• Onix

    BF maj 2017

    Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

  • Svar på tråden BF maj 2017
  • hope88
    Freijah skrev 2016-10-30 17:18:49 följande:

    I fredags var vi hos läkaren och fick höra hjärtat!! Otrolig lättnad! Speciellt som vår förra graviditet slutade med att vi upptäckte MA vid denna tiden.

    Ultraljud inbokat till 12e december :)


    Underbart! <3
  • hope88
    Teresiat skrev 2016-10-30 17:38:53 följande:

    Nån annan än jag som är tröööööött? Somnar typ vid 20.00 varje kväll ;/


    Yepp trött här också. Maken känner knappt igen mig. Är en nattuggla i vanliga fall men nu längtar jag till sängen typ hela tiden haha
  • jooo

    Här är en också som är trött hela kvällarna ibland på dagarna med :P längtar tills energin kommer tillbaka ^^

  • Amethyst4

    Jag är också sååå trött hela tiden, kan sova hela tiden :P Någon mer som är illamående? Har mått illa sedan vecka 6 och nu är jag i vecka 13+6.

  • Dockan123

    Hej :). Jag skulle gärna vilja vara med i gruppen på fb, om någon vill lägga till mig! Vem ska jag skicka meddelande till? :)

  • Dockan123
    Teresiat skrev 2016-10-30 20:17:03 följande:

    Verkar som att de inte lägger till ngn i FB gruppen längre :/


    Åh vad tråkigt, men förstår om dom vill hålla en liten grupp! Med mitt första barn som är 1 år nu så gjorde vi en mindre grupp på cirka 50 personer och den är helt underbar och vi stöttar och finns för varandra och nu den 12 november ska vi fira våra barns 1 årsdag i efterhand. Hoppas ni som är med i gruppen som ni skapat kommer bli lika bra som min grupp från barn 1 är. Är guld värt med en sån grupp.

    Mitt namn är iaf Madeleine och jag är 26 år och bor söder om Stockholm. Har en dotter som är 13 månader och är nu gravid i vecka 13 (12+2) och ska gå på kub på tisdag. Är så nyfiken på att se om det finns något i magen. Hoppas vi kan följas åt här på fl :)
  • Amethyst4
    Teresiat skrev 2016-10-30 20:17:03 följande:

    Verkar som att de inte lägger till ngn i FB gruppen längre :/


    Vad tråkigt. Har sänt meddelande till flera stycken angående fb gruppen men inte fått något svar så då beror det väl på det.
  • Teresiat

    För övrigt tycker jag det är alltjämt hyffs att då säga "vi vill tyvärr hålla gruppen liten och intim" ist för ignorera flera st som försöker ta kontakt. Trist beteende.. Tror det är många som vill vara med i en grupp nu efter man passerat v 12 :) någon som vet hur man gör en grupp? Jag ska i väg på jobb nu, om ingen hinner kika på det under dagen så kan jag göra det ikv :)