Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
UPPSALABOR! Tips på område för småbarnsfamilj m bra skola? av Anony­m (Veli­g­) Övrigt 225 0 Vi är en småbarnsfamilj som ska köpa lägenhet i Uppsala och vill tänka lite strategiskt at... Övrigt Obesvarade
0
225
Vaknade inatt av akut obehag/smärta i ena äggstocken av Anony­m (Ont) Kroppsli­gt 131 0 Hej!  vet inte om jag valt helt rätt forum att skriva i men vill kika in och se om någon a... Kroppsli­gt Obesvarade
0
131
Kort lutealfas av Anony­m (Anon­y­m) Barnläng­tan 235 0 Berätta era erfarenheter & vad man kan göra för att förlänga lutealfasen. Barnläng­tan Obesvarade
0
235
Söka boende som student med familj av fefa0­1 Förälder 326 0 Hejsan! Vi bedriver en universitetsstudie om hur studenter upplever bostadssökande med fam... Förälder Obesvarade
0
326
Orolig för mf av Monen Oro för missfall 436 0 Bör vara 5+0 idag men under kvällen kom det blod med slemliknade, kommer dock inget på bin... Oro för missfall Obesvarade
0
436
Sjukskriven för utmattning, mår sämre? av Anony­m (TS) Psykisk ohälsa 225 0 Jag har varit sjukskriven för utmattning i snart en månad. Jag upplever för varje dag som... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
225
Orolig av Anony­m (V) Oro för missfall 437 0 Plussade och visade gravid, nu har jag börjat blöda men har inga smärtor, men anar att det... Oro för missfall Obesvarade
0
437
Nån som slutat med minipiller? av Rymdi­s­12 Hälsa 194 0 Har fått mens efter jag slutat med minipiller, för ca 2 månader sedan. Men jag hade mens I... Hälsa Obesvarade
0
194
Fått en stalker efter mig av Anony­m (G) Övrigt 246 0 Hej! Mitt liv har begränsats så mycket sedan jag fått en stalker efter mig. Han är betydli... Övrigt Obesvarade
0
246
Finns de Dilator för kvinnor? av Anony­m (M) Sex & Sånt 310 0 Jag är lite nyfiken på urinrörlekar och har där med sett att de finns Dilator på hemsidor... Sex & Sånt Obesvarade
0
310
Socialpedagog av Anony­m (Moll­y­) Övrigt 181 0 Hej, Ni som jobbar som socialpedagog vad jobbar du med? Vad är dina arbetsuppgifter och tr... Övrigt Obesvarade
0
181
Erfarenhet av IVF i Göteborg av mammi­s­h Barnläng­tan 206 0 Vi försöker bli gravida med barn nr 2 och har gjort ett försök med Nordic IVF, men kommer... Barnläng­tan Obesvarade
0
206
Höjning på äl-test igen denna cykel?! av Anony­m (Läng­t­ar) Fertilit­et & Kropp 173 0 Hej!  Det verkar som att jag har höjning på äl-test igen denna cykel. Testade idag mest på... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
173
Regnvideo för sömn/ångestdämpning av Anony­m (Regn­s­matte­r­) Psykisk ohälsa 128 0 Jag undrar om det finns nån som har tips på en regnvideo på Youtube som faktiskt låter som... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
128
RD 9, positivt test av Sirii­t Provrörs­befr. / IVF 216 0 Hej! Jag är nu på RD 9 och det är 14 dagar sedan jag tog ovitrelle sprutan. Jag har inte k... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
216
Extrem riklig flytning av spade­r­rut Fertilit­et & Kropp 164 0 Jag vaknade inatt av att jag trott att jag äntligen får min mens!(Jag har inte haft mens s... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
164
T4-lågt - någon fara? av Lilla­m­y94 Första trimeste­rn 208 0 Hej. Jag var inne i min journal idag och kollade svaren från t4 och det var 12. Referenvär... Första trimeste­rn Obesvarade
0
208
Det kommer sådana här dagar ibland och det är okej.. låt oss stötta varandra av Anony­m (Såda­n­dag) Barn 1-2 år 761 0 Just dessa dagar tar tankarna över, även om jag varje dag går upp, gör mitt bästa för min... Barn 1-2 år Obesvarade
0
761
Yngre extjejer och vänner av Anony­m (Den Äldre tjeje­n eller­.­...) Övrigt 184 0 Har precis träffat en man som jag är seriöst intresserad av. Vi är båda 45 år.jag nojjar l... Övrigt Obesvarade
0
184
För stor follikel för stimuleringsstart vid IVF? av Anony­m (Yrla­v­irvla­) Provrörs­befr. / IVF 173 0 Hej! Vi ska snart äntligen börja med våran andra IVF i Riga efter att den första slutade i... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
173