BIM juni 2024
En tråd för oss som hoppas plussa i juni :) Lycka till alla! <3
En tråd för oss som hoppas plussa i juni :) Lycka till alla! <3
Tack alla för era grattis! ❤️
Ja 3:e försöket, bim var idag.
Fick svagt rosa flytningar 6 dagar efter äl, då kände jag att det måste ha varit en nidis.
9 dagar efter äl plussade jag.
Senaste dagarna har jag känt mig lite ansträngd i magen och har illamående som kommer och går.
Vi hade sex 2 & 1 dagar innan ÄL, varpå den sista kändes ordentligt i äggstockarna. Sen hjälpte det säkert att jag är ordentligt bostad med d-vitamin efter en veckas solsemester
Hej! Hoppar in här. BIM idag eller imorgon, beroende på vilken app jag litar på 🙈
Slutade med p-piller i årsskiftet och haft oregelbundna cykler. Så denna månad är första riktiga försöket till en liten sladdis.
Bifogar mina två tempkurvor för skojs skull
Idag kom mensen ☹️ tråkigt men nya tag nästa månad. Lycka till ni andra 😍😍😍
Idag kom mensen ☹️ tråkigt men nya tag nästa månad. Lycka till ni andra 😍😍😍
Hej! Hoppar in här. BIM idag eller imorgon, beroende på vilken app jag litar på 🙈
Slutade med p-piller i årsskiftet och haft oregelbundna cykler. Så denna månad är första riktiga försöket till en liten sladdis.
Bifogar mina två tempkurvor för skojs skull
Stort stort grattis till er som plussat!
Jag kommer hoppa över till juli tråden då jag helt missat att min BIM är 1/7 och inte 30/6, har sett fel 😂 (använder appen flo)
Lycka till ni andra!
Mensen har kommit. Hoppar vidare till nästa tråd.
Idag sjönk min temp rejält men ingen mens än. Appen flyttade dessutom bim tills imorgon istället så ja det är väl bara att vänta o se ☺️
Håller tummarna för oss
Min mens kom under eftemiddagen idag. Men kändes förvånansvärt lite. Har ett nytt jobb på G och oavsett om Jag blir gravid nu eller om 6 månader så kommer bebisen ändå födas 2025, så åldersglappet mellan sonen och syskon blir 3 läsår ändå. Så känner mig lugn och ostressad just nu. Lycka till ni som är kvar. Vi andra ses i juli-tråden ❤️
Mensen kom inatt så nu lämnar jag tråden. grattis till er som plussat och lycka till ni andra!
Ikväll kom mensen så laddar om för nästa cykel.
Grattis till er som plussat och lycka till till oss andra