• Lajvaren

    Stora bröst

    Att stora bröst drar uppmärksamhet är ju inget nytt. Men vad tycker ni kvinnor som har stora bröst om att folk inte kan låta bli att titta på er byst? Är det jobbigt? Genant? Eller kan det vara smickrande med dessa blickar?

    Och män; är det jobbigt att umgås med en storbystad kvinna pga att blicken ofrivilligt dras till brösten?

  • Svar på tråden Stora bröst
  • Boobiesarepoetryinmotion
    Anonym (.) skrev 2019-12-28 01:04:06 följande:

    Grabbar, finns det ingen vanlig, hederlig porrfilm ni kan dra på istället för att sitta och glutta på en påklädd byst i profil? Denna byst verkar hålla på sig vad det gäller några större avslöjanden så det blir nog inte roligare än så här, skulle jag gissa...:/

    Men vem vet, om ni fortsätter charma skiten ur damen så kanske ni får en liten nipslip att fira in det nya året med;) god fortsättning på er, era små runktomtar!=)

    Å tuttlisorna också förstås...;)


    Titta du på porrfilm själv om du vill runknisse.

    TW är en vacker, verklig kvinna! Inget runkobjekt (kanske för några snuskisar). Att hon behåller kläderna på gör mig inget. Hon är jättefin och jag gillar det jag ser.
  • Boobiesarepoetryinmotion
    Anonym (Micke) skrev 2019-12-28 02:14:16 följande:

    Det är verkligen inga bomber du sitter inne på.

    Dock är dom fina ändå. Ser ut som vanliga mamma-bröst, med lite mer häng bara och det är ju inga konstigheter vid din ålder.


    Finare bomber finnes ej. Gudomliga!
  • Boobiesarepoetryinmotion

    [quote=78668402][quote-nick]Anonym (TW) skrev 2018-04-27 16:35:00 följande:[/quote-nick]Jag håller på att gå ner mina extra 4-5kg. Känner mig så glad. Men brösten blir inte mindre.. behöver en G/H- kupa. Jag kan inte ändra på hur jag är byggd..

    Jag har en nätt kroppsbyggnad..förutom brösten. En normal B-kupa skulle räcka för min kropp.

    Vad tycker ni är finast en normal B-kupa eller G/H-kupa till min kropp?

    Ledsamt att inte kunna se några av dina tidigare bilder. Skulle gjort mig glad! Bryr mig inte om din bh-storlek, din kropp och dina bröst är helt ljuvliga.

  • Anonym (TW)
    Boobiesarepoetryinmotion skrev 2019-12-27 19:10:55 följande:

    Såå fin du är!!! Jättefin!!!


    Tack så mycket!
  • Anonym (TW)
    Bröstlängtan skrev 2019-12-29 13:41:59 följande:

    Stor byst under randig tröja...i love it!


    Roligt att du tycker att jag är snygg.
  • Forsman7
    Anonym (TW) skrev 2019-12-26 22:23:03 följande:

    God fortsättning!


    God fortsättning på dig med! Nice nice!!

    ...man blir ju nyfiken!!
    Var glad, var snäll och gör gott!
  • Anonym (TW)
    Forsman7 skrev 2019-12-29 16:18:14 följande:

    God fortsättning på dig med! Nice nice!!

    ...man blir ju nyfiken!!


  • Forsman7

    [quote=80128962][quote-nick]Anonym (TW) skrev 2019-12-29 16:40:10 följande:[/quote-nick][/quote]

    Skriv gärna en rad (pm).... så kan jag stilla min nyfikenhet..


    Var glad, var snäll och gör gott!
Svar på tråden Stora bröst