• Martha

    Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

    • Vi i tråden •

    Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

    Nya vänner är alltid välkomna hit :) 


    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • Martha
    viföralltid skrev 2008-02-20 17:24:07 följande:
    har fått blöjor av min mamma som heter huggins om nån som vill ha dom kan få dom,dom är för små för Sebastian o det är storlek 8-14 kg.om någon vill ha dom så hojta till el skriv till min inbox.
    mn du.. är det oöppnat? i sånt fall åk ut till coop å byt det istället.. det får du göra.
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • viföralltid
    Martha skrev 2008-02-20 17:47:28 följande:
    mn du.. är det oöppnat? i sånt fall åk ut till coop å byt det istället.. det får du göra.
    detär öppnat o hon har köpt det på konsum i säter
  • smarties

    Godmorgon godmorgon. :)
    Hoppas ni sovit gott :D
    Har inte jag iofs, Max har gnessat hela natten, och idag märker man ju varför, totalsnorig.
    Så nu får det bli dagisfritt resten av veckan, tur det är torsdag.. :P

    Ska upp till sjukhuset idag och ta massa blodprov, få se varför jag mår så kasst som jag gör, förhoppningsvis hittar dom någon lösning..och så ska jag upp dit igen på måndag och kolla upp handleden som aldrig blir bra..så den lär dom väl plåga mig med också. Gah :P


    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • smarties

    Slängde in en ny syskonbild i galleriet idag, mina två små lortgrisar :D


    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Martha
    smarties skrev 2008-02-21 09:49:07 följande:
    Slängde in en ny syskonbild i galleriet idag, mina två små lortgrisar :D
    ska kika... har ioxå några nya kort i mitt galleri..
    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Starlet1

    Godmorgon. Min lille smalis sitter på golvet och leker nu, full fart. Idag har han ätit 1 dl majsvälling och 1/2 dl blåbärssoppa.

    Jag vet att det är en chansning med majsvällingen, men han vägrade vatten, det var vid kl 6 och var jättehungrig och törstig, så jag chansade och än så länge verkar det gått bra. Men jag tar det lite lugn med välling resten av dan.

    Håll tummarna nu.

  • Susstuss

    Va söta barn Glad

    Känner mig helt off från internet när man jobbar. Ibland funkar inte FL på jobbet heller, det är spärrat på en del datorer. Är det någon som surfat mycket kanske?

    Benjamin har också fått magsjuka här hemma, det gick på dagis.. och nej, vi klarade oss inte den här gången. Det är jävulen påfund.. magsjukan och vinterkräksjukan. Blä Skrikandes

  • smarties

    Vi har rally här nu, Moa i gåstolen och Max på sin bil..tur vi har förstående grannar under, en jättetrevlig äldre dam.. :D
    Moa har en himla fart numera, o hon ska följa efter sin bror var han än går :D


    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Starlet1
    smarties skrev 2008-02-21 09:49:07 följande:
    Slängde in en ny syskonbild i galleriet idag, mina två små lortgrisar :D

    Vilka små sötnosar, hihi.


    Nu sover min lille ute i vagnen, för första gången på länge. Tänkte att han behövde lite luft.

  • smarties
    Starlet1 skrev 2008-02-21 11:40:54 följande:
    Vilka små sötnosar, hihi.Nu sover min lille ute i vagnen, för första gången på länge. Tänkte att han behövde lite luft.
    Åh, det är så mysigt o sova ute.. det älskar mina också, fast här kan dom inte sova ute, om jag inte ställer ut dom på balkongen då..vill ha hus! :)

    Mina troll sover också nu, äntligen..nu får man vila öronen lite. Kanske äta frukost.. :P
    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)