• emphz

    Letrozol - följas åt?

    Hej.

    Vi ska precis påbörja letrozol behandling igen för att försöka få ett syskon till vår dotter - född 17.

    Npgon som vill följas åt? Behöver givetvis inte vara syskonförsök.

  • Svar på tråden Letrozol - följas åt?
  • qaswas122
    okheei skrev 2019-10-24 09:09:32 följande:

    Jag vet inte hur man svarar specifik person, men ja, det är första kuren för mig ????


    Du klickar på "citera" :D
  • okheei
    qaswas122 skrev 2019-10-24 09:17:53 följande:

    Du klickar på "citera" :D


    Åh tack haha, fattade ingenting i mobilen när jag skullr svara :)
  • AnnaLinnea87
    qaswas122 skrev 2019-10-24 09:17:34 följande:
    Tack!! Ett svagt plus men ändå tydlig linje SkrattandeHjärta Jag har inte använt Otrivelle, utan har kört provera + letrozol! 

    Och stort tack, igen!!! Jag är såå chockad och glad <3
    Nu tänkte jag fel, men grattis var ändå specifikt till dig!! var det enkel eller dubbelkur av letrozol och hur många kurer har du kört? Svårt att hänga med då det var länge sedan det var en uppdaterad lista på alla. 

    Så kul att höra att någon blir gravid av letroxol - ger hopp Glad
  • okheei
    qaswas122 skrev 2019-10-24 07:50:11 följande:

    Jag plussade precis!!!!! Herregud vad overkligt.


    Hur många kurer har du kört och vilken dos? och vad länge har ni förskt bli gravida? :)
  • Lunne
    qaswas122 skrev 2019-10-24 07:50:11 följande:

    Jag plussade precis!!!!! Herregud vad overkligt.


    Grattis!! Vad roligt :) 
  • Felicia3
    AnnaLinnea87 skrev 2019-10-24 09:08:47 följande:

    Har inte testat dom men kanske inte är ett spökstreck utan ett svagt. Ska du testa med något annat märke?? CB Digitala tycker jag varit bra de gånger jag fått svaga streck, hoppas hoppas på + för dig, då är det två i gruppen som fått det. Måste vara lyckomånaden 


    Köpte ett CB digital men tar det nog först om någon dag. Bifogar bild på dagens test. Tyckte det var så jävla svårt att avgöra.Får hoppas turen smittar av sig.

  • Lunne
    Clemmentina skrev 2019-10-23 08:22:53 följande:

    Hur går det för alla i tråden? Hoppas så på några fina pluss den här veckan. Själv hoppas jag ägglossning i början nästa vecka. Är rejält förkyld nu och hoppas det hinner gå över lagom till att det är dags att börja försöka.


    Jag har BIM idag eller imorgon beroende på hur man räknar, testen är tokblanka och jag har inte haft några mellanblödningar som jag brukar dagarna innan mens. Så antingen sysslar kroppen med något konstigt eller så kommer mensen starta som en blixt från klar himmel. Och smart som jag är drog jag i all hast på mig vita byxor i morse, så vi får se hur detta slutar :')
  • Lunne
    Felicia3 skrev 2019-10-24 10:01:36 följande:
    Köpte ett CB digital men tar det nog först om någon dag. Bifogar bild på dagens test. Tyckte det var så jävla svårt att avgöra.Får hoppas turen smittar av sig.
    Detdär ser verkligen inte ut som något spökstreck, så än en gång, grattis! :)
  • Clemmentina
    Felicia3 skrev 2019-10-24 10:01:36 följande:

    Köpte ett CB digital men tar det nog först om någon dag. Bifogar bild på dagens test. Tyckte det var så jävla svårt att avgöra.Får hoppas turen smittar av sig.


    Jag håller med Lunne! Det ser inte ut som spöktest...alldeles för tydligt för det. Håller tummarna för pluss på det digitala inom kort!
  • Clemmentina
    Lunne skrev 2019-10-24 10:05:07 följande:

    Jag har BIM idag eller imorgon beroende på hur man räknar, testen är tokblanka och jag har inte haft några mellanblödningar som jag brukar dagarna innan mens. Så antingen sysslar kroppen med något konstigt eller så kommer mensen starta som en blixt från klar himmel. Och smart som jag är drog jag i all hast på mig vita byxor i morse, så vi får se hur detta slutar :')


    Då hoppas jag i dubbel bemärkelse att mensen håller sig borta nu. En del får ju pluss först efter bim. Hoppas det är så för dig! :)
Svar på tråden Letrozol - följas åt?