Siripiri skrev 2025-02-26 12:58:53 följande:
Ja din mens borde dyka upp snart när dem är såpass svaga.. 💔
Ja jag vill gärna få ut infon om utomkveds för det finns en del trådar men ingen som passande in riktigt på min upplevelse här på FL, hittade typ något på reddit dock.
Tanken är väl att jag ska äta p-piller i en 1,5 månad till bara för att slippa min jobbiga menser som blivit värre under hösten när vi försökt och det inte blivit något. Så första försöket lär bli någon gång i slutet på april tror jag 🥰 är faktiskt rätt taggad! ♥️ Får se hur all in jag går med allt, tillskott och tempning , eller om jag bara skiter i de.
Hur mår du då? ♥️ Vilket försök är ni inne på nu?
Blödningen kom idag! Skönt att det kom igång av sig själv 😊
Alltid bra att sprida information! Man vet aldrig vem som läser och förhoppningsvis kan man hjälpa någon!
Roligt att du känner dig taggad! Hur gammal är du?
Ja jag tänkte vara chill i januari med allt de där men det blev nästan mer stressigt för då visste jag inget 😂
Bra att vi alla fungerar olika så man kan göra på olika sätt 😊
Alltså känner mig ganska less just nu. Fyller 39 år iår. Har försökt bli gravid sedan i april -24 (då var jag 37) om den lillen hade fötts hade jag redan haft den i mina armar. Och om andra hade fått stanna hade jag varit i v22 nu. Men här är jag utan bebis än, står liksom och stampar på samma ställe som för ett år sedan.
Jag vet hur jag funkar och kommer inte ge upp. Börjar säkert på nytt försökt denna månad. Men jag vet inte om min kropp egentligen behöver en break, äta upp sig på vitaminer el ngt men om jag ska va ärlig så känner jag stress. Vill inte ha fyllt 40 när den här bebisen dyker upp. ❤️