Klicka här för att läsa mer om push-notifikationer på Familjeliv.se
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
HJÄLP AKUT av Lulle­l­u Inaktiva­: Energiex­perten 3,2k 0 Heeeej skulle akut behöva hjälp med att lösa en uppgift som jag inte förstår hur man får r... Inaktiva­: Energiex­perten Obesvarade
0
3,2k
Olagligt att köra bil utan hastighetsmätare-belysning? av ballk­e­r Inaktiva­: Gästexpe­rter Anonym (ye)
2018-01-11
5,0k 1 Som Rubriken lyder så undrar jag om det är olagligt att köra min bil som ej har någon hast... Inaktiva­: Gästexpe­rter Anonym (ye) 2018-01-11
1
5,0k
Kan jag anmälan muslimskagravstenar.se för diskriminering ? av Anony­m (Meli­s­sa) Inaktiva­: Gästexpe­rter Anonym (Aska)
2017-12-25
5,4k 1 Hej! vi ville beställa en gravsten som vi tyckte om från muslimskagravstenar.se vi ville... Inaktiva­: Gästexpe­rter Anonym (Aska) 2017-12-25
1
5,4k
Virus på balansnerven av Anony­m (Yr) Öron-näs­a-hals- läkaren 4,1k 0 Hej För ca 4 veckor sedan fick jag virus på balansnerven. Håller på att göra rehab övninga... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
4,1k
Utstående öron av Anony­m (Anon­y­m2332­) Öron-näs­a-hals- läkaren 3,4k 0 Hej, jag är en kille på högstadiet som stör mig väldigt mycket på mina utstående öron. J... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,4k
Försämrat syn fokus av Okänd­1­82 Öron-näs­a-hals- läkaren 2,9k 0 Hej, jag har några gånger fått en konstig känsla i huvudet. Känns som huvudet blivit isole... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,9k
Struma? hjälp att tyda journal. av snabb­k­öpska­s­sörsk­a­n Öron-näs­a-hals- läkaren 2,9k 0 Hejsan! Jag undrar om någon kan hjälpa mig att "översätta" detta: "Vänster lob mäter n... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,9k
Yrsel av loval­i­69 Öron-näs­a-hals- läkaren 2,4k 0 Har sen några veckor haft yrsel och svimmade även på till jobbet en morgon ,blev skickad t... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,4k
stukning? av Anony­m (maja­) Inaktiva­: Gästexpe­rter 4,7k 0 Igår på jobbet fick jag en vagn påkörd på min hälsena, och när jag liksom lyfte foten så k... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
4,7k
Utstående öron av Anony­m (Fråg­a­) Öron-näs­a-hals- läkaren 3,0k 0 Hej, jag är en kille på 14 år som har ett problem, mina öron. De sticker ut alldeles för m... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,0k
Sluta med otrivin av Anony­m (Anon­y­m) Öron-näs­a-hals- läkaren 3,0k 0 Jag har varit beroende av otrivin ny i flera år. Och jag kan inte sluta. Jag har försökt m... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,0k
Mina föräldrar vill att jag ska betala hyra av Anony­m (:() Inaktiva­: Gästexpe­rter 5,9k 0 Hej Jag tog studenten i juni och nu bor jag hos mina föräldrar. men de vill inte betala f... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
5,9k
Öroninflammation av Lilly­7­10 Öron-näs­a-hals- läkaren Lilly710
2017-09-15
2,9k 1 Hej jag är en tjej på 14 år. Jag har haft lite hosta och en förkylning. Nu har jag öroni... Öron-näs­a-hals- läkaren Lilly­7­10 2017-09-15
1
2,9k
Hormonelle i Stockholm av Anony­m (Fund­e­rande­) Inaktiva­: Gästexpe­rter 4,4k 0 Hej! Har en liten fråga. 2015 så var jag hos Sverker Hubbinette på Hormonelle i Stockholm... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
4,4k
Son med lkg av Anony­m (Aman­d­a) Öron-näs­a-hals- läkaren 3,3k 0 Hej! Har en som som är född med läpp-käk och gomspalt. Han föddes i decmber 2016 och det v... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,3k
Varför har jag ont? av Anony­m (Hjäl­p­!!) Inaktiva­: Gästexpe­rter 4,1k 0 Hej! Jag är en rätt ung tjej som har ett problem. I en längre tid har jag haft ont i börj... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
4,1k
Gravid? Eller inte? av Anony­m (Hell­o­) Öron-näs­a-hals- läkaren 2,6k 0 Hej! Är jag gravid eller inte? ???? Symptom jag har: - UVI - oftare huvudvärk - trötth... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,6k