Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hur gör du för att hålla koll på underhåll och budget kopplat till bostaden? av Janna­E­melie Övrigt 549 0 Hej! Om detta är fel forum ber jag om ursäkt, men vi är två UX-designers som vill undersök... Övrigt Obesvarade
0
549
9 månader som nattvakar av gulle­d­ig Sömn/Dyg­nsrytm 360 0 Har en 9månaders herre som i över en veckas tid somnar för kvällen vid 19-19.30 för att se... Sömn/Dyg­nsrytm Obesvarade
0
360
Litet huvudomfång? av Bambi­n­o18 Ultralju­d 270 0 Någon som varit med om samma? Gjorde kub den 14 jan och var då i vecka 13+4 men enligt ult... Ultralju­d Obesvarade
0
270
Bugaboo, Joolz eller Emmaljunga? av Manda­h Barnvagn­ar 2,3k 0 Vi ska köpa första barnvagnen och har varit iväg och provat lite olika. Det slutade med at... Barnvagn­ar Obesvarade
0
2,3k
Gravid? Eller bara kaos och räksug? av Anony­m (Shri­m­py) Gravidit­etssymto­m 145 0 Kära familjeliv,  Jag befinner mig i en situation som skulle kunna vara första utkastet fö... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
145
plugga av Julia­9­90 Ny på Familjel­iv 361 0 Hej! är det möjligtvis någon här som har eller pluggar till Butikssäljare? Jag har en uppg... Ny på Familjel­iv Obesvarade
0
361
FET-ruvare av Anony­m (Orol­i­gsjäl­) Övrigt 273 0 Hej alla!  Snälla kom med era symptom med om ni har ruvat med FET 5 dagars blastocyst.  Gj... Övrigt Obesvarade
0
273
Vibrationsplatta vilken/vad ska man tänka på? av Anony­m (Vibr­a­shape­) Kroppsli­gt 179 0 Hej!Någon som har åsikter om vibrationsplatta?Har testat i solariet efter att ha gymmat oc... Kroppsli­gt Obesvarade
0
179
Tandhygienister av Anony­m (Tand­i­s) Samhälle 220 0 Hej tandhygienist!  funderar på att läsa vidare till thyg.vad har ni för löner?  Samhälle Obesvarade
0
220
Utebliven symtom av Pson Provrörs­befr. / IVF 200 0 Någon som varit med om att ha kraftiga symtom på ruvardag 1-3 som mensvärk.  ilningar i li... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
200
Någon som tagit provera? av Anony­m (Mysn­o­sen) Fertilit­et & Kropp 158 0 Jag har åt provera 24/12 - 2/1, fick en blödning dagen efter avslutad kurs, den höll i sig... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
158
Livlös, psykedelika? av Anony­m (Livl­ö­s) Psykolog­i 498 0 Jag fungerar i vardagen. Jag betalar min skatt och tjänar mina pengar. Jag ligger inte någ... Psykolog­i Obesvarade
0
498
Munkpeppar? Förkorta cykel, mer regelbunden? av zebra­n­s Fertilit­et & Kropp 155 0 Hej,  Har ni tagit något specifikt för att förkorta er cykel? Tex munkpeppar? Har cyklar p... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
155
Brun utan sol gravid av Anony­m (A) Gravidit­et 384 0 Hej! Kan man använda brun utan sol under graviditet? 🙂 funderade på nivea brun uta... Gravidit­et Obesvarade
0
384
Är det någon som vet något om Alma assistans? av Anony­m (TS) Övrigt 413 0 Hej!Som rubriken säger.Flyyta tråden om den ligger bättre någon annanstans. Vet inte var d... Övrigt Obesvarade
0
413
Pcos Hjälp! av Ayni Övrigt 352 0 Hej fin folk!Jag lider av pcos och är orolig för att få diabetes. Fick veta det för ett ta... Övrigt Obesvarade
0
352
Tråden för oss som ivrigt väntar på att ta grav.test av Anony­m (Otål­i­g) Första trimeste­rn 271 0 Spy av er här. Tråden för er som nu väntar i de evigt långa dagarna innan det är dags för... Första trimeste­rn Obesvarade
0
271
Använda Viktnedgång med friskvårdsbidrag? av Anony­m (Tips motta­g­es) Hälsa 301 0 Någon som använt sitt friskvårdsbidrag med epassi för viktnedgång? Söker i första hand onl... Hälsa Obesvarade
0
301
Nästäppa av Anony­m (Snok­e­n) Hälsa 243 0 Finns det någon här som har opererat " brännt" sina nedre näsmusslor?Har en fruktansvärd å... Hälsa Obesvarade
0
243
BDSM Och Femdom behandling eller lindrig mot OCD och Asperges av Anony­m (Man) Sex & Sånt 283 0 Hur kan BDSM Och Femdom behandling eller lindrig mot OCD och Asperges egentligen hjälpa, h... Sex & Sånt Obesvarade
0
283