• Camilla83

    Novemberbarn 2014

    Hittade ingen tråd med Novemberbarn 2014 så jag tänkte göra en :) Plussade precis och beräknar det till 1a november. Väntar mitt andra barn, har en dotter född 2012" Fler som hunnit plussa ?? :)

  • Svar på tråden Novemberbarn 2014
  • MjölkChoklad
    Nadde skrev 2014-04-19 10:58:44 följande:
    Lämnar tråden. Missfall i vecka 9+3. Ta hand om er och hoppas allt går bra för er

    Ånej - så tråkigt! Beklagar verkligen!
  • EnglaAlvaTredje
    Nadde skrev 2014-04-19 10:58:44 följande:

    Lämnar tråden. Missfall i vecka 9+3. Ta hand om er och hoppas allt går bra för er


    Jag beklagar verkligen! Sköt om dig, hoppas ni snart är på banan igen.
  • EnglaAlvaTredje
    Kittten skrev 2014-04-19 10:21:56 följande:

    Postafen mot illamående, någon som testat? Fungerar det?


    Jag har testat. Det dunkade bra, ett tag. Sen hjälpte det inte alls så min BM skrev ut Lergigan till mig ist. Min räddning! :D
  • EmiliaGK

    V. 10 (11 enligt BM) och tycker mitt morgonillamående blivit mkt VÄRRE! Mår så dåligt på morgonen och ngr timmar framåt att jag känner mig helt sjuk.. Kräks inte men det är inte långt ifrån, trodde det skulle minska ner ist..

    Vidare så har magen exploderat! Ser galet gravid ut så det är lite jobbigt när det inte är officiellt än å man känner sig småfet.. Haha!

    Hade hoppats hålla det inom familjen fram till efter KUBen den 5/5 men får se om jag orkar dölja tills dess.

  • Kittten
    EnglaAlvaTredje skrev 2014-04-20 09:08:37 följande:
    Jag har testat. Det dunkade bra, ett tag. Sen hjälpte det inte alls så min BM skrev ut Lergigan till mig ist. Min räddning! :D
    Jag ska nog ta och testa postafen först då, illamåendet är outhärdligt just nu, får inte behålla något jag äter :/
  • Kittten
    Längtan efter barn skrev 2014-04-17 12:06:27 följande:
    Vaknar ju mellan 4-5 på morgonen så jätte många timmar får jag ju inte,
    men sen är jag uppe på toa ca 3-4 ggr på natt med.
    Det var nog v9 jag blev av med mitt illamående som höll i sig hela dagen lång, det är skönt att slippa det där.
    Har ni andra gått upp något i vikt? eller det kankse är en känslig fråga? :)
    Jag har inte gått upp något i vikt, snarare ner lite pga mitt illamående. 
  • MjölkChoklad

    12+0 idag och går in i andra trimestern nu Berättat för våra barn och närmsta familjen nu i påsk. Hade tänkt vänta till efter KUB på onsdag, men magen är svår att dölja... Nu hoppas jag bara att allt ska vara bra onsdag och att vi ska få bra siffror - nervöst!!!!

Svar på tråden Novemberbarn 2014