• Litalu

    BIM Mars 2021 - första barnet

    Hej! Jag har försökt hålla ut och vänta på att denna tråd ska skapas men nu fick jag ta saken i egna händer då jag inte kan tänka på annat än den eviga väntan på BIM. Jag har lång cykel (33 dagar) så jag går direkt från januaritråden och hit.. 


    Vi fyller tråden med hopp och stöd så hoppas jag att vi alla får uppleva ett mirakel snart Hjärta


    Kopiera gärna listan och lägg till ditt namn och förväntad BIM.

    LISTA:

    litalu, 1/3, 25 år (2:a försöket)

  • Svar på tråden BIM Mars 2021 - första barnet
  • Litalu

    Igår kom mensen på BIM+3, ändå skönt eftersom gravtesten var negativa. Men nu hoppar jag över till apriltråden och önskar er andra ett stooort lycka till, jag håller tummarna för er alla! :) tack för alla svar om oregelbunden mens efter pillerstopp, är i alla fall inte ensam om det..

  • neongirl

    Så roligt! Stort grattis! Glad


    Ussies skrev 2021-03-05 10:29:56 följande:

    Vi åker bort i helgen och kunde inte vänta med att ta ett graviditetstest i morse. Egentligen är beräknad mens på måndag.

    Men vi plussade idag!!!


  • VirrePirre06

    Och här har jag haft spotttings igår och idag. Haft det senaste månaderna innan mens, så känns rätt kört. Bim på söndag annars :(

  • Ussies
    apan95 skrev 2021-03-05 11:11:00 följande:

    Åååh grattis!! :) vilket fint pluss!


    Tack!

    Roligt nog sökte vi efter plusset ???????? och tänkte, ?ok då försöker vi ännu en insemination kommande ÄL?
  • Emlan93
    Ussies skrev 2021-03-05 10:29:56 följande:

    Vi åker bort i helgen och kunde inte vänta med att ta ett graviditetstest i morse. Egentligen är beräknad mens på måndag.

    Men vi plussade idag!!!


    Grattis!!! :)
  • Ericky
    VirrePirre06 skrev 2021-03-05 13:21:27 följande:

    Och här har jag haft spotttings igår och idag. Haft det senaste månaderna innan mens, så känns rätt kört. Bim på söndag annars :(


    Här är en till med spottings eller mellanblödningar. Det är inte kul! Själv ska jag på gyn och hoppas få testa progesteronvärdet och ev testa progesteronkräm. Blödningar mellan äl och mens KAN bero på att progesteronet är alldeles för lågt = kroppen klarat inte av att behålla en graviditet. Har haft problem i ett år snart jag...

    Kram!
  • bananmilkshake

    Stooort grattis! :D :D 


    Ussies skrev 2021-03-05 10:29:56 följande:

    Vi åker bort i helgen och kunde inte vänta med att ta ett graviditetstest i morse. Egentligen är beräknad mens på måndag.

    Men vi plussade idag!!!


Svar på tråden BIM Mars 2021 - första barnet