;)

Härligt :P
  • Anonym (Man 35)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-24 17:23:26 följande:

Känner mig träffad att svara ;) Det ligger lite på is just nu. Båda har mycket på jobbet, vi har inte hunnit förverkliga idén. Kan tänka mig att det blir aktuellt i sommar. Sol och värme brukar göra susen, så jag hoppas på en spännande trekant i sommar

Har jobbet lugnat ner sig och har det hänt något sedan sist? *nyfiken*
  • Anonym (Man 45)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2016-04-24 17:23:26 följande:
    Känner mig träffad att svara ;) Det ligger lite på is just nu. Båda har mycket på jobbet, vi har inte hunnit förverkliga idén. Kan tänka mig att det blir aktuellt i sommar. Sol och värme brukar göra susen, så jag hoppas på en spännande trekant i sommar
    Ger den här gamla tråden en puff. 

Nyfiken - hur gick det??  Glad
  • Anonym (Man 35)

Och så dök den här tråden upp igen, trevligt. 

Är också nyfiken hur det gått för @NYFIKEN. Skrattande

För egen del så har jag berättat för min sambo om mina fantasier om att få se henne med någon annan. Första gången blev hon lite paff och även lite tyst men jag sådde tydligen ett frö för vi har pratat om det, hon har tagit upp det, vid flera tillfällen sedan dess och hon har erkänt att hon blir kåt av tanken och kan tänka sig att ligga med någon annan och hon har fantiserat om det. Vi har kollat på lite porrklipp tillsammans med hotwifetema och hon blir oerhört våt och kåt när vi gör detta. Vi skyndar långsamt men är bra mycket närmare att ta steget fult ut än tidigare. Något vi är gemensamt överens om är att vi inte ska göra detta på hemma plan utan att vi i så fall kommer göra det på annan ort, exempelvis under en weekendresa till annan stad. 

• Sandelns

Lever inte i ett öppet förhållande.
    Om frun vill ligga med andra så kan jag inte hindra henne, skulle inte försöka hindra henne heller. Hennes liv, hennes beslut.

Dock så kommer det resultera i att jag väljer att skicka in en ansökan om skilsmässa, då jag inte skulle få ut något alls av att min fru har sex med andra, och inte alls är intresserad av att vara en cuckold eller höra henne berätta om sex hon haft med andra. Mitt liv, mitt beslut.

Svar på tråden Vill du leva som hotwife?