• Bibob

    Barn födda i nov 06 !!!

    Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

  • Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • Criffegirl

    God morgon vänner...har natten varit bra?

    Här har allt sett ut som vanligt...Pontus somnade vid 20...mat vid 23.30, 03.15 och 06.05...nu har han somnat om och då borde kanske jag oxå sova vidare men det kan jag sällan Fundersam Jag hinner liksom piggna till och tröttheten kommer inte förrän senare på dagen och då är det alltid fullt ös så man inte KAN gå o sova.

    Nån som känner igen sig?

  • Puppie76

    Grattis Maddie!

    Criffegirl: Känner igen mig helt. Ella brukar somna vid halv nio och mat vid tolv, fyra och halv sju...Känner mig ständigt trött under eftermiddagarna och kvällarna men kommer aldrig i säng i tid på kvällarna ändå...

    På lördag är det dop för Ella hoppas hon är på bra humör då, har varit väldigt mammig de sista tre dagarna, ingen annan förutom pappa kan hålla henne utan krokodiltårar rullar nerför kinderna...

  • Criffegirl

    Vi verkar ha gnälliga bebisar många av oss...det är nog en "fas" vid 4 månader

    En fråga till:
    Ni som har måttstockar från lilypie.com, hur gjorde ni för att få dem på er sida på FL???

    Jag har provat och får INTE till det alls

  • Thinner

    Jag måste ha blivit välsignad då med son som sover oftast jättebra utan mat på natten. Som ex så somnade han vid 2100 tiden igår och sov till 0530, fick mat och sedan sov till 0800 Kanske detta är "plåster på såren" för en VIDRIG förlossningFundersam


    Och Faller Som En Tår, Blir Jag Utan Dina Andetag
  • Thinner
    Criffegirl skrev 2007-03-15 09:13:52 följande:
    En fråga till: Ni som har måttstockar från lilypie.com, hur gjorde ni för att få dem på er sida på FL???Jag har provat och får INTE till det alls
    Undrar jag också! Har försökt massor av gånger men det funkar inte....
    Och Faller Som En Tår, Blir Jag Utan Dina Andetag
  • Criffegirl
    Thinner skrev 2007-03-15 09:14:33 följande:
    Jag måste ha blivit välsignad då med son som sover oftast jättebra utan mat på natten. Som ex så somnade han vid 2100 tiden igår och sov till 0530, fick mat och sedan sov till 0800 Kanske detta är "plåster på såren" för en VIDRIG förlossning Och Faller Som En Tår, Blir Jag Utan Dina Andetag
    Undrar vad mitt plåster blir för min vidriga förlossning då? *s*
  • Criffegirl
    Thinner skrev 2007-03-15 09:15:37 följande:
    Criffegirl skrev 2007-03-15 09:13:52 följande: En fråga till: Ni som har måttstockar från lilypie.com, hur gjorde ni för att få dem på er sida på FL???Jag har provat och får INTE till det alls Undrar jag också! Har försökt massor av gånger men det funkar inte.... Och Faller Som En Tår, Blir Jag Utan Dina Andetag
    Man får ju till nån länk som man ska kopiera, men när jag sen klistar in den så blir det just BARA själva länken som syns på sidan?!

    Blir det lika för dig?
  • Thinner
    Criffegirl skrev 2007-03-15 09:15:54 följande:
    Undrar vad mitt plåster blir för min vidriga förlossning då? *s*
     En snäll tonåring kanske? Flört
    Och Faller Som En Tår, Blir Jag Utan Dina Andetag
  • Thinner
    CriffeGirl, japp! Precis så blir det! Tickern syns inte utan bara länken till sidan med tickernLedsen
    Och Faller Som En Tår, Blir Jag Utan Dina Andetag
  • TheSunset
    Criffegirl skrev 2007-03-15 09:13:52 följande:
    Vi verkar ha gnälliga bebisar många av oss...det är nog en "fas" vid 4 månader En fråga till: Ni som har måttstockar från lilypie.com, hur gjorde ni för att få dem på er sida på FL???Jag har provat och får INTE till det alls
    Jag kopiera den direkt från den sidan (när den va klar) sen klistra jag in den direkt på pressen
    ♥ Mamma till Hampus 990910 & Julia 061101 ♥
Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!