• Bibob

    Barn födda i nov 06 !!!

    Här är en tråd för oss som fick barn i nov 06. MIn son är född den 4nov. Tanken är att man kan bolla med ideér och funderinga över våra guldklimpars utveckling , rutiner osv...=)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-02-22 13:25:51:
    Ps. Vad kul att det är så många som har barn födda i november och att så många hänger på tråden =)

  • Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!
  • mexisis
    Criffegirl skrev 2007-04-22 13:07:12 följande:
    Jag tipsar om Ikeas mat-set MUMSA för 99kr.....pipmugg, tallrik och sked. Helt okej!
    hur ser det ut?

    jag har ett från ikea som jag inte vet vad det heter. det är snorgrönt med grodögon på tallriken och haklappen och pipmuggen har fötter. ser skitkul ut
    det roligaste är devin stil när han ska dricka ur pipmuggen. han suger som en galning precis som de suger på nappflaskan hihi
    världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
  • Tussetösen

    vi köpte ett set från IKEA där pipimuggen va URSÖT...
    den sen ut som en pingvin... och man suger på näbben så att säjja...

  • Tussetösen

    hmm.. ja det va det settet jag köpte... som criffegirl länkade till... skeden e sket-bra..!!!

  • Criffegirl
    Tussetösen skrev 2007-04-22 13:44:11 följande:
    hmm.. ja det va det settet jag köpte... som criffegirl länkade till... skeden e sket-bra..!!!
    Ja skeden ser jäkligt bra ut!!! och muggen med...skålen är väl sådär kanske Fundersam
  • mexisis

    det såg ju jättefint ut. får köpa det nästa gång vi är på ikea


    världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
  • islandgirl

    Skickar en härlig vårkram till alla från sköna, varma Öland. Här är våren i full blomning! Utefiken har öppnat och folk strömmar till!
    Vi har varit på en 2 timmar lång promenad nere vid vattnet, sedan avslutas rundan på Nya Condis där vi köper fikabröd och går hem till Mamma o Pappa o fikar. Allt medan Karl knölsover ivagnen. Ölandsluften gör honom (och oss) så gott. Det är sådan skillnad mot Sthlmsluften.

  • TheCoopers
    Mexisis :

    Har du hittat ngnstans där de säljer Jumparoonen ?

    Vad har ni för barn affärer där du bor förresten ?

    Islandgirl

    Åhh det låter underbart ... Vill också ha vår och sol ....
    Kram tebax
    Mark Levengood 4 President
  • mexisis
    TheCoopers skrev 2007-04-22 15:32:57 följande:
    Mexisis :Har du hittat ngnstans där de säljer Jumparoonen ?Vad har ni för barn affärer där du bor förresten ?Islandgirl Åhh det låter underbart ... Vill också ha vår och sol ....Kram tebax
    näe, har inte hittat den
    de enda barnaffärer vi har är väl babyproffsen och barnens hus, som har sånt alltså. sen är det bara leksaksaffärer och de har väl bara leksaker.
    världens vigaste man kröp in i arslet och försvann
Svar på tråden Barn födda i nov 06 !!!