• Anonym (Sidekicken)

    Hur länge kan man ha en älskare/älskarinna?

    Jag är lite nyfiken hur länge ni lyckas ha en sidekick bredvid ert ordinarie förhållande? Är det alltid dödsdömt att misslyckas eller finns ni som lyckas ha det så i längden. Skriv och berätta hur länge ni har hållit på vid sidan om med samma person.

  • Svar på tråden Hur länge kan man ha en älskare/älskarinna?
  • Anonym (krigarprinsessan)
    CygnusX1 skrev 2012-06-06 15:12:19 följande:
    Låter mycket härligt. Har du hittat någon ny?
    Nä har inte hittat nån ny och känns inte som jag vill ha nån heller..bli bara tråkigheter..håller på å lappar ihop mitt förhållande med min sambo..å det känns bra än så länge..hoppas att jag inte faller dit igenFoten i munnen
  • kire

    Snart inne på 5:e året nu med min älskarinna som också är gift. För oss är det en bra balans, vi värderar båda den relation vi har mycket men ingen av oss skulle bryta upp våra respektive äktenskap för varandra. Det vi ger varandra berikar och kompletterar helt enkelt, därför det fungerar så bra tror jag

  • CygnusX1
    Majjagräddnos skrev 2012-06-06 19:55:06 följande:
    Vi har träffats i drygt ett år nu :) Det är kärare och hetare än någonsin och samtal om att splitta med våra partners kommer lite då och då... Men min älskare har småbarn i kryp- och blöjålder så det är lite pressat för honom och min situation är inte heller okomplicerad med barn och jobb som kräver mycket resande :/

    Får se vad det blir i realiteten men vår relation fortsätter iaf Hjärta
    Hoppas det går bra för dig, och ditt prassel. Att "splitta" med era partners är dock ett stort steg. Själv vill jag både ha kakan, och äta den!
  • Anonym

    Vi har varit ihop i tre år nu. Först ett år sedan påkomna utan att lämna våra respektive familjer. Nu har vi ramlat dit igen. Min älskarinna vill nog bryta upp med sitt, men jag är inte redo för det. Jag älskar att äta kakan och ha den kvar. Känns jobbigt bara när man inte får träffa älskarinnan på ett tag, men det får man väl ta.

  • Anonym

    Haft min älskare i 3 år nu...som det ser ut har vi inga planer på att sluta heller..:P

  • Anonym (gold)

    I sex år. Vi blev nyligen påkomna så nu är det slut. Men det var härligt!

  • Anonym (samona sana)

    man har en vid sidan om tills någon inte orkar längre.  Så kom det känslor in i bilden, iallafall. Att träffas en gång , ett ragg kan man hantera. men regelbundet i flera månader till flera år.Det är synd om den bedragne parten, om barn finns inblandade. Förr eller senare kan man längta efter mannen och hans besök,trots att han är gift,och man står där ,ensam när han gått, stressad förstås  hem till en annan kvinna. Avslöjar man sedan affären kan den man lever med reagera med mycket smärta, tårar i dagar i sträck  och smärta. Kan man orka med det?Sexualitet är en viktig del i våra liv. Man får inte heller förneka det man känner, det kan göra ont ,för en själv eller den andre, och för den man lever ihop med.

  • Anonym

    Har varit "flickvän" till en gift man i drygt 2,5 år men nu har vi officiellt gjort slut för att jag skall vara fri att gå vidare med mitt liv men ingen av oss lyckas släppa taget tyvärr... Så nu är vi båda miserabla på varsitt håll. Vi är övertygade om att hans fru vet men hon säger inget av olika skäl. Så vi skulle nog i praktiken kunnat hålla på hur länge som helst...

  • giftfri

    Allt från nåt år till nån månad, aldrig slut på grund ovänskap eller nåt sån´t.., skulle absolut inte ha nåt emot en stadigvarande älskarinna igen..


    Vi män är aldrig otrogna.., vi bara övar på andra kvinnor för att vår partner ska få bättre sex...
  • EvilEye

    Forevvaaaah


    Damaged people are dangerous. They know they can survive.
Svar på tråden Hur länge kan man ha en älskare/älskarinna?