• vildalee

BF augusti 2017

Fler som har bf i augusti 17 ?

Starta en hemlig grupp på fb?

• Svar på tråden BF augusti 2017
  • Silmation
    hhanna skrev 2017-02-13 19:24:09 följande:
    Kul! Har skickat meddelande till dig med mer info :)
    Väntar på godkännande,
  • hhanna
    soth skrev 2017-02-14 10:39:51 följande:

[email protected] är adressen jag har på FB om det går att hitta min profil genom det?

"Familj Lo skrev 2017-02-14 12:17:00 följande:

Jag vill gärna med in i gruppen, följt här lite sen den startades :)
    Johanna Karlsson, på profilbild ser man ett par bakifrån :)

Vi har bf 17 aug"

Skickar pm här på familjeliv till er (soth & Familj Lo) med mer info.
  • Bergstrom

Lite sent svar kanske men har bf den 20 augusti och skulle gärna vara med i en hemlig grupp på Facebook! Är första barnet så kan behöva alla tips som erbjuds ???? Heter Cecilia Bergström på fb (närbild på ansikte samt en birmakatt som omslagsbild) ????

• hhanna
    Bergstrom skrev 2017-02-17 23:59:18 följande:

Lite sent svar kanske men har bf den 20 augusti och skulle gärna vara med i en hemlig grupp på Facebook! Är första barnet så kan behöva alla tips som erbjuds ???? Heter Cecilia Bergström på fb (närbild på ansikte samt en birmakatt som omslagsbild) ????

Inte alls sent, du är mer än välkommen till gruppen Glad Skickar ett pm till dig med mer info!
  • Sops
    hhanna skrev 2017-02-18 09:06:49 följande:
    Inte alls sent, du är mer än välkommen till gruppen Glad Skickar ett pm till dig med mer info!
    Får man hänga på i gruppen fast det inte är första barnet? :)
  • semlan24

Jag hänger gärna på gruppen också? Om man får :) är visserligen andra barnet här med..

• annabillie

Hej!

Jag skulle också jättegärna vara med i eran Facebook grupp :) någon som vill lägga till mig? :)

• hhanna
    Sops skrev 2017-02-18 20:07:10 följande:
    Får man hänga på i gruppen fast det inte är första barnet? :)
    Självklart får man det! Skickar pm till dig (samt semlan24 o annabillie) om mer info hur ni hittar gruppen :D
  • Fiaflisan

Hej!

Jag väntar mitt första barn. Bf 14 augusti. Jag skulle gärna vilja vara med i fb gruppen om jag får :)

Sofia Jörgensen heter jag

• Sara88E

Jag är otroligt gärna med i en hemlig grupp på FB! 

Jag heter Felicia Skullman och vi väntar vårt första barn den 2:a augusti :D

• Vet hur det känns

Jag har idag gjort mitt RUL och allt såg fint ut. Det är en POJKE!!! Två tjejer sen innan och känslan sa flicka denna gång med men nej det är en pojke.. är så LYCKLIG!! Fick bf 30/7 men. Har gått över med båda tjejerna så det blir en början av augusti.

• sandrews85

Hej igen!

Jag vill gärna komma med i en grupp jag med :)

Bf 16/8 :)

Jag har ju ett väldigt vanligt namn, Sandra Svensson, så min profilbild på fb är en hoppande häst som är fux. (Röd ;) ) och jag har en blå tröja på mig men man ser inte mitt ansikte :D Omslagsbilden är på min ena hund vid vattnet och hon står typ på bakbenen :)

• Maria93w

Lite sent kanske men jag har bf 15 augusti och skulle väldigt gärna vilja vara med i gruppen ? mitt namn är Maria wassberg på fb, bor i Härnösand. Lägg gärna till mig om ni inte nått max antal medlemmar än.

Svar på tråden BF augusti 2017