• Martha

    Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)

    • Vi i tråden •

    Nirnaeth med ♥ Xander och bebis i magen♥
    Smarties med ♥ Max och Moa ♥
    Michaela83 med ♥ Wilma och Elwira ♥
    Martha med ♥ Havanna och Malva ♥
    Hug me med ♥ Olivia och Ebba ♥
    Susstuss med ♥ Benjamin ♥
    Tejp med ♥ Lucas, Rufus och Moses ♥
    Supervejron med ♥ Skay och Nova ♥
    Lindi med ♥ Tuva Li och Love ♥
    Minimie med ♥ Albin ♥
    Starlet1 med ♥ Ängeln Agnes och Adam ♥
    Nedina med ♥ Pontus, Ängeln Tilda och Melvin ♥
    Copernicus med ♥ Casper och Lua ♥

    Nya vänner är alltid välkomna hit :) 


    ♥♥♥♥ Havanna 051014 & Malva 070326♥♥♥♥
  • Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)
  • tejp
    smarties skrev 2008-02-22 22:51:26 följande:
    Väldans vad alla väntar..har hon åkt in? *viskar lite försynt* syns jag inte? :)
    Hehe man måste väl få vänta på den oavsett Den borde allt masa sig ut! Läs lite högre upp, hennes helgplaner var ju att föda barn!
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • znoozan
    smarties skrev 2008-02-22 22:51:26 följande:
    Väldans vad alla väntar..har hon åkt in? *viskar lite försynt* syns jag inte? :)
    hihi jag ser men jag vet inte! *avis på Nirna* jag vill oxå ha en bebis jue! *blänger surt på sambon*
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • smarties

    Tänkte mest på att hon inte var online. :)
    Då blev tankarna direkt på att hon kanske åkt in :)

    Hoppas hon slipper gå över nu. Det suger!

    Znoozan, men det lär väl inte vara så svårt o övertala en karl, dom brukar ju vara villiga på den fronten? Du får väl locka med någon ny elektronikpryl eller nåt :D

    Själv är jag nöjd med mina bebisar..jag vill bara sooova  :D


    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • znoozan
    smarties skrev 2008-02-22 23:16:45 följande:
    Tänkte mest på att hon inte var online. :)Då blev tankarna direkt på att hon kanske åkt in :)Hoppas hon slipper gå över nu. Det suger!Znoozan, men det lär väl inte vara så svårt o övertala en karl, dom brukar ju vara villiga på den fronten? Du får väl locka med någon ny elektronikpryl eller nåt :DSjälv är jag nöjd med mina bebisar..jag vill bara sooova  :D
    jag har ju bara en bebisFlört nja han går att övertala för det mesta men inte i det falletGråter
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Nirnaeth

    Haha, sitter ni och väntar redan? Då lär ni få vänta er gröna..
    Här lär det inte bli några bebisar än på minst två veckor!

    4 dagar kvar till bf, men det datumet känns inte det minsta aktuellt.

    På Thomas jobb har dom anordnat vadslagning, fick jag veta igår. Blev bra sugen på att ge mig in i den jag också, så kanske man kan tjäna lite pengar på eländet åtminstone

    Idag ska vi städa ur lite skit, köra till tippen, och barnvakta brorsdottern medans dom flyttar till nya lägenheten.


    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • znoozan
    Nirnaeth skrev 2008-02-23 08:23:36 följande:
    Haha, sitter ni och väntar redan? Då lär ni få vänta er gröna..Här lär det inte bli några bebisar än på minst två veckor! 4 dagar kvar till bf, men det datumet känns inte det minsta aktuellt. På Thomas jobb har dom anordnat vadslagning, fick jag veta igår. Blev bra sugen på att ge mig in i den jag också, så kanske man kan tjäna lite pengar på eländet åtminstone Idag ska vi städa ur lite skit, köra till tippen, och barnvakta brorsdottern medans dom flyttar till nya lägenheten.
    nä har du 4 dgr kvar till bf får väl bebben ta och komma ut snart tyvärr funkar ju inte alla "bra" tips man får för att sätta igång det heller! jaga busiga barn idag kanske funkar
    Om det var meningen att vi skulle hoppa upp ur sängen skulle vi alla sova i en brödrost
  • Nirnaeth
    znoozan skrev 2008-02-23 08:43:52 följande:
    nä har du 4 dgr kvar till bf får väl bebben ta och komma ut snart tyvärr funkar ju inte alla "bra" tips man får för att sätta igång det heller! jaga busiga barn idag kanske funkar
    Ja jag tycker att det borde räcka nu, som kompensation för övertiden förra gången borde jag få lite tidigare den här gången

    Blev ju inte ett dugg roligare av att min kompis som var beräknad samma dag som mig, fick sin bebis redan i måndags! Eller jo, kul att hon fick sin bebis..men min väntan blev bara ännu längre.

    Tänkte ta med vildarna ut, och springa runt lite i Gylle, och så ska jag bära ner en massa saker i källaren. "färdknäppade" lite i morse, och käkade kryddstark tacos igår...
    Men samtidigt så vet jag ju tyvärr att det är som dom säger.."den kommer när den är redo, oavsett vad man gör". Även om det är det värsta jag vet att få höra
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • Susstuss
    Nirnaeth skrev 2008-02-23 09:12:22 följande:
    Tänkte ta med vildarna ut, och springa runt lite i Gylle, och så ska jag bära ner en massa saker i källaren. "färdknäppade" lite i morse, och käkade kryddstark tacos igår...Men samtidigt så vet jag ju tyvärr att det är som dom säger.."den kommer när den är redo, oavsett vad man gör". Även om det är det värsta jag vet att få höra
    Så som du och jag höll på "förra gången" så tror jag ingenting funkar, vi provade ju allt och dom vägrade komma ut  Logiskt sett borde du inte få vänta lika länge, men det kanske är en envis dam.
  • smarties

    "den kommer när den är redo, oavsett vad man gör"... mm det har man ju fått höra.
    Vilket jag vägrar trott på varje gång.
    Jag tror dom håller sig krampaktigt fast där inne, nyper sig fast i allt dom får tag på och vill bo kvar där tills dom blir arton år.. :P
    Det kändes som det åtminstonde :D

    Idag ska vi gå ner till Dollarstore och köpa lördagsgodis, och då ska jag in på Barnens Hus och se om dom har fått in några snygga vagnar. (Är ju ute efter en singel till Max)
    Men det lär dom väl inte ha.

    Ingen som vet om P&T´s pink camo finns någonstans o kika på? Den ser så fin ut på bilderna...men inget som skulle passa mina ungar..men man kan ju få dregla :D


    ♥ Max 060112 ♥ Moa 070720 ♥
  • Nirnaeth
    Susstuss skrev 2008-02-23 09:17:13 följande:
    Så som du och jag höll på "förra gången" så tror jag ingenting funkar, vi provade ju allt och dom vägrade komma ut  Logiskt sett borde du inte få vänta lika länge, men det kanske är en envis dam.
    Haha ja helt sanslöst egentligen att jag försöker inbilla mig själv att "den här gången så kanske.."
    Jag minns att jag drack basilikate dagen innan Xander kom ut, och jag har nånstans i bakhuvet hela tiden tänkt att det nog var det som fick ut honom till slut. Men det är bara att inse..han var redo, och det hade inte ett skvatt med mig att göra.

    Envis räknar jag med att hon blir..oavsett om hon blir lik mig, Thomas eller Xander..det är liksom "vår grej"

    Fast Thomas är iofs född två veckor före bf..men det hade nog mer med rökning, ricinolja..etc att göra.
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
Svar på tråden Den "andra" Borlänge tråden (Livet på Landet)