• Såckan

    GeKås/Ullaredtråden volym 8

    Här kan vi samlas och prata om utbud, fynd, kö etc etc etc på vårt shoppingparadis GeKås

    Information om öppettider m.m.
    www.gekas.se

    Volym 7:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33342079-200.html

    Volym 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m30317600.html

    Volym 5:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27578753.html

    Volym 4:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m24540952.html

    Bildtråd 1: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m31364053.html

    Bildtråd 2: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m34244809.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-10-03 10:15
    Bildtråd 3: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36849581.html

  • Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8
  • lyckligmamma

    tror det mest var förr i tiden, då man la spädbarn på mage, med huvud åt sidan, i vagn i fårskinnspäls..... men inte många gör de idag...

    har man overall, på vintern så tror ja inte det gör nåt.... då är det värre att ha fårskinn som matta, min dotter gosar med mattan, ligger naken i den hemma

  • Quinny

    Har en fråga ang. Gekås bröstpump, av deras egna märke Babyboom. Jag köpte den i veckan, skulle testa den idag men får den inte att funka Antingen är den helt enkelt trasig, eller så är det jag som inte satt ihop den rätt!? För jag förstår inte riktigt vart den där gummiringen som är med, vart den ska sitta någonstans? Vad är den till för? Någon som vet och kan hjälpa mig??

  • lyckligmamma
    Quinny skrev 2008-10-05 17:25:20 följande:
    Har en fråga ang. Gekås bröstpump, av deras egna märke Babyboom. Jag köpte den i veckan, skulle testa den idag men får den inte att funka Antingen är den helt enkelt trasig, eller så är det jag som inte satt ihop den rätt!? För jag förstår inte riktigt vart den där gummiringen som är med, vart den ska sitta någonstans? Vad är den till för? Någon som vet och kan hjälpa mig??
    Kan du inte ringa till Ullared?
  • EmmaKlemma
    Quinny skrev 2008-10-05 17:25:20 följande:
    Har en fråga ang. Gekås bröstpump, av deras egna märke Babyboom. Jag köpte den i veckan, skulle testa den idag men får den inte att funka Antingen är den helt enkelt trasig, eller så är det jag som inte satt ihop den rätt!? För jag förstår inte riktigt vart den där gummiringen som är med, vart den ska sitta någonstans? Vad är den till för? Någon som vet och kan hjälpa mig??
    Jag hadde en sån. för mig funka den bra. minns inte riktigt ngn gummiring?? är det en stor ring
  • jordnöten
    Quinny skrev 2008-10-05 17:25:20 följande:
    Har en fråga ang. Gekås bröstpump, av deras egna märke Babyboom. Jag köpte den i veckan, skulle testa den idag men får den inte att funka Antingen är den helt enkelt trasig, eller så är det jag som inte satt ihop den rätt!? För jag förstår inte riktigt vart den där gummiringen som är med, vart den ska sitta någonstans? Vad är den till för? Någon som vet och kan hjälpa mig??
    Har förvisso inte det märket på bröstpump, men ringen behövs för att få till vacumet, utan den funkar inte pumpen. Trixigt att få dit den, har aldrig lyckats själv ha ha, utan lejt över problemet till sambon
  • Quinny
    jordnöten skrev 2008-10-05 18:31:30 följande:
    Har förvisso inte det märket på bröstpump, men ringen behövs för att få till vacumet, utan den funkar inte pumpen. Trixigt att få dit den, har aldrig lyckats själv ha ha, utan lejt över problemet till sambon
    Ja jag lyckades förstå det sen att den behövdes för att få till vacumet Men den funkar riktigt dåligt ändå, men kanske inte fick dit den så bra...
  • Quinny
    EmmaKlemma skrev 2008-10-05 18:28:33 följande:
    Jag hadde en sån. för mig funka den bra. minns inte riktigt ngn gummiring?? är det en stor ring
    Ne det är en ganska liten gummiring, tror den ska sitta i den pumpen där man skruvar dit flaskan.
  • dino77

    Hej på er! Ska snart till gekås och tänkte handla de mesta av julklapparna till barnen där, OM dom har det jag söker. Vet ni om dom har lego? Flexi trax? har dom mycket saker till bebisar förövrigt som tex åkpåse? Kanske svårt att svara på, har förstått att sortimentet varierar rätt ofta och mycket men har dom nått som alltid finns inne vad gäller leksaker?

  • Emmy o Nellie
    dino77 skrev 2008-10-05 18:59:22 följande:
    Hej på er! Ska snart till gekås och tänkte handla de mesta av julklapparna till barnen där, OM dom har det jag söker. Vet ni om dom har lego? Flexi trax? har dom mycket saker till bebisar förövrigt som tex åkpåse? Kanske svårt att svara på, har förstått att sortimentet varierar rätt ofta och mycket men har dom nått som alltid finns inne vad gäller leksaker?
    Det finns lego & nu till vintern har dom mycket rulkor osv...
    Mjukliftar & åkpåsar finns i många olika sorter.
    älskar er Emmy & Nellie
Svar på tråden GeKås/Ullaredtråden volym 8