• Bibob

    Barn födda i nov 06 !!!

    Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

  • Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • Tussetösen

    ja äntligen kan min lilla påg sitta, väldigt ostadigt och man måste hålla i handen...
    han kan ta saker om man sätter dom framför ansiktet och har tålamod...
    vända sig har han gjort en gång men icke igen... ingen brådska här ine.. sitter, devine.JPGsitter..

  • dyckan

    jag bor i Upplands Väsby.
    Jag tänkte börja med lite gröt när han blir 4 månader och sen blir det potatis, morötter mm....
    Ser fktiskt fram emot det. Vet ju att Martin kommer bli mätt på ett helt annat sätt då.

    Martin har fortfarnade hosta, men snart hoppas jag att en försvinner. medicinen börjar väll värka snart.

  • Thinner

    Hej i tråden!

    *puh* Nu är dopet över och allt gick jättebra, Hannes har varit exemplarisk. Inte skrikit alls och bara varit glad och go´Glad Massor av fina presenter, allt som allt en riktigt lyckad dag!Skrattande

     Nu är man bara SÅÅÅÅ trött *snark*


    Och Faller Som En Tår, Blir Jag Utan Dina Andetag
  • am76

    vildabebin > Tea gör skrattliknande ljud när vi skojar med henne men det låter mest som hostningar än så länge så hon övar väl för fullt !

    dyckan > Stackars lilla Martin hoppas han snart är frisk! Här har jag själv lyckats bli duderförkyld, måtte bebin inte bli smittad nu, risken finns ju.

    Thinner > Var det en "vanlig dopgudstjänst" ni hade? Hur lång tid tog det? Valde ni psalmer själva, vilka blev det?

  • tjorvisen

    Dop kommer vi ha på Mors dag i maj Passar ju bra när hon är född på Fars dag Cool


    ღ ♥ ღ Älskade dotter! ღ ♥ ღ
  • Tussetösen

    vad menar ni me skratta..?? när man kittlar dom eller?? 
    theo skrattar en hel del när man pussar han.. eller leker tittut.. han förstår ju inte leken utan e mer glad för att se en...

  • Preggi

    Godkväll tjejer!

    Vi bor i Nacka utanför Stockholm

    Grattis på födelsedagen tjorvisen! Får man fråga hur mkt du fyller?

    Thinner, Kul att dopet blev lyckat. Jag var helt matt på kvällen efter Matildas dop. Så glad att det var över...

    Matilda har skrattat ett par ggr. Alltså riktigt skratt. Leenden möts man av hela tiden. Hon är så glad och nöjd vår lilla tjej.

  • Carro

    Hej på er!

    Här är en till Novembermamma!

    den 16/11 fick vi en liten kille, Sam, född i v.36+1
    Han var även liten för veckan han föddes i, 1940 gram och 45cm.
    Lite skoj att han kom när han kom, svärmor fyller nämligen år den 11/11, jag den 13/11 och han föddes på sin fasters födelsedag!

    Men det går framåt, i onsdags så vägde han 4570 gram och var 59 lång GladSannaStina;
    Jag läste att du bor i Lund, vi bor ute i Sandby Glad

Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!