• Bibob

    Barn födda i nov 06 !!!

    Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

  • Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • Criffegirl

    Jag vill isåfall ha ett JÄTTEPLÅSTER på såren...sjukskriven för foglossning från grav.v 8 och en explosiv förlossning utan bedövning Hemlis

    Nä det är skam o klaga egentligen....jag har fått en underbar, frisk liten son som är snäll och glad till 80%. Alla ska vi ju få tänder och det är ju tur det

  • SannaStina
    Lilypie Baby PicLilypie Baby Ticker

    Japp - lyckades få till Lilypie som ni hade problem med...

    Det är bara att kopiera bilden direkt när den är klar på Lilypie - markera och kopiera och klistra seda in där du vill haden. Hoppa över alla koder de ger en att använda då de inte är aktuella för FL
    Mamma till Max 061104
  • Criffegirl
    SannaStina skrev 2007-03-15 13:07:16 följande:
    Japp - lyckades få till Lilypie som ni hade problem med...Det är bara att kopiera bilden direkt när den är klar på Lilypie - markera och kopiera och klistra seda in där du vill haden. Hoppa över alla koder de ger en att använda då de inte är aktuella för FL Mamma till Max 061104

    Jo visst, men räknar den sen då eller kommer samma ålder stå hela tiden?


    Vill ju att den ska fungera oxå....

  • am76

    Maddie84: Instämmer med ovan Stort grattis & Wowh - var det planerat?

    Just nu tänker jag att det hade varit rätt praktiskt att få ett barn till på raken men vi lär nog ändå vänta i en 4-5 år tror jag. Jag är alldeles för sugen på att få jobba emellan.

    Ja visst märker man att de befinner sig i en 4 månaders fas. "Kris" vet jag inte om jag skulle kalla det. Igår snuttade Tea i en timme på ett tomt bröst ! Skrek om hon inte fick ligga där och suga (aj). Försökte ge henne nappflaskan men inte, hellre suga på ett tomt bröst. Och variationskrävande är hon allt, helst ska jag ligga på golvet och underhålla henne med olika ljud och leksaker, då är hon som nöjdast. Idag testade jag att sätta henne framåt i bärselen, funkade hur bra som helst. Plötsligt var det jätte skoj att vara med i tvättstugan . Här mumsas det potatis för 3:e dagen i rad, nu gapar hon stort när skeden kommer, kul att det går så bra med mat iaf när nappflaskan inte duger. Börjar bli dags att köpa en stokke matstol nu.

  • am76

    Oj missade två sidor text ! Därför jag frågade igen Maddie. Grattis igen!

  • SannaStina
    Criffegirl - bilden uppdateras inte om du bara kopierar bilden. Jag lade in en på min presentation men joxade då med datumet så bilden bara säger 4 månader och inte 1 vecka och 1 dag där. Får sedan uppdatera bilden när hanblivit 5 månader gammal.
    Mamma till Max 061104
  • am76

    Ja nätterna varierar minst sagt ... (som tur är får man väl säga). Trots att jag får sova mycket i det stora hela är jag helt slut vissa mornar/dagar. Har börjat äta extra vitaminer och en järntablett då och då. När jag fick tbx min mens blödde jag i 10 dgr, jisses, inte haft så jobbig blödning sen jag var 12 år.

  • Criffegirl

    SannaStina:

    Nä, men så vill jag ju inte ha den...det kommer jag glömma bort Fundersam

  • molly7272

    islandgirl....ammar han varje gång han vaknar på natten...har testat med nappen, men han vill inte ha den då. Funkar mest med den i vagnen ute eller i bilen, någon enstaka gång bara han somnat med den inne & då på dagen i min famn.

  • SannaStina
    Criffegirl - då kan jag tyvärr inte hjälpa dig. Vet inte om det går få in den så på FL ens. Hittar inte att man kan lägga in egen HTML-kod och då går det nog inte.
    Mamma till Max 061104
Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!