• grossess

    BIM Juni

    Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

  • Svar på tråden BIM Juni
  • LBP91

    Igår började det sticka lite i livmodern på kvällskvisten. Idag känns det som att jag lika gärna skulle kunnat flytta in på toaletten så ofta som jag har behövt gå dit. Ska iväg på en grej med jobbet och det kommer nog bli sent så ville sova en stund innan så sambon skulle cykla iväg med sina söner som är och hälsar på så jag skulle få sova men då blev jag så ledsen att jag började gråta för att jag inte kunde följa med så kunde inte sova heller. Hahah, det är inte lätt alla gånger.

  • Lustablong

    Mycket mörkrosa flytningar på pappret efter toabesök..då vet jag att mensen kommer imorgon.

    Hoppar in i julitråden! Lyckas till alla i gruppen <3

  • Fendi1987

    Idag gjorde jag ett ÄL test vid 12 som visade positivt :) jag och sambon fick till det i natt och ska försöka igen när mina barn sover.

    Vi har ett väldigt aktiv sexliv annars då vi bara varit tillsammans strax över ett år så vi har fått till det precis innan ÄL med. Hoppas det tar sig :)

    Stoet grattis till alla er som plussat och en stor kram till er som går över på nästa försök!

    Så skönt att kunna skriva här och dela detta med er alla <3

  • Gabriela11
    Lustablong skrev 2019-06-08 20:40:05 följande:

    Mycket mörkrosa flytningar på pappret efter toabesök..då vet jag att mensen kommer imorgon.

    Hoppar in i julitråden! Lyckas till alla i gruppen <3


    Beklagar<3 nu slipper du stresa med det iallafall..hoppas du plussar snart! Kram
  • Gabriela11

    Stort grattis!! <3


    Irene122 skrev 2019-06-08 08:28:51 följande:

    Hej tjejer! Jag har varit rätt tyst denna månad, blev så besviken när mensen kom förra månaden. Imorse på bim -2 visade stickan positivt. Känns overkligt! Har knappt haft några symptom, mens lite molvärk som mensvärk. Grattis till er alla andra som plussat. Ni som inte plussat än, jag vet hur det känns, lycka till, er tur kommer :)


  • MaryCherry

    Jag har inte BIM förrän 16:e och hoppas såklart på ett plus... men fick idag känslan att den kanske är dumt att försöka på fler. Har en tjej på 5 och en kille som fyller 3 i sommar och just nu är det så mycket bråk och tjafs om alls. Min dotter har ett fruktansvärt humör och blir så arg och lyssnar inte på någon. Samtidigt är jag säker på att hon skulle bli en fantastisk storasyster som lite äldre... ja, det är mycket tankar som snurrar.

  • Babycakes79

    Har totalt låst sig för sambon den här månaden, känt sån press att det inte går alls. Känne mig sjukt frustrerad och nere samtidigt som jag förstår att det är jobbigt att prestera på kommando. Tror vi bommat nu tyvärr och funderar på att ta en paus över sommaren, orkar inte med den här babystressen.

  • Gummsan83

    Fick ingen mens igår så jag och sambon åkte till Netto i Danmark och köpte test som jag tog nu i morse



    Fler som ser strecket ?? :) positivt !? Eller lite för svagt??

  • Sofiiakarin
    Gummsan83 skrev 2019-06-09 06:40:51 följande:

    Fick ingen mens igår så jag och sambon åkte till Netto i Danmark och köpte test som jag tog nu i morse

    Fler som ser strecket ?? :) positivt !? Eller lite för svagt??


    Positivt!!
  • MaryCherry
    Gummsan83 skrev 2019-06-09 06:40:51 följande:

    Fick ingen mens igår så jag och sambon åkte till Netto i Danmark och köpte test som jag tog nu i morse

    Fler som ser strecket ?? :) positivt !? Eller lite för svagt??


    Grattis! Ser ett svagt streck ????
Svar på tråden BIM Juni