• Anonym (Dase Stark)

Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Ni vet hur det kan bli på fester. De trissas och hetsas. Nu ska alla sveta osv. Fullast vinner.

Kom att tänka på ex-ministern som tog fram kuken på stor fest och började veva.

Låt oss säga att ni är på en fest som spårar ur och där med kille för för sig att ta fram dasen och veva.

Hur genant, pinsamt eller annat tycker ni att detta skulle vara?

Hade ni kanske kunnat tänka att "Ja, han blev för full och gjorde bort sig och det kana alla göra"

Eller har gränsen passerats oavsett omständigheterna?

• Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?
  • Snälla Killen

Detta är per definition en trolltråd, ifall du har missat det?

Jag har inte startat den och jag enbart tog vid...

Orka vara så seriös och totalt humorbefriad som du verkar vara... Varsågod och anmäl mig 🙂

Snäll? Definiera snälla...
  • Anonym (Vedervärdig tråd)
    Snälla Killen skrev 2025-07-04 01:10:04 följande:

Detta är per definition en trolltråd, ifall du har missat det?

Jag har inte startat den och jag enbart tog vid...

Orka vara så seriös och totalt humorbefriad som du verkar vara... Varsågod och anmäl mig 🙂

Den enda humorbefriade parten här är ju du som ser nån humor i att skämta om sexuellt ofredande. 

Och det är fortfarande inte tillåtet med oseriösa trolltrådar.
  • PunkPyret
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-02-22 20:50:09 följande:
    Kvinnor blir inte sexuellt tända på att se otäcka blottare som ofredar folk. Totalt intelligensbefriat svar du kom med där.
    Vi kan ju inte alla vara begåvade
    PunkPyret skrev 2025-07-04 15:42:57 följande:
    Vi kan ju inte alla vara begåvade
    Obegåvade människor som skapar obegåvade skräptrådar har dock hamnat på helt fel forum.
  • Meddelande borttaget
  • Snälla Killen

Jag tyckte också att detta var en riktig skräptråd till en början och tycker fortfarande att den är det.

Men jag börjar förstå varför den fortfarande "hänger" kvar 🙃

Snäll? Definiera snälla...
  • Anonym (Trekantig gubbe)
    Anonym (Dase Stark) skrev 2023-02-26 22:15:45 följande:
    Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?

Ni vet hur det kan bli på fester. De trissas och hetsas. Nu ska alla sveta osv. Fullast vinner.

Kom att tänka på ex-ministern som tog fram kuken på stor fest och började veva.

Låt oss säga att ni är på en fest som spårar ur och där med kille för för sig att ta fram dasen och veva.

Hur genant, pinsamt eller annat tycker ni att detta skulle vara?

Hade ni kanske kunnat tänka att "Ja, han blev för full och gjorde bort sig och det kana alla göra"

Eller har gränsen passerats oavsett omständigheterna?

Jag hade haft svårt att sluta skratta
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (i)
    Anonym (Vedervärdig tråd) skrev 2025-07-04 00:41:30 följande:
    Antar att de där fulingarna sjunger om sina önskedrömmar - att kvinnor ska vilja se deras fula småspikar. Irrelevant. 
    Spikar? Så vassa är de nog inteFlört
  • Anonym (Anders Borg)

Spelar ålder någon roll? är man en lika god stämningshöjare vid 25 som 50?

Anonym (i) skrev 2025-07-28 06:52:12 följande:
    Spikar? Så vassa är de nog inteFlört
    Nej, de har varken hjärna eller nåt att komma med i utseendet om de på allvar vill blotta sina kön för andra människor och även uppmuntrar andra till detta låga beteende med skräptrådar som denna.

Då är man i de flesta fall bara en ful, asocial och gränslös störd typ som aldrig får ligga. Därav desperationen att visa upp sitt ynkliga kön (som ingen vill se ändå).

Tomma tunnor skramlar högst. En mycket passande beskrivning på blottare och deras sjuka beteende. 
  • Anonym (Pelle)

Tyvärr umgicks jag inte med raggargänget i ungdomen men där var det visst vanligt att tjejerna släppte lös pattarna när det var party. Var väl även lite sport att flasha dem för att skrämma Svensson när de cruisade. Haha moona var ju oxå standard både bland killar och tjejer.

• PunkPyret
    Anonym (Pelle) skrev 2025-07-29 05:18:09 följande:

Tyvärr umgicks jag inte med raggargänget i ungdomen men där var det visst vanligt att tjejerna släppte lös pattarna när det var party. Var väl även lite sport att flasha dem för att skrämma Svensson när de cruisade. Haha moona var ju oxå standard både bland killar och tjejer.

Ja det var vanligt. Jag var en av dem, har alltid tänt på att visa upp pattarna. 
Svar på tråden Ta fram kuken på fest och veva runt. Hur tänker du kring det?