• Blåsippa123

    BF augusti 2020

    Hej!

    Jag plussade igår!

    Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!

    Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)

  • Svar på tråden BF augusti 2020
  • Jooosen

    Alltså nån annan som mår så galet illa? Kan inte tänka på mat alls. Ska ställa mig o göra Jansson snart till jul. Vet inte om jag klarar av det haha... 6+3 idag. Äter åksjuketabletter typ varje dag men är rädd att det ska vara skadligt. Men står ingenstans.


    Plussade fredagen den 13 december efter vår tredje insättning med ivf
  • hundenhubbe
    Jooosen skrev 2019-12-23 16:16:04 följande:

    Alltså nån annan som mår så galet illa? Kan inte tänka på mat alls. Ska ställa mig o göra Jansson snart till jul. Vet inte om jag klarar av det haha... 6+3 idag. Äter åksjuketabletter typ varje dag men är rädd att det ska vara skadligt. Men står ingenstans.


    Jag mår illa men inte då pass än! Men kan absolut inte steka saker och mat känns bara blä. Tappat aptiten helt
  • Jooosen
    hundenhubbe skrev 2019-12-23 19:01:10 följande:

    Jag mår illa men inte då pass än! Men kan absolut inte steka saker och mat känns bara blä. Tappat aptiten helt


    Ja man är inte sugen på något! Blir intressant på julafton :p
    Plussade fredagen den 13 december efter vår tredje insättning med ivf
  • heso

    Vi gjorde VUL förra en vecka sedan, 6+0 och då kunde man se det lilla hjärtat slå. Skönt att veta att graviditeten börjat som den ska. Äter acetylsalicylsyra, därför jag fick ett så tidigt ultraljud. Någon mer som äter det?

    God Jul!

  • hundenhubbe
    Jooosen skrev 2019-12-23 21:22:22 följande:

    Ja man är inte sugen på något! Blir intressant på julafton :p


    Verkligen inte! Hoppas man är sugen ikväll. Älskar ju julbord!
  • Patzy90


    Är lite orolig. Någon annan här som tempar som varit med om dipp strax efter bim? Är detta ett dåligt omen och jag kan vänta mig ett super tidigt missfall nu?

    Erfarenhet någon?
  • Jooosen
    Polly1981 skrev 2019-12-24 13:15:31 följande:

    Detta blir mina föräldrars extra julklapp i år


    Åh vad roligt!! Jag kommer hålla det hemligt lite till. Ska låtsas dricka glögg strax med allihopa :p
    Plussade fredagen den 13 december efter vår tredje insättning med ivf
Svar på tråden BF augusti 2020