Va glad jag är att jag hittat till denna grupp.

Efter 9 år så har jag äntligen blivit gravid för andra gången. Första gången var vid en frysåterföring (IVF), tyvärr var jag bara gravid några dagar och fick sedan tidigt missfall.
Denna gång fick vi hjälp med Letrozol tabletter för att stimulera ägglossningen.
Nu äntligen verkar de vara min tur! Jag är så otroligt lycklig men så himla orolig då jag inte vågar hoppas helt att detta lilla pyre ska vilja stanna i min mage.
Jag är 34 år och har inga biologiska barn sedan tidigare. Min man, snart 45 år, har 2 barn sedan tidigare (snart 20 år och snart 10 år gamla).
Detta känns alldeles ofattbart!! De känns konstigt att skriva i denna grupp, kan det verkligen vara min tur nu?
Jag har iaf testat positivt flertalet gånger då jag är så himla nojjig att de inte ska vilja vara kvar i magen.
Testade positivt 18/4, 19/4, 21/4, 23/4 och idag 26/4. Men tyvärr så överanalyserar man alla dessa stickor. Så nu ska jag försöka ta det lugnt med testandet, bara försöka slappna av. Lättare sagt än gjort kanske haha.
Jag har inskrivningssamtal på onsdag 30/4.
Då jag använt Letrozol erbjuds det tidigt ultraljud så de tackade jag snabbt ja till för att lugna min oro. De är inbokat 12/5.
Enligt min app så är jag v5+3 idag. BF 24/12.
Jag har inte så många symptom direkt. Molvärk i magen, väldigt känsliga bröstvårtor, tycker mig vara lite känsligare i luktsinnet kanske.
Jag har sett att flera skrivit att de oroar dom att inte ha symptom och jag känner verkligen samma!
Jag går gärna med i facebookgruppen