• Såckan

    GeKås/Ullaredtråden volym 8

    Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

    Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

    Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

    Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

    Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

    Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

    Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

    Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • AMDA
    BrödernaBus skrev 2008-09-18 08:38:02 följande:
    Haha ja det var verkligen passande!! =) Fast det är bäst att ta stora bilen för jag har för mig att påsarna är ganska stora när man kommer ut därifrån.
    Ja dom är ju ofta det...ska handla ny takkrona med o den tar ju lite plats...hihi
  • BrödernaBus
    AMDA skrev 2008-09-18 08:42:00 följande:
    Ja dom är ju ofta det...ska handla ny takkrona med o den tar ju lite plats...hihi
    Oj, ja det lär den ju göra!!
    Själv ska jag köpa en massa saker till kommande bebis. Men jag åker tåg till/från Gbg så jag får ta stora resväskan med mig att packa i.
  • lolliepopsie

    Finns det mycket för hemmet?
    Inredning?Prydnad och så?

    Hur är vinterkläderna?Håller dom eller är det bättre att satsa på vinterkläder från typ didriksson,exit?

  • AMDA
    lolliepopsie skrev 2008-09-18 09:08:58 följande:
    Finns det mycket för hemmet?Inredning?Prydnad och så?Hur är vinterkläderna?Håller dom eller är det bättre att satsa på vinterkläder från typ didriksson,exit?
    Ja de har en hel del till hemmet..tycker vinterkläderna är av bra kvalitet dottern använder sitt skidset för 2 året nu o de är fortfarande snyggt o helt hon är i åldern 8 år så hon använder det ju mycket med.
  • Constelacion

    Ställer ungefär samma fråga igen, ni som varit nere nu och ska ner, hur ser vagnarna ut? och har ngn sett BOZZ vagnen på senaste tiden? (och om ngn har det, hur är det med framhjulen, går de att låsa fast lr ä de bara svängbara?

  • Trolletmilla
    Constelacion skrev 2008-09-18 09:42:20 följande:
    Ställer ungefär samma fråga igen, ni som varit nere nu och ska ner, hur ser vagnarna ut? och har ngn sett BOZZ vagnen på senaste tiden? (och om ngn har det, hur är det med framhjulen, går de att låsa fast lr ä de bara svängbara?
    Vagnen fanns inte när jag var där för 2 veckor sedan. Och ja framhjulen går att låsa fast vårat ena är nog ett måndagsex för det funkar lite som det vill.
  • Constelacion

    Okej tackar, då vet jag synd att den inte fanns men men, får se om jag köper ngn alls. men vill ha en bra vagn som vi kan ha när vi åker buss å grejer, har en emmaljunga sulky men den har juu inte liggläge, sonen tycker det är jätte jobbigt att somna i den. och kombivagnen ä så stor liksom...


    Trolletmilla skrev 2008-09-18 09:44:59 följande:
    Vagnen fanns inte när jag var där för 2 veckor sedan. Och ja framhjulen går att låsa fast vårat ena är nog ett måndagsex för det funkar lite som det vill.
  • flisan

    hej....är de någon eller några mammor från helsingborg som ska åka dit nästa månad?kan vi inte samåka.utan barn eller med barn?!

  • elinville

    Har ju hört att julsakerna kommit fram så smått, men hur är det med julgardiner?? Pris?


    Maja 070703
  • aronnax

    Tack för svar om XXL-sortimentet, undrar en sak till, gubben vill ha en hårtrimmer, någon som köpt??

Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8