• BimBim o Knorrans Mamma

    buzzador tråden!

    Här samlas vi Buzzadorer!
    Hittade ingen annan tråd som var öppen så startar en ny!
    Välkomna!

    Här kan du bli medlem.
    www.buzzador.se
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden buzzador tråden!
  • Lisbett

    Det går bra, positivt här också!
    Alla svarar ungefär lika, att den gula är godast, gröna mest effektiv och blåa mittemellan nånstans...=)


    Knorrisen skrev 2007-09-18 17:04:10 följande:
    jupp jupp jag! de har gått bra =) bara possetivt änså länge! hur går de för dig?
  • Hallongrottan

    Men åhhhh när ska jag få en till kampanj? Det är ju många som får testa 2-3 saker samtidigt. Senaste kampanjen jag fick var halstabletterna.

  • BimBim o Knorrans Mamma

    Jag vill ha kampanj nuuuuu!!!


    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Zabka

    Jahopp, så ser jag nu att osten skickades från poståkeriet med vanlig post och är nu i den vanliga postsorteringen, trots att jag ringde igår och bad dem åka ut med paketet idag igen. Hoppas bara mitt utlämningsställe hinner få paketet idag så att jag kan hämta ut det med hjälp av mitt kollinummer

    Har någon fått svar om kaffekampanjen eller är det kört om man inte har hört något ännu?

  • Tvåbarnsmamma75

    Jag har inte hört ngt mer om kaffekampanjen sedan jag fyllde i att jag ville delta o vilket kaffe jag önskade...

    Däremot smaskades det ost igår!


    /Pernilla, gravid i v 34 och mamma till Arvid född den 14/4 2006
  • Hallongrottan

    Vad var det för ost? Hur mycket ost fick ni?

  • Zabka

    Jag fick ingen ost. Poståkeriet gjorde en miss och skickade tillbaka paketet till Buzzador istället för att leverera om det idag såsom de hade lovat när jag pratade med dem igår. Så jag har varit i kontakt med Buzzador som har gett lite poäng som plåster på såren för Postens miss. Himla synd eftersom jag verkligen ville vara med på ostkampanjen.

  • Zabka
    Tvåbarnsmamma75 skrev 2007-09-19 14:32:49 följande:
    Jag har inte hört ngt mer om kaffekampanjen sedan jag fyllde i att jag ville delta o vilket kaffe jag önskade...
    Tack för svar! Då hoppas jag att det fortfarande finns en chans att vi får vara med.
  • Tvåbarnsmamma75
    Zabka skrev 2007-09-19 14:54:41 följande:
    Jag fick ingen ost. Poståkeriet gjorde en miss och skickade tillbaka paketet till Buzzador istället för att leverera om det idag såsom de hade lovat när jag pratade med dem igår. Så jag har varit i kontakt med Buzzador som har gett lite poäng som plåster på såren för Postens miss. Himla synd eftersom jag verkligen ville vara med på ostkampanjen.
    Åh vad trist... Ost som är så gott!
    /Pernilla, gravid i v 34 och mamma till Arvid född den 14/4 2006
Svar på tråden buzzador tråden!