• Onix

    BF maj 2017

    Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

  • Svar på tråden BF maj 2017
  • jooo
    FnR96 skrev 2016-11-30 16:57:04 följande:

    Vilken vecka var du i? Äsch, jätte fin mage, härligt. Jag skulle önska att min var större nästan, haha. Angående foglossningen så vet jag inte riktigt, har googlat men alla tipsar om att söka hjälp hos bm direkt för det. 

    Här är min lilla mage, vecka 16. :) Dock så tycker jag min mage är olika stor varje dag, vissa dagar spänner den mer än andra. 


    Åh va söt mage du har!! Nätt och fin. Du kommer säker få en jättefin kula..medan vi andra blir allmänt stora jättar ^^ Ja är också i v 16, v 17 till helgen. Hmm kanske ska ringa bm då och se om de kan göra nått. Man kanske kan få nått stöd :)
  • jooo
    Axioria1 skrev 2016-11-30 17:02:50 följande:

    Min mager ned stor. Känner mig fortfarande uppblåst och alla organen känns upptryckta så de bilds en stor mage.


    Haha härligt inte bara jag då ^^ får inte få mig några byxor längre. Dags för mammajeans!
  • hope88
    jooo skrev 2016-11-30 16:41:52 följande:

    Btw min mage har börjat bli gigantisk. Hur ska man se ut sen???? Skäms nästan att säga vilken v ja är i, alla tror 20 + :P Hur se era ut nu? ?


    Fin ju :) Tycker bara det är kul att den är stor :D

    Gick in i v16 idag och tog dessa bilder idag :)

  • hope88
    jooo skrev 2016-11-30 16:17:02 följande:

    Ullared igår. Höll på o gå sönder runt höfterna och svanken kändes de som. Imorse kom jag knappt upp ur sängen. Ush orolig för fogarna /: blir ingen promenadmaraton på ett tag nu :P


    Aj aj kul med ullared men inte kul med såna smärtor :(

    Har du köpt foglossningsbälte? Håller på kikar på ett till mig nu, innan det går för långt.
  • FnR96
    jooo skrev 2016-11-30 17:21:33 följande:
    Åh va söt mage du har!! Nätt och fin. Du kommer säker få en jättefin kula..medan vi andra blir allmänt stora jättar ^^ Ja är också i v 16, v 17 till helgen. Hmm kanske ska ringa bm då och se om de kan göra nått. Man kanske kan få nått stöd :)
    Tack så mycket!!! Jag har känslan av att jag kommer få en riktig fotbollsmage faktiskt.
  • Paincake

    Jag har en stor mage men skulle i nuläget önska att den var mindre och mer döljbar. Ränner på arbetsintervjuer och har hittills varit ärlig och sagt att jag varit gravid men senaste intervjun lät jag faktiskt bli att säga nåt. Hade tight tröja så det var ju liksom ganska obvious i alla fall men ingen sa nåt ;)

    Är ju ganska stressad över hela situationen, skolan jag jobbar på gick i konkurs och min anställning upphör nästa vecka. Till på köpet kläcker min mamma (som Inte är världens smidigaste) "men bebisen mår ju inte bra av att du är stressad!". Men tack då, mamma. Nu har jag en sak till att stressa över ;)

  • Snäckan26
    Ankissen skrev 2016-11-30 17:10:49 följande:
    Jag joinar er med ett lite äldre barn. Min son Elliot är född november 05 och lillasyster Ella april 09. Det blir säkert jättebra. Min enda syrra är 11 år äldre än mig och vi har världens bästa relation. Det har aldrig förekommit bråk mellan oss. :)
    Vad kul , det blir spännande det här ! Jag tror inte heller att det blir bråk osv , min son säger t o m att syskonet kan få dela rum med honom .. Gud vad han skulle ångra sig då hahaha !
  • Anotherone
    Ankissen skrev 2016-11-30 17:10:49 följande:
    Jag joinar er med ett lite äldre barn. Min son Elliot är född november 05 och lillasyster Ella april 09. Det blir säkert jättebra. Min enda syrra är 11 år äldre än mig och vi har världens bästa relation. Det har aldrig förekommit bråk mellan oss. :)
    Kul!
    Jag har tre yngre syskon som är 2,9 resp. 12 år yngre än mig så jag har växt upp med både och. Det är klart att man inte har lika mycket gemensamt när det skiljer 12 år. Man leker inte samma lekar, har inte direkt samma vänner och när jag var 20 och flyttade hemifrån var min yngsta syster bara 8...
    Men vi har haft en annan sorts relation. Och idag som vuxna när vi båda har familj så är gränserna liksom utsuddade.
  • FruHolmli
    Snäckan26 skrev 2016-11-30 23:01:35 följande:
    Vad kul , det blir spännande det här ! Jag tror inte heller att det blir bråk osv , min son säger t o m att syskonet kan få dela rum med honom .. Gud vad han skulle ångra sig då hahaha !
    Jag har myyyyyycket äldre barn! :)

    18, 14 och 12! Kommer vara nästan 19, 15 och 13 när bebis kommer.

    Ingen är speciellt intresserad nu! Tror mer det kommer vid födelse.. om de har ens tid!
    Haha..
  • Anotherone
    FruHolmli skrev 2016-12-01 11:30:19 följande:
    Jag har myyyyyycket äldre barn! :)

    18, 14 och 12! Kommer vara nästan 19, 15 och 13 när bebis kommer.

    Ingen är speciellt intresserad nu! Tror mer det kommer vid födelse.. om de har ens tid!
    Haha..
    Wow, vad häftigt!!!