• Fantastic 4

    Bebisar födda oktober 2007, del 11

    Här pratar vi vidare om våra små troll som föddes i oktober 2007{#lang_emotions_heart}, om deras syskon, om ev nya syskon och allt mellan himmel och jord!!! Välkomna nya som gamla !!!


    Mamma till 4 underverk!!!
  • Svar på tråden Bebisar födda oktober 2007, del 11
  • Solrosen82

    trazzlan: Jag har inte märkt att Zack är speciellt rädd än. Men jag minns att Meja var det i den åldern. Zack har däremot börja flina och skratta åt mig när jag säger åt han *morr*

    Olimpia: Spännande med nytt jobb Skönt att svärmor kan ha henne några dagar också så att det inte blir så mycket dagis...

  • zummar

    undrar om det är ngt könsbetingat...Aaron är itne så rädd för nåt (men han blev lite rädd när en hund skällde till på honom härmodagen) men däremot så flinar han bara å gör mer om jag säger till honom.

    SUUUPEERirriterande!!! Han bara tittar på mig med en min som säger "va ska du göra åt det då?"
    Vet inte va jag ska säga, vill säga "om du inte sköter dig så ställer jag ut dig på bron" men det funkar inte så bra nu när det är ljust å varmt ute, då springer han bara iväg...*suck*
    Det enda är ju att man får tänka att det kommer att gå över....nån gång...typ när dom är 21 eller nåt.... :P

    J har börjat dra sig upp mot allt han kan hitta...han vill bara ståståstå...han kommer att börjar gå innan han är 1....

  • trazzlan
    zummar skrev 2010-05-11 18:29:52 följande:
    undrar om det är ngt könsbetingat...Aaron är itne så rädd för nåt (men han blev lite rädd när en hund skällde till på honom härmodagen) men däremot så flinar han bara å gör mer om jag säger till honom.SUUUPEERirriterande!!! Han bara tittar på mig med en min som säger "va ska du göra åt det då?" Vet inte va jag ska säga, vill säga "om du inte sköter dig så ställer jag ut dig på bron" men det funkar inte så bra nu när det är ljust å varmt ute, då springer han bara iväg...*suck* Det enda är ju att man får tänka att det kommer att gå över....nån gång...typ när dom är 21 eller nåt.... :PJ har börjat dra sig upp mot allt han kan hitta...han vill bara ståståstå...han kommer att börjar gå innan han är 1....
    Kanske att killar generellt är lite senare i utvecklingen?
    Tänk att få fyra så unika gåvor!
  • Nufsan

    Zummar, Karl han går som en galning runt möblerna och har gjort så länge och ALLT som han orkar skjuta på går han med, vilket kan vara allt från ljuslyktan i hallen som numera är trasig till köksstolarna =P

    Trazzlan, det kan mycket väl vara så.


    ♥ღ♥ 4-barns mamma till tre prinsessor och en prins ♥ღ♥
  • Line79

    Cornelia är bara rädd för spindlar. Då springer hon låååångt & gömmer sig Hade en orm (snok) på altanen & det var jätte spännande! Jag hade dock föredragit att hon var rädd för orm ist för spindlar...

    Idag är det förrådsstädning. Maken är ganska prylgalen så nu ska vi sälja det som han inte använder. Ex en elgräsklippare som är använd EN gång, sedan köpte han en ny bensinklippare för det är bättre (läs manligare) , elgrästrimmer, tävlingsmountainbike som han cyklat på en gång sedan vi träffades för 6 år sedan. Ja ni vet helt nödvändiga saker att spara på, enligt honom...

  • Nufsan

    Line, det är väl bra att han vill sälja av det Min man han samlar på allt som kan vara bra att ha han =P

    Nu kommer jag och flaggar lite för min underbara lilla Jonna som ritar. Kolla gärna min blogg http://nufsan.blogg.se


    ♥ღ♥ 4-barns mamma till tre prinsessor och en prins ♥ღ♥
  • Line79

    Nufsan- Om det vore så väl att det var HAN som ville sälja

    Wow, så imponerad av din konstnärinna!

  • trazzlan

    line: Ni kanske blir rika nu när ni säljer av all "bråte"

    nufsan: Den flickan kommer nog att bli konstnär eller något...


    Tänk att få fyra så unika gåvor!
  • Nufsan

    Line, haha okej då missuppfattade jag Maken är väldigt mkt för att sälja av mina prylar Men sina kan gärna få plats nånstans i uthusen

    Jag förstår verkligen inte vad hon fått sin konstnärliga ådra, blir så full i skratt. Kanske kan hon aldrig mer rita om den grisen, men att bara lyckas få till det så det ser ut som en gris är ju en bedrift i sig, haha.


    ♥ღ♥ 4-barns mamma till tre prinsessor och en prins ♥ღ♥
  • Solrosen82

    Zummar: Jag brukar bära barnen till sitt rum när de gjort något riktigt dumt. På Zack funkar det sällan, han skrattar mest. Sen gillar han att reta upp mig genom att hoppa i sängen när jag bäddar. Men för det mesta e han väldigt snäll, go coh enkel. Han är väl helt enkelt bara i en ålder där han gillar att reta gallfeber på sin mor ibland. Kul att lilleman börjar ta sig uppåt!

    Line: Låter som att din man gillar att handla sånt som kan vara bra att ha. Kanske fundera lite innan han öppnar plånboken

    Nufsan: Men guuud va duktig Jonna är på att rita. Bara att uppmuntra henne så kanske hon drar in mycket kosing när hon blir stor

Svar på tråden Bebisar födda oktober 2007, del 11