Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hård ådra.. av Anony­m (Fund­e­rsamm­a­n) Hälsa 251 0 Hej! Märkte strax efter nyårs skiftet att jag hade en hård ådra på penisen strax under oll... Hälsa Obesvarade
0
251
Operera ut visdomstand under sedering av Stevi­e Hälsa 269 0 Hej! Är väldigt orolig inför tandläkarbesök och sjukvård i allmänhet. Behöver operera ut e... Hälsa Obesvarade
0
269
Progrestron/lutinus efter sent missfall av Sylts­o­cker Grav. komplika­tioner 642 0 Fick ett sent missfall dec 2023, nu gravid igen och har fått ett cerklage. Ska även börja... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
642
41+2 idag… av Pinj1­2­33 Övrigt 224 0 … och jag är så trött på att vara gravid och går bara och oroar mig för att nåt ska hända... Övrigt Obesvarade
0
224
Vad sker? av Anony­m (Tröt­t­) Relation­sproblem 209 0 HejJag hade ett långt förhållande i många år, första kärleken. Det var väldigt destruktivt... Relation­sproblem Obesvarade
0
209
Provsvar kub av Annii­e Fosterdi­agnostik 1,2k 0 Hej!har fått mina provsvar på KUBhur skulle ni tolka detta?  S-PAPP-A (KUB) 1.383 IE/L ... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
1,2k
Konton på sociala medier? av Anony­m (Mali­n­) Hälsa 199 0 Kom o tänka på kvinnan på Instagram med kontot ”magdoktorn” där man kan ställa frågor till... Hälsa Obesvarade
0
199
Hur funkar äl test av Anony­m (A) Fertilit­et & Kropp 180 0 Alltså, jag använder clearblue advanced.Ring för negativt Blinkande gubbe vid östrogenhöjn... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
180
Graviddiabetes av Goose­0­1 Grav. komplika­tioner 615 0 Någon som kan svara på om detta resultat tyder på en graviddiabetes? Ska såklart ringa min... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
615
Artikel om gravid trots preventivmedel av Mimmi­L­T Gravidit­et 221 0 Hej, jag är reporter på Karlskoga tidning kuriren och söker efter en kvinna som blivit gra... Gravidit­et Obesvarade
0
221
Letrozol trots ägglossning av Anony­m (Letr­o­zol?) Fertilit­et & Kropp 143 0 Är det någon som fått letrozol trots egen ägglossning? hur länge hade ni då försökt och fi... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
143
NPF utredning - Bonliva Care av Anony­m (Lija­) Föräldra­skap 253 0 Hej.  jag undrar om det är någon som har erfarenhet av Bonliva care för utredning av ADHD... Föräldra­skap Obesvarade
0
253
Kaffepress av Anony­m (Kaff­e­) Övrigt 163 0 Hej! Funderar på att köpa en kaffepress. Är det skillnad i smak om man jämför med vanligt... Övrigt Obesvarade
0
163
Testa för celiaki på VC av Anony­m (H) Kroppsli­gt 238 0 En snabb frågaKan man testa på VC om man har celiaki med ett blodprov? Är det bara det tes... Kroppsli­gt Obesvarade
0
238
Tips på badmössa/knep som håller håret torrt vid simning? av Anony­m (Bada­n­ka) Kroppsli­gt 170 0 Håret går av, simmössor håller inte tätt. Tips på bra simmössa som verkligheten håller tät... Kroppsli­gt Obesvarade
0
170
Gynekolog som översätter recept av thero­s­påvif­t 40+ 269 0 Jag planerar IVF i Danmark och har fått danska recept.Söker tips på klinik/läkare som över... 40+ Obesvarade
0
269
Ivf/inseminering med egen donator av Steez­y­17 Regnbågs­familj 480 0 Hej! Har en liten fundering som kanske någon där ute kan ha svar på. Om man gör ivf/insemi... Regnbågs­familj Obesvarade
0
480
Tidig mens efter missfall av Anony­m (Anon­y­m) Fertilit­et och kropp 696 0 Hej!  Skrapades 23/12 på grund av missed abortion i vecka 8. Graviditeten hade avstannat i... Fertilit­et och kropp Obesvarade
0
696
Extremt ont vid äggplock av Sirii­t Provrörs­befr. / IVF 367 0 Hej!Idag gjordes mitt första äggplock och jag var väldigt nervös inför ingreppet. Skötersk... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
367
Clear blue digitalt ägglossningstest av Anony­m (F) Gravidit­et 286 0 Är det någon här som vet vad det beror på om man bara får en ring på Clear blues digitala... Gravidit­et Obesvarade
0
286