• Anonym (Anonym)

💔💔💔

Hej! Skrivit med en kille lite fram och tillbaka i några år vi är från samma stad och flera gemensamma bekanta. Han valde att flytta från vår stad pga av jobb. Vi bor 6 h från varandra. Han hade förhållande från december 2023- mars 2025, i maj 2025 skriver han till mig på snapchat och vi flörtar ett tag sen försvinner han ett tag och sen hör han av sig till mig igen i augusti vi har pratat lite några gånger i veckan men inte varje dag. Han skrev nästan direkt när vi började skriva igen att han ville träffa mig och det var flörtig stämning mellan oss i augusti och september. Nu idag skrev han att han har börjat träffa en tjej där han bor men dom är inte tillsammans men dom hade tydligen inte träffats så länge. Jag blev väldigt ledsen för jag trodde han var intresserad av mig och ville träffas men nu vet jag inte hur det blir han har inte sagt att han inte vill träffas men det blir svårt med hans jobb för han jobbar nästan varje dag som chef på restaurang och sen blir det svårt med avståndet mellan oss . Han säger förlåt för att han sårade mig och attdet inte är något fel på mig jag hoppas egentligen att han kommer ändra sig och inse att han vill ha mig istället för henne men jag förstår honom också att det är jobbigt med distansförhållande hon bodde närmare honom men det gör ont just nu. Jag förstår inte varför han valde att ta kontakt med mig två gånger fast han visste att jag bodde långt bort det är HAN som har valt att ta kontakt med mig båda gångerna dessvärre så verkar det inte som att han kommer flytta tillbaka på flera år men han har familj i samma stad som jag bor i jag hoppas att han väljer att flytta tillbaka nån gång och att vi kommer träffas då just nu verkar det som att det är avståndet mellan oss som gör det svårt att dejta och ha ett förhållande. Kommer vara ledsen ett tag nu hade hoppats på att träffas i höst eller vinter men så blir det bara skit 💔 Är det helt kört eller ? Kommer aldrig komma över honom är helt förstörd just nu 💔 

• Svar på tråden 💔💔💔
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 17:51:55 följande:
    Nähe men han heter Lukas Anders iaf sen får du tror vad du vill
    Du förstod att Andreas var just ett exempel, för att illustrerad att man kan flera andra namn?
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 17:51:55 följande:
    Nähe men han heter Lukas Anders iaf sen får du tror vad du vill
    Undrar lm han är medveten om att du sitter på familjeliv och berättar detaljer om hans liv och hans namn? 
  • felicityporter
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 14:21:57 följande:
    Jag fattar ändå inte varför han har valt att kalla sig för sin lillebrors namn på en dejtingsida undrar om hans bror vet om det.. och nej jag kommer självklart inte skriva nåt till hans bror

Men varför bryr du dig?! Det spelar väl ingen som helst roll? 

Konstigt att du helt plötsligt ?råkar? hitta honom på Badoo och att du till och med har koll på vad hans lillebror heter. 

Lägg ner detta nu, det kommer aldrig bli ni och du har redan bränt den lilla skrangliga trasiga hängbron byggt av gamla ruttna plankor och tunt billigt rep du hade redan genom att skriva det där konstiga messet till honom där du beskrev hur sårad du är och att du hoppas att han ändrar sig och sedan som grädde på moset stalkade upp hans tjejkompis telefonnummer och smsade henne så att hon blev rädd för dig.

Lägg din energi på terapi istället för att lära dig bryta dina destruktiva mönster, sedan kan du försiktigt försöka börja dejta igen men välj då män i ditt närområde som verkligen vill ha en relation och som inte snackar sex med dig innan ni ens träffats eller börjat dejta. Du kommer ha betydligt större chans att träffa någon som vill ha dig då, jag lovar! ❤️

• Anonym (Anonym)
    felicityporter skrev 2025-10-04 20:11:16 följande:

Men varför bryr du dig?! Det spelar väl ingen som helst roll? 

Konstigt att du helt plötsligt ?råkar? hitta honom på Badoo och att du till och med har koll på vad hans lillebror heter. 

Lägg ner detta nu, det kommer aldrig bli ni och du har redan bränt den lilla skrangliga trasiga hängbron byggt av gamla ruttna plankor och tunt billigt rep du hade redan genom att skriva det där konstiga messet till honom där du beskrev hur sårad du är och att du hoppas att han ändrar sig och sedan som grädde på moset stalkade upp hans tjejkompis telefonnummer och smsade henne så att hon blev rädd för dig.

Lägg din energi på terapi istället för att lära dig bryta dina destruktiva mönster, sedan kan du försiktigt försöka börja dejta igen men välj då män i ditt närområde som verkligen vill ha en relation och som inte snackar sex med dig innan ni ens träffats eller börjat dejta. Du kommer ha betydligt större chans att träffa någon som vill ha dig då, jag lovar! ❤️

För att jag vill ?! Varför skulle det vara konstigt ? Och  det är väl inget konstigt att jag vet vad hans bror heter han har själv berättat det för mig. Jag lägger när och om jag vill. Och jag skrev inte att jag hoppades att han skulle ändra sig men jag ville att han skulle veta att han sårade mig. Ja och jag har sagt varför jag gjorde det och jag gjorde det för att jag trodde att dom dejtade och då ville jag vara snäll mot henne och berätta. Sköt ditt så sköter jag mitt tack. Nu stängs denna tråd ner.
  • Anonym (Anonym)

Dessutom för hundrade gången så är det HAN som har kontaktat mig alla gångerna vi har pratat , det är inte jag som har kontaktat honom.

• EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 20:30:36 följande:
    För att jag vill ?! Varför skulle det vara konstigt ? Och  det är väl inget konstigt att jag vet vad hans bror heter han har själv berättat det för mig. Jag lägger när och om jag vill. Och jag skrev inte att jag hoppades att han skulle ändra sig men jag ville att han skulle veta att han sårade mig. Ja och jag har sagt varför jag gjorde det och jag gjorde det för att jag trodde att dom dejtade och då ville jag vara snäll mot henne och berätta. Sköt ditt så sköter jag mitt tack. Nu stängs denna tråd ner.
    Vi prövar bara att hjälpa dig från att inte utnyttjas ännu mera. 

Du tog kontakt med henne för att du var svartsjuk när du trodde att de dejtade. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 20:32:57 följande:

Dessutom för hundrade gången så är det HAN som har kontaktat mig alla gångerna vi har pratat , det är inte jag som har kontaktat honom.

Nej, du godtar att han kontaktar dig och utnyttjar dig när du i i själva verket kan sätta en stopp för det. 
  • felicityporter
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 20:30:36 följande:
    Jag ska sköta mitt och du ditt, det är sant. Men det var ju du som frivilligt skapade den här tråden för att DU önskar råd och stöttning. Jag har bara försökt hjälpa dig!
  • felicityporter
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 20:32:57 följande:

Nej du skrev ett långt mess till honom när han klargjorde att det aldrig kommer bli något mellan er och du till och med stalkade hans tjejkompis och SMS-ade henne på hennes privata mobilnummer trots att hon bad dig sluta och förklarade att det är creepy.
    Nu letade du upp killen på Badoo och spekulerar kring hans namnval där, trots att detta inte spelar någon roll och trots att han varit tydligt med att ni aldrig kommer dejta.
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-04 20:35:34 följande:
    Nej, du godtar att han kontaktar dig och utnyttjar dig när du i i själva verket kan sätta en stopp för det. 
    Ja då får han väl fortsätta utnyttja mig då .
  • Anonym (Anonym)
    felicityporter skrev 2025-10-04 20:45:50 följande:
    Nej du skrev ett långt mess till honom när han klargjorde att det aldrig kommer bli något mellan er och du till och med stalkade hans tjejkompis och SMS-ade henne på hennes privata mobilnummer trots att hon bad dig sluta och förklarade att det är creepy.
    Nu letade du upp killen på Badoo och spekulerar kring hans namnval där, trots att detta inte spelar någon roll och trots att han varit tydligt med att ni aldrig kommer dejta.
    Han har ALDRIG sagt att det ALDRIG kommer bli eller att vi ALDRIG kommer att träffas. Hon kunde ha valt att inte ens svara på meddelandet från första början 🤷 Nej jag letade inte upp honom där han dök upp bland personer men kan swipea på har du aldrig varit inne på en dejtingsida någon gång ? verkar inte så iaf nej han aldrig varit tydlig med nånting 
  • Anonym (Anonym)

Slut på diskussion. Jag vet vad jag vet och jag vet mer om han och mig än vad ni vet iaf. Nu får ni andra diskutera bäst fan ni vill . Tack och hej .

• EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 20:55:54 följande:
    Han har ALDRIG sagt att det ALDRIG kommer bli eller att vi ALDRIG kommer att träffas. Hon kunde ha valt att inte ens svara på meddelandet från första början 🤷 Nej jag letade inte upp honom där han dök upp bland personer men kan swipea på har du aldrig varit inne på en dejtingsida någon gång ? verkar inte så iaf nej han aldrig varit tydlig med nånting 
    Han var ärlig med dig att jan dejtade en annan tjej. Har har hela tiden kommit med undanflykter och ursäkter för att träffas. På typ 10 år så har ni fått till att träffas någon gång. Säger inte dig något?
  • felicityporter
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-04 20:55:54 följande:
    Jo, det har han faktiskt sagt. Men på ett snällare sätt där detta är underförstått. Bl a när han först skrev att det inte går pga av avståndet och sedan att han börjat träffa en annan. Detta är ett klassiskt exempel på någon som visar att ni aldrig kommer dejta. Han svarade inte ens på ditt mess om hur sårad du var och han skickade ett mycket upprört mess om det du skrev till hans tjejkompis.

Han har varit tydlig med att det aldrig kommer bli ni två.
  • Anonym (Hmmm..,,)
    felicityporter skrev 2025-10-04 21:43:43 följande:
    Jo, det har han faktiskt sagt. Men på ett snällare sätt där detta är underförstått. Bl a när han först skrev att det inte går pga av avståndet och sedan att han börjat träffa en annan. Detta är ett klassiskt exempel på någon som visar att ni aldrig kommer dejta. Han svarade inte ens på ditt mess om hur sårad du var och han skickade ett mycket upprört mess om det du skrev till hans tjejkompis.

Han har varit tydlig med att det aldrig kommer bli ni två.
    Ja vid ett flertal tillfällen och flera dåliga ursäkter på att han inte ville träffas alls,alltså inte ens EN gång.

Jag tror faktiskt att han tills nu har trott att även ts förstått det och precis som han bara vill ha ett på avstånd sezchattande nån gång ibland. Men efter ts drama vill han med största sannolikhet inte ens det. Han är nog helt borta nu.
Svar på tråden 💔💔💔