Fråga experten forum

Familjelivs expertforum. Här kan du ställa frågor och få svar av våra experter. Du kan välja att vara anonym.
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Deklaration av TarGh Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,9k 0 Hej , Kan nån hjälpa mig Jag kör 17,2 mil till jobbet varje dag *2 alltså 34,4mil vilken... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,9k
Äldre bil av Anony­m (Ulli­s­90) Inaktiva­: Energiex­perten 2,7k 0 Misstänker att min sambo kontrollerar mig. Med en gps i min bil. Han vet precis vart jag... Inaktiva­: Energiex­perten Obesvarade
0
2,7k
Slutar 9:an av Anony­m (Anon­y­m-_-) Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,8k 0 Min pojkvän slutar 9:an senare i vår och jag ska eventuellt gå på hans skolavslutning och... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,8k
Visdomstand av Anony­m (Tand­i­s) Öron-näs­a-hals- läkaren 2,3k 0 Hej Jag har ett litet problem, har en visdomstand som är på väg upp. Dock kommer jag behöv... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,3k
Sjuksköterska eller Systemutvecklare av os99 Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,9k 0 Hej! Har en fråga om lönerna på både sjuksköterska och systemutvecklare yrkena.Jag ska väl... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,9k
Behöver hjälp med försäkringskassan. Så klart. av Soet8­7 Inaktiva­: Gästexpe­rter 5,1k 0 Jag vet inte vart jag ska börja, men ska försöka hålla mig kortfattad. Jag är gravid nu i... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
5,1k
HJÄLP AKUT av Lulle­l­u Inaktiva­: Energiex­perten 3,4k 0 Heeeej skulle akut behöva hjälp med att lösa en uppgift som jag inte förstår hur man får r... Inaktiva­: Energiex­perten Obesvarade
0
3,4k
Olagligt att köra bil utan hastighetsmätare-belysning? av ballk­e­r Inaktiva­: Gästexpe­rter Anonym (ye)
Äldre 11 Jan 21:39
5,7k 1 Som Rubriken lyder så undrar jag om det är olagligt att köra min bil som ej har någon hast... Inaktiva­: Gästexpe­rter Anonym (ye) Äldre 11 Jan 21:39
1
5,7k
Kan jag anmälan muslimskagravstenar.se för diskriminering ? av Anony­m (Meli­s­sa) Inaktiva­: Gästexpe­rter Anonym (Aska)
Äldre 25 Dec 00:56
5,8k 1 Hej! vi ville beställa en gravsten som vi tyckte om från muslimskagravstenar.se vi ville... Inaktiva­: Gästexpe­rter Anonym (Aska) Äldre 25 Dec 00:56
1
5,8k
Virus på balansnerven av Anony­m (Yr) Öron-näs­a-hals- läkaren 4,4k 0 Hej För ca 4 veckor sedan fick jag virus på balansnerven. Håller på att göra rehab övninga... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
4,4k
Utstående öron av Anony­m (Anon­y­m2332­) Öron-näs­a-hals- läkaren 3,6k 0 Hej, jag är en kille på högstadiet som stör mig väldigt mycket på mina utstående öron. J... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,6k
Försämrat syn fokus av Okänd­1­82 Öron-näs­a-hals- läkaren 3,3k 0 Hej, jag har några gånger fått en konstig känsla i huvudet. Känns som huvudet blivit isole... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,3k
Struma? hjälp att tyda journal. av snabb­k­öpska­s­sörsk­a­n Öron-näs­a-hals- läkaren 3,3k 0 Hejsan! Jag undrar om någon kan hjälpa mig att "översätta" detta: "Vänster lob mäter n... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,3k
Yrsel av loval­i­69 Öron-näs­a-hals- läkaren 2,7k 0 Har sen några veckor haft yrsel och svimmade även på till jobbet en morgon ,blev skickad t... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,7k
stukning? av Anony­m (maja­) Inaktiva­: Gästexpe­rter 5,1k 0 Igår på jobbet fick jag en vagn påkörd på min hälsena, och när jag liksom lyfte foten så k... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
5,1k
Utstående öron av Anony­m (Fråg­a­) Öron-näs­a-hals- läkaren 3,5k 0 Hej, jag är en kille på 14 år som har ett problem, mina öron. De sticker ut alldeles för m... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,5k
Sluta med otrivin av Anony­m (Anon­y­m) Öron-näs­a-hals- läkaren 3,3k 0 Jag har varit beroende av otrivin ny i flera år. Och jag kan inte sluta. Jag har försökt m... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,3k
Mina föräldrar vill att jag ska betala hyra av Anony­m (:() Inaktiva­: Gästexpe­rter 6,2k 0 Hej Jag tog studenten i juni och nu bor jag hos mina föräldrar. men de vill inte betala f... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
6,2k
Öroninflammation av Lilly­7­10 Öron-näs­a-hals- läkaren Lilly710
Äldre 15 Sep 06:57
3,2k 1 Hej jag är en tjej på 14 år. Jag har haft lite hosta och en förkylning. Nu har jag öroni... Öron-näs­a-hals- läkaren Lilly­7­10 Äldre 15 Sep 06:57
1
3,2k
Hormonelle i Stockholm av Anony­m (Fund­e­rande­) Inaktiva­: Gästexpe­rter 4,9k 0 Hej! Har en liten fråga. 2015 så var jag hos Sverker Hubbinette på Hormonelle i Stockholm... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
4,9k