• Missvampiria

    Fortsättningstråd för oss som hade BF runt jul 2009. Del 2.

    Fortsättningstråd för oss som hade BF runt jul 2009. Nu är våra små underverk äntligen här!

    Nya deltagare i tråden undanbedes vänligt men bestämt. Hoppas ingen tar illa upp, men vi har hängt ihop enda sen början och kämpat lite extra för att få våra små.
    LISTAN för oss som Kämpat, Väntat & Längtat {#lang_emotions_heart}:

    Kotten7381 (ca 2½år) - Födde en liten William 4/11! (BF 1/1)
    Satin (3 år) - Födde en liten Leon 30/11! (BF 15/12)
    Chelh - Födde en liten Mio 4/12! (BF 15/12)
    vi och lilla hjärtat (2 ½ år) - Födde en liten Matteo 15/12! (BF 21/12)
    Nallebjörnis - Födde en liten Michaela 16/12! (BF 7/12)
    Poddan (2 år, 11 månader) - Födde en liten Elvira 16/12! (BF 9/12) 
    Waiting 4U (ca 4år) - Födde en liten Hugo (?) 21/12! (BF 15/12)
    MissMarti (1år, 4 månader) - Födde en liten Oliwer 21/12! (BF 21/12)
    Bel (2 år) - Födde en liten Jack 22/12! (BF 17/12)
    lyckospeja (3 år, 3 månader) - Födde en liten Elvira 26/12! (BF 19/12)
    Sessan4 (5år) - Födde en liten Matilda 27/12! (BF 25/12)
    Lastbilslillan (ca 1,5 år) - Födde en liten Cindy 28/12! (BF 2/1)
    Diggiloo (ca 7-8 år) - Födde en liten Wilma den 30/12! (BF 17/12)
    Lumix (ca 4 år) - Födde en liten Amy 1/1! (BF 26/12)
    Missvampiria (ca 1,5 år) - Födde en liten Tim (?) 4/1! (BF 26/12)
    ~Neo 16/1-07 och Tim 4/1-10~
  • Svar på tråden Fortsättningstråd för oss som hade BF runt jul 2009. Del 2.
  • Nallebjörnis
    Lumix skrev 2010-11-08 16:43:27 följande:
    Oj oj oj, den här tråden håller verkligen på att då ut. Tråkigt .......
    Hur som så ville jag bara tala om att i morgon så har vi tid för att diskutera nästa IVF försök. Konstaterade att vår nya försäkring täcker det, så varför inte Solig

    Hoppas att ni och era barn har det bra. Här så planeras det för fullt för vi ska på kryssning ner till karibien om 10 dagarCool

    Kram
    vad trevligt hoppas det går super bra!½
    Vi har bokat en resa till cypern och åker i april innan ja börjar jobba igen och mannen börjar sin pappaledighet ;)
    *Michaela Victoria 091216* www.familjenmillberg.bloggplatsen.se
  • diggiloo

    Lumix: Oj, va spännande att börja planera för nästa ivf. Hoppas ni får en trevlig kryssning, det låter underbart!

    Wilma har precis blivit frisk från sin första barnsjukdom, tredagarsfebern. Det började med plötslig hög feber i lördags som sedan höll i sig i tre dagar. Därefter prickar över hela kroppen, magbesvär plus att hon var trött och ledsen nästan hela tiden. Det är så underbart att se henne frisk och glad igen .

  • Missvampiria
    Lumix skrev 2010-11-08 16:43:27 följande:
    Oj oj oj, den här tråden håller verkligen på att då ut. Tråkigt .......
    Hur som så ville jag bara tala om att i morgon så har vi tid för att diskutera nästa IVF försök. Konstaterade att vår nya försäkring täcker det, så varför inte Solig

    Hoppas att ni och era barn har det bra. Här så planeras det för fullt för vi ska på kryssning ner till karibien om 10 dagarCool

    Kram
    Vad roligt, önskar er lycka till!
    Härligt med Karibienkryssning, jag vill också!!!

    Här har Tims 3:e tand precis tittat fram.
    Var på BVC för vägning och mätning förra veckan och han går inte upp i vikt som han ska så nu får vi mata extra. Han hade bara gått upp 500 gram på 4 månader... Ska tillbaka och väga om ett par veckor och hoppas vi får en ökning på vågen då. Växer på längden gör han som han ska så det är iallafall skönt. 
    ~Neo 16/1-07 och Tim 4/1-10~
  • Lumix

    Ja det känns allt lite pirrigt alltihop Skrattande men absolut mer positivt och avslappnat än förra gången. Jag menar vi har ju Amy nu, en till vore en bonusSolig

    Vad härligt med Cypern Nallebjörnis. Jag har aldrig varit där men min mamma och pappa har varit där och gillade det skarpt. Nu ser jag barnfötter som springer runt på stranden framför mig, härligt!!

    Amy har också haft feber under 3 daga här precis Diggiloo, fast jag vet inte om det var 3 dagars för jag läste någonstans att det skulle komma typ röda utslag i slutklämmen men det har hon inte fått. Kanske man inte får alltid, vad vet jagObestämd Det här var Amys andra omgång, hon var ju sjuk i februari också....usch, man känner sig så hjälplös!!

    Amy har också 3 tänder Missvampiria. Alla i nederkäken. Den sista kom för ca 1 månad sedan och sen tog det stoppGlad Hoppas ni lyckas få honom att gå upp lite i vikt nu då. Fast så länge han är nöjd och glad så är det väl ok?

    Amy vägrar äta barnmat sedan 1 månad nu. Hon ratar allt sånt. Misstänker att det är för smaklöst. Allt vi äter däremot vill hon ha eller smaka på. Nu funkar det ju inte med all mat vi äter men det är lite kul att vara uppskattad barnkock Flört Det känns ju lite roligare då när man står och fixar till hennes mat.

    Jag måste bara att i helgen så tog det fart här. Totalt såg vi 8 stycken julpyntade trädårdar. Snart är det jul igenDrömmer

  • Nallebjörnis

    Ja jag med... ska bli såååå mysigt!


    Lumix skrev 2010-11-15 15:58:00 följande:
    Ja det känns allt lite pirrigt alltihop Skrattande men absolut mer positivt och avslappnat än förra gången. Jag menar vi har ju Amy nu, en till vore en bonusSolig

    Vad härligt med Cypern Nallebjörnis. Jag har aldrig varit där men min mamma och pappa har varit där och gillade det skarpt. Nu ser jag barnfötter som springer runt på stranden framför mig, härligt!!

    Amy har också haft feber under 3 daga här precis Diggiloo, fast jag vet inte om det var 3 dagars för jag läste någonstans att det skulle komma typ röda utslag i slutklämmen men det har hon inte fått. Kanske man inte får alltid, vad vet jagObestämd Det här var Amys andra omgång, hon var ju sjuk i februari också....usch, man känner sig så hjälplös!!

    Amy har också 3 tänder Missvampiria. Alla i nederkäken. Den sista kom för ca 1 månad sedan och sen tog det stoppGlad Hoppas ni lyckas få honom att gå upp lite i vikt nu då. Fast så länge han är nöjd och glad så är det väl ok?

    Amy vägrar äta barnmat sedan 1 månad nu. Hon ratar allt sånt. Misstänker att det är för smaklöst. Allt vi äter däremot vill hon ha eller smaka på. Nu funkar det ju inte med all mat vi äter men det är lite kul att vara uppskattad barnkock Flört Det känns ju lite roligare då när man står och fixar till hennes mat.

    Jag måste bara att i helgen så tog det fart här. Totalt såg vi 8 stycken julpyntade trädårdar. Snart är det jul igenDrömmer
    Lillskit har ju tagit 1 steg förra söndagen men ida gick hon mellan mig och Stefan flera ggr *stolt*
    *Michaela Victoria 091216* www.familjenmillberg.bloggplatsen.se
  • Missvampiria


    Tråden ligger lite i vila så jag delar med mig av en bild på Tim i snön
    ~Neo 16/1-07 och Tim 4/1-10~
  • Sessan4

    Nu börjar födelsedagarna komma.. kotten - Grattis till William Vore kul o få se lite 1 åringar efterhand

  • Sessan4

    Nu börjar födelsedagarna komma.. kotten - Grattis till William Vore kul o få se lite 1 åringar efterhand

  • Kotten7381
    Sessan4 skrev 2010-11-26 22:18:18 följande:
    Nu börjar födelsedagarna komma.. kotten - Grattis till William Vore kul o få se lite 1 åringar efterhand
    Tack, tack!! Födelsedagen gick bara fint! Det blev tårta och mycket paket!!! =)
    Jag lyckas aldrig ladda upp en bild här, fattar inte vad jag gör fel. Men annars hade ni fått se...
Svar på tråden Fortsättningstråd för oss som hade BF runt jul 2009. Del 2.