• EvigaLängtaan

    APIFORCE!

    Hej!
    Ni som ätit apiforce, gick det fortare att bli gravid? Hur lång tid tog det med Apiforce? Fick ni några biverkningar?

    Tacksam för svar :)

  • Svar på tråden APIFORCE!
  • Niinaaa

    Jag käkade apiforce från mens till ÄL (ungefär) dessutom en grape om dagen . Som jag läst ska vara bra om man vill bli gravid.
    Jag plussade den månaden efter att ha 7 misslyckade försök bakom mej.

  • Tintene
    Niinaaa skrev 2007-06-19 10:04:18 följande:
    Jag käkade apiforce från mens till ÄL (ungefär) dessutom en grape om dagen . Som jag läst ska vara bra om man vill bli gravid. Jag plussade den månaden efter att ha 7 misslyckade försök bakom mej.
    ok, nu blir jag osäker... hade äl för en vecka sen o har fortsatt knapra (av ren vana egentligen..). men d kanske blir konstigt om jag slutar nu...? kan d skada att fortsätta tills man plussar?? Vad tror du??
    HUR GÖR NI ANDRA?????
  • Annfis
    Tintene skrev 2007-06-19 10:10:39 följande:
    ok, nu blir jag osäker... hade äl för en vecka sen o har fortsatt knapra (av ren vana egentligen..). men d kanske blir konstigt om jag slutar nu...? kan d skada att fortsätta tills man plussar?? Vad tror du??HUR GÖR NI ANDRA?????
    Jag åt från mens tills jag fick mitt +. Det vet jag andra som oxå gjort.
  • Frivolten

    Tetinne!
    Jag äter inte Apiforce utan Royal Jelly. Oxå bidrottningsgele men starkare än Apiforce. Köpte dom på Bodystore och där kan man ställa frågor till en sjuksköterska, vilket jag gjorde.. Å hon sa att jag kunde äta dom ända fram tills jag var konstaterat gravid! Så det är nog ingen fara alls att fortsätta efter ÄL! Tror jag!
    Lycka till!

  • Niinaaa

    Jag slutade för att jag tyckte att jag mådde lite mysko av dom

  • Misja

    Niinaaa! Hur mysko mådde du av dom? ; )
    Jag har ömma bröst och molvärk/menvärk/hugg i magen sen en vecka. (när jag började äta dem)Inte gravid.

  • Fröken Jansson

    Hej på er!

    Tänkte precis på att efter en månads användning av APIFORCE så har det resulterat i en positiv sak iallafall. MYCKET mindre mensvärk och sparsammare blödning. Jag brukar ha otroligt ont i magen (ligger och kvider) och det brukar forsa de första dagarna (dubbla skydd) men icke denna gången.

    Kände av de första veckorna också (som så många andra här) att jag fick magknip, hård i magen osv - men det är borta nu. Skönt!

    Köpte på mig en 90-pillersburk nu och håller tummarna att det blir plus på stickan under den.

    P(l)uss på er!

  • Helena 82

    Nu ska jag börja med dubbla dosen, morgon och kväll...känner nada! Och ingen äl heller...

  • Fanny87

    Uppdaterar mig lite, för tanten har inte kommit här än, men inget plus, tror att det beror på min allergi tab, men nu verkar den vara på väg.. Någon som kan hjälpa mig: När blir mig ÄL nu då, jag tror att tanten kommit lite idag??...

    Apiforce-BIM-lista

    23/5 I väntan på mirakel (1)
    31/5 Kantarellkisse (1)
    13/6 (0)
    19/6 eitss, Fanny87 (2)
    25/5 Tetinne (1)
    26/6 aeo83,(1)
    29/6 mycat81,Helena 82 (2)
    5/7 Sweetangel85 (funka på första försöket med Apiforce men fick mf)(1)
    11/7 Snozie, Fröken Jansson (2)
    ?/? festis, Zannz, icefemale, Misja (4)
    16/7 mignonne (1)

    Statistik: 16 X 0,2 = 3,2 (20%) borde bli gravida!

    GRAVIDA:
    *Tessah BF 27/1-08
    *Niinaaa
    *berlin1
    *Bummelgumman
    *sweetangel85 BF 7 Feb-08 (fick mf)
    *Annfis BF 4/2-08
    *Snozie BF 12/2-08 (fick mf)
    *MiniHedvig BF 20/2-08

Svar på tråden APIFORCE!