• melina80

    BF Oktober 2010 efter IVF

    JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT ETT PLUS!!!
    Har BF 19 Oktober - 10
    Någon mer Oktober??


    Det här är min första graviditet och det hade varit kul att ha någon att prata med under resans gång..


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-18 20:31
    BF

    natta80gbg 19/10
    jelina068 25/10
    Gulapilen 25/10
    Mikafikaa 27/10
    trifolium -----

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-20 10:50
    Glittran 10-15/10
    Ewa 16/10
    trifolium 25/10

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-12 18:18
    ny lista :)

    BF 16/10, Ewa 32 år, nästan Göteborg, första barnet
    BF 17/10, Glittran 38 år, Göteborg, andra barnet
    BF 20/10, natta80gbg 29år onsala, första barnet
    BF 25/10, Trifolium 31år Uppsala, första barnet
    BF 25/10, Jelina 34år Göteborg, tredje barnet
    BF 25/10, Mrs Sara 29 år Luleå, första barnet
    BF 27/10, Mikafikaa 28år Stockholm, första barnet
    BF 28/10, Lena 74 35 år Norrköping, andra barnet
    BF 4/11, ElsaT 38år Norrtälje, första barnet
  • Svar på tråden BF Oktober 2010 efter IVF
  • Jelina068

    Sara, men det skulle väl vara roligt om den lille kom på lördag

    Träffade läkarn nyss och han tyckte det var konstigt att jag inte redan fått en snittid, nu fick jag en tills på tisdag. Så imorgon ska jag iväg på inskrivning där jag ska träffa Bm, läkare och narkosläkare.
    Känns skönt att ha ett slutdatum nu, puh
    Men nåt jag inte riktigt förstod var att han sa OM det drar igång självmant nu ska du åka upp akut, med andra ord så tycker han inte att jag ens ska försöka vaginalt (tror jag). men vi får väl se vad jag gör OM det skulle hända.

    kram på er

  • Frozen

    Va skönt Jelina att ha fått ett slutdatum, och snart, Va avis jag blir

    Sara, skönt att veta att du ligger i startgroparna nu, hoppas på Lördag då!

  • Jelina068

    Mika, förstår att du blir avis när jag har ett slutdatum såpass "tidigt". Hoppas att det sätter igång för dig snart.
    Tänk om vi alla kunde lyckas klämma ut bebisarna innan helgen är slut, det hade varit skoj

  • Mrs Sara

    Jelina: Vad härligt att du fick snittdag redan på tisdag, det är ju så nära dit nu. Det skulle vara underbart om vi alla kunde få våra efterlängtade bebisar ihelgen!


    Varje litet steg tar mig närmare målet
  • IdaVi

    Kikar in lite snabbt med kort info. Igår 08.50 föddes vår "lilla" son. Han vägde 3995 g och var 53 cm lång, en stor lillebror!
    Allt gick bra, väldigt fort och intensivt, till skillnad från förra gången. Fick lite hjälp på traven men körde helt utan smärtlindring. BB var överfullt så vi kom hem redan igår kväll.
    Nu sover lillebror och maken har skjutsat Ida till dagis. Blir en stor omställning för henne.

    Håller tummarna för er andra som går och väntar! Snart har ni era små Hjärta i era famnar!

    Kikar in igen när jag har mer energi och ork. Kram på er!


    ~ Ida 21/10-08 & Pyret BF 29/10-10 ~
  • Jelina068

    GRATTIS Lena


     


    Var på inskrivningssamtal idag och läkarn tror att dom kommer snitta mig först på tisdag pga att jag har två snitt sen tidigare. Så kl.06.30 ska vi vara på förlossningen. Tycker lite synd om mina tjejer som vi kommer stå på dagisdörren kl.6.00. Så tidigt har dom aldrig varit där.

    Allt bra med er Mika & Sara?? Själv har jag haft rätt mkt SD idag, så jag hoppas att det ska gå över till värkar under helgen, vill så gärna slippa snitt.

  • Mrs Sara

    Lena: Ett jätte stort grattis till eran son!


     


    Jelina: Tråkigt att du måste bli snittad igen, men samtidigt så skönt att veta när det blir.


     


    Här är allt lugnt nu, känner inte av nästan nåt så det känns lite surt, men men det är bara att ta det lugnt här hemma.


    Varje litet steg tar mig närmare målet
  • Jelina068

    Vaknade nu och jag tror vattnet börjat gå och så har jag mensvärk... Hör ni inget ifrån mig imon så är jag nog på förlossningen... håll tummarna

Svar på tråden BF Oktober 2010 efter IVF