Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Ärrvävnad/sammanväxning av SagaN­9­0 Ofrivill­ig barnlösh­et 546 0 Hej! Jag måste bara få skriva av mig och fråga om någon befinner sig i en liknande situati... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
546
X-konto borttaget utan anledning av Anony­m (Allt­s­å) Övrigt 190 0 Någon annan som varit med om det? Jag överklagade, men blev nekad och meddelad att kontot... Övrigt Obesvarade
0
190
3 täta stimuleringar i rad? av EJT Provrörs­befr. / IVF 260 0 Vi har köpt 3-paket privat för att försöka få syskon. Vi körde första stimuleringen i apri... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
260
Modulskola under renovering av skola av Anony­m (mamm­a­) Skola 551 0 Hej, jag undrar vad ni har för erfarenhet av modulskolor under renovering av skolbyggnaden... Skola Obesvarade
0
551
Bästa gynekologen i Stockholm? av Anony­m (E) Sex & Sånt 492 0 Har ni några tips/råd på bra, duktiga, erfarna gynekologer i Stockholm som hjälpt er? Har... Sex & Sånt Obesvarade
0
492
Någon med inflammatorisk tarmsjukdom som kan beskriva hur det är?! Och vad era symtom var/är? av Anony­m (Nerv­ö­s) Hälsa 284 0 Hej! Jag undrar om det är någon som vill berätta sina symtom (IBD) och chrons. Hur mår ni?... Hälsa Obesvarade
0
284
Crush i butiken? av Shame­i­susel­e­ss Relation­er 367 0 Har ni någon crush i någon personal i en butik nära er? Hur ofta går ni till affären för a... Relation­er Obesvarade
0
367
Syskonförsök ivf av nsnug­g­les Provrörs­befr. / IVF 265 0 Hej!  Jag och min man gjorde ivf 2023 och fick en son maj 2024. Vi har kvar en blastocysta... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
265
B–Leukocyter, morfologi Blodprov barnn av The moon Familjel­iv - sajten 454 0 Mitt barn på 2,5 år har nyligen tagit ett blodprov – B–Leukocyter, morfologi. I svaret stå... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
454
Borde jag (18) stöta på en 24-åring??? av Anony­m (mårr­h­år) Övrigt 216 0 Jag är 18 år och är skitförtjust i en ca 6 år äldre kille, han är 24 alltså. Jag har vart... Övrigt Obesvarade
0
216
Järnbrist man och symtom av Anony­m (Fili­p­ss) Hälsa 187 0 Som sagt är det ovanligare bland män, så man blir lite nojig.En fråga i mitt fall så gick... Hälsa Obesvarade
0
187
Divello duschmunstycke....strul av Anony­m (A) Övrigt 649 0 Har ett duschmunstycke, märke Divello, ett så kallat snålspolande munstycke. Tog loss det... Övrigt Obesvarade
0
649
Hjälp! Bruna/gula flytningar av Flurh­9­4 Oro för missfall 300 0 är gravid i vecka 6+5 och har idag fått brungula sega flytningar på pappret när jag torkat... Oro för missfall Obesvarade
0
300
Har någon här tagit rabies vaccin? av justi­c­e21 Hälsa 272 0 Jag tänkte åka till ett land där jag nyligen läste att en person hade blivit drabbat av ra... Hälsa Obesvarade
0
272
följas åt på Instagram? av Anony­m (Bebi­s­verks­t­aden) Provrörs­befr. / IVF 184 0 Hej!jag ruvar just nu med våran första blastocyst, ivf omgång 1. Efter 5 års ofrivillig ba... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
184
Hormonrand innan BIM? av arb1 Första trimeste­rn 330 0 Är det någon som fått en hormonrand så tidigt? Jag har BIM idag eller imorgon och märkte t... Första trimeste­rn Obesvarade
0
330
Negativ blodgrupp fick ingen spruta av Anony­m (Anon­y­m1) Oro för missfall 477 0 Fått ett missfall i v.11 och ett ma som upptäcktes under första ultraljudet. Barnet kom ut... Oro för missfall Obesvarade
0
477
Dela med om Hormonsprial upplevelser av Anony­m (jätt­e tacks­a­m för svar!­) Sex & Sånt 255 0 Hej! Jag undrar om folk kan dela med sig om sina hormonspiral upplevelser och hur blödning... Sex & Sånt Obesvarade
0
255
Hjälp av Anony­m (Hejh­e­j2134­) Övrigt 280 0 Ser ni en till linje  Övrigt Obesvarade
0
280
Bystiga kvinnor.... av Bulov­a Sex & Sånt 756 0 Tråden för oss med kurvor på överkroppen Jag är en typ C/D-kupa... och ganska kurvig över... Sex & Sånt Obesvarade
0
756