• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Kär!!!)

    Du har sagt att du inte är redo just nu men jag kan inte sluta
    längta efter dig. Jag saknar dig så jag blir tokig. Men du räddar min 
    dag när du skickar kramar tillbaka. Och vad menar du när du skickar
    puss <3 tillbaks? Hjärta 

  • Anonym (blää)
    mion skrev 2012-01-24 08:58:32 följande:
    vet hon om det då
    hon fick veta och alla runt har sagt till henne att vi misstänker dessa 2.
  • Anonym (sssss)

    Vad jag saknar dig så jag går sönder. Du säger att du inte bryr dig men du går in på min blogg och läser flera gånger om.Varför varför göra dig den mödan när du säger att du inte bryr dig?Det är exakt som förr, du säger en sak men gör något annat... älskade du lämna mitt hjärta, min själ och mitt liv. Det är så jobbigt att leva så här...bara gå ur mig!!!!!!

  • Anonym

    Det är ingen som tycker synd om dig så lägg av!! Du sa att du skulle ta hand om dina barn själv, det var på det enda villkoret han skaffade barn med dig för han gjorde det klart och tydligt att han inte orkar! Och nu gnäller du över att vi inte har dina barn oftare hos oss??! Dina barn och det är ditt bekymmer! Du kan inte ens ta hand om dom längre, du bor i en svinstia och dina barn är jämt sjuka. Dina barn bajsar och kissar på sig fortfarande, alltså fy fan, lär du dom inget rätt!!??

    Behåll dina barn för dig själv och sluta belasta oss med dom. Klarar du inte av att ha dina barn då TAR vi dom på heltid och uppfostrar dom på RÄTT sätt, men vi vägrar ha dina o uppfostrade ungar hos oss nån gång ibland. Dom är hemska och det är bara ditt fel, stackars ungar  

  • elmadumle
    Anonym skrev 2012-01-24 12:47:08 följande:
    Det är ingen som tycker synd om dig så lägg av!! Du sa att du skulle ta hand om dina barn själv, det var på det enda villkoret han skaffade barn med dig för han gjorde det klart och tydligt att han inte orkar! Och nu gnäller du över att vi inte har dina barn oftare hos oss??! Dina barn och det är ditt bekymmer! Du kan inte ens ta hand om dom längre, du bor i en svinstia och dina barn är jämt sjuka. Dina barn bajsar och kissar på sig fortfarande, alltså fy fan, lär du dom inget rätt!!??

    Behåll dina barn för dig själv och sluta belasta oss med dom. Klarar du inte av att ha dina barn då TAR vi dom på heltid och uppfostrar dom på RÄTT sätt, men vi vägrar ha dina o uppfostrade ungar hos oss nån gång ibland. Dom är hemska och det är bara ditt fel, stackars ungar  

    Konstigt att det bara är mammans fel, de har en pappa som inte vill hjälpa till eller så sätter du käppar i hjulet? Varför får inte hans barn komma till er, är det du som bestämmer villkoren? Ursäkta, men blir så förbannad när jag läser det här.
  • Anonym (snuttis28)
    Till min mamma:
    Du tycker ju om min sambo som jag varit ihop med i 7år nu. Låt oss gifta oss kravlöst utan pampiga fester. Låt oss gifta oss och smida våra egna planer. Vi ska skriva äktenskapsförord så att alla blir nöjda.

    Till min sambos ex fru:
    Sluta  sätta käpparna i hjulet och låt andra vara. Bara för att du simulerar sjukdomar, inte har lust att jobba, byter kille flera gånger per år och går på socialen. Snygga till dig, se glad ut, samarbeta om barnen och sluta jävlas. Sluta fjanta dig och tro du kan styra oss. Släpp erat förhållande, det var ju 8år sedan ni var gifta. Dessutom du som lämnade honom.

    Till grannen:
    Se till att era två söner håller sig på eran sida. Eran yngsta har tvingat våran lilla dotter till snuskigheter. Ni håller er dit och vi här. Jag har bilder på när era barn klättrar på taket, det är ju livsfarligt. Och ni står på marken och bara ser på. Det är ju högt! Och du ska vara pedagog??? 

    Till min styvdotter:
    Jag älskar dig, allt löser sig med tiden. Till hösten flyttar du till oss och vi kommer bo fint och större ihop. Jag ska skydda dig och se till att din mor blir en bättre människa.  Ledsen för att din bror och din mor alltid ställer till det för dig och förstör för dig.

    Till min styvson:
    Dra åt helvete. 

    Till en vän till mamma:
    Varför ska alltid JAG krypa efter dig. Vi bor ju så nära och barnen leker så bra. Vad är fel? Och sluta tycka att din man är ful och gammal. Du valde honom och skaffade barn. Du ville bara ha hans pengar. Och jag vet att du gjorde slut med din förra för att han inte köpte läsk och popcorn när ni skulle på bio. Och sluta nätflirta med andra män med lättklädda outfits. Jag kom på dig en gång. Idiot!

    Till Socialen:
    Om nu mamman missköter mina styvbarn enligt dig, varför tar du barnen inte därifrån? Du skyddar mamman jämt och skyller på att hon har ADD eller ADHD och det är sådan hon är. Hon förstör ju folk omkring henne. Och se hur det ser ut hemma hos henne! Hur fan kan ni låta barnen bo kvar i det där. Hur fan kan ni ge bidrag till en sådan falsk lat hagga? Hur fan kan ni ge henne städhjälp som hon ändå inte öppnar dörren för? Kan inte ni bara lösa allt detta och sedan låta mig vara? Sparka ut henne i arbetslivet och låt henne känna att hon lever!!!!!!

    Till min svärmor:
    Tack för att du finns. Du behöver inte hunsas av din föredetta svärdotter. Vi löser allt detta och du behöver inte ställa upp på mer apteater från henne.

     
  • Anonym (k)

    När tiden vill ikapp
    ska vi ta våra resväskor
    och åka runt jorden tillsammans

    Aldrig aldrig är du själv
    för här står jag
    en värld bort
    och älskar dig. 

  • Anonym (ex)

    Jag vet inte varför jag hoppas på att du ska ringa. Jag hade ändå tappat andan och inte kunnat svara. 
    Men min tystnad hade nog sagt allt som inte ryms i en text. 
    Jag älskar dig, älskar dig, älskar dig, älskar dig, älskar dig.
    Med huvudet framstupa jorden runt miljarders varv.
    Så snälla, ring mig.  
     

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!