• Anonym

    vår dotter dog

    Känner mest att jag behöver skriva av mig lite. Vi förlorade vår 3 3 1/2 åriga dotter för ett tag sedan. Det var en morgon som alla andra och jag skulle gå in och väcka henne inför dagis. Ser att hon ligger lugnt under sitt täcke och smeker henne lätt över håret, för det var så jag brukade väcka henne. När hon inte reagerar drar jag av täcket. Lakanet är blött, och jag suckar för mig själv, jaha nu har hon kissat i sängen. När jag tittar på henne ser jag att hon är blå. Slänger mig på telefonen och ringer SOS som skickar ambulansen. Ambulansen kommer men det finns inget att göra, allt är försent. Försent för min älskade tjej!! :( Saknar henne så...

    Allt kaos som följt efteråt, jag fattar knappt att jag tagit mig så här långt. Det blir inte lättare, det känns som en sten i bröstet nästan hela tiden. Hur ska jag orka?! Svaret är att jag måste för vårt andra barns skull.

  • Svar på tråden vår dotter dog
  • Fredrik Johansson

    Beklagar er sorg, en sorg som måste vara mångvis större än vad jag kan föreställa mig.Gråter
    Beklagar åter igen och skickar er styrkekramar i mängder till er alla 3.

  • Lussekatten87

    Varför händer sånt här,så fruktansvärt orättvist! Gör ont i mig när jag läser sådant.Gråter
    Mina varmaste tankar och medlidande går till er och er lilla ängel. {#emotions_dlg.flower}

  • Zetima
    Knasten83 skrev 2010-06-11 18:42:23 följande:
    en förälders värsta mardröm... beklagar så er sorg! Människan har oanade krafter, det kan förklarar varför du fortfarande står upp.. vilken förälder du är som ändå försöker för ditt andra barn!! enastående!!
    Ingen tröst men du, när ni ses igen - då ses ni för ALLTID!!

    Massa styrkekramar från mig Hjärta
    Väldigt fint och bra skrivet !
  • Mammi07

    Usch va livet kan vara orättvist!!!

    Skickar den största styrke KRAMEN till dig och din familj!!!

  • elinville

    Usch, det gör ont i hela mig, som ett stort hål i bröstet. Jag mår ritkigt illa. Kan inte ens föreställa  mig hur det då känns för dig!! Ååå, sånt här ska inte få hända!!!! Skickaste de största och varmaste kramarna man kan skicka oh hoppas det gör någon nytta!! KRAAAAAAAAAAm


    Maja 0707, Malte 1002
  • Ollibolli

    Åh...... beklagar... Kan inte ens föreställa mig vilken mardröm. All styrka till dig och din familj!! 
    KRAM 

  • Ms M

    Jag beklagar av hela mitt hjärta.. Ni har gått igenom det värsta.. Lider med er och önskar innerligt att det med tiden blir lättare. Många styrkande kramar...

Svar på tråden vår dotter dog