Klicka här för att läsa mer om push-notifikationer på Familjeliv.se
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Vad kan detta vara i min hals? Obs bild av Anony­m (Ajaj­a­jajaj­) Öron-näs­a-hals- läkaren Anonym (Ajajajajaj)
2018-12-14
389 1 Har så ont i halsen på ena sidan. När jag kollade i spegeln så är det helt ”delat” på ena... Öron-näs­a-hals- läkaren Anonym (Ajajajajaj) 2018-12-14
1
389
Arbete av Anony­m (af) Inaktiva­: Gästexpe­rter Anonym (af)
2018-12-03
271 1 Jag blev skickad av af till en aktör för arbetsträning.Jag sa att jag skulle börja men skr... Inaktiva­: Gästexpe­rter Anonym (af) 2018-12-03
1
271
Tonsillstenar av huvud­s­aken Öron-näs­a-hals- läkaren 327 0 Hej!! Börjar bli så jäkla trött på dessa jäkla tonsillstenar. Smakar riktig illa i munnen.... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
327
Akne kring näsvingarna? av Anony­m (Nån som behöv­e­r hjälp­) Öron-näs­a-hals- läkaren 180 0 Jag har haft ”akne” eller vad det nu är, kring näsvingarna i över ett år. Jag har inte pro... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
180
Strålande smärta bakhuvud och hals 4-6 gånger/minut av iamyo­u­rlove Öron-näs­a-hals- läkaren 586 0 Hej, Under natten låg jag vaken med en strålande smärta/obehag från högra bakre delen av... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
586
Få någon på bra humör av Anony­m (Hmmm­) Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,2k 0 Hej hej. Har en kompis som har det lite jobbigt just nu och har väldigt svårt för att hål... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,2k
Undrar av Anony­m (Pre med) Öron-näs­a-hals- läkaren 1,1k 0 Vad är pre med? Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
1,1k
Trakeostomi av Xena3­7 Öron-näs­a-hals- läkaren 1,5k 0 Hej,Min son låg i respirator i två månader efter att ha fått Guillain barre, han har efter... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
1,5k
Förstoppning? av Marie P Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,9k 0 Min 13 åriga dotter har ont i magene och hon säger att det gör ontär hon bajsar och även n... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,9k
Blåsa som aldrig försvinner av Anony­m (Tjej­2­5) Öron-näs­a-hals- läkaren 1,3k 0 Hej! Jag har haft en blåsa under tungan i ett par månader. I början försvann den, men sen... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
1,3k
Att tänka på när du köper diesel bil av Wayke­-­spons­r­ad Inaktiva­: Allergie­xperten 10,4k 0 År 2020 är det tänkt att Stockholms kommun ska införa miljözoner och redan 2022 kan det va... Inaktiva­: Allergie­xperten Obesvarade
0
10,4k
Ge mig råd är detta fel eller rätt? av Gulla­n­2 Inaktiva­: Gästexpe­rter 3,6k 0 Är en kvinna på 54 år som lever sen 10 år tillbaka med en man på 53 år och haft det bra ti... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
3,6k
Trafiklärare av Emanu­e­l0730­9­47 Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,6k 0 Hej allihopa! Har ni info. Om trafiklärareutbildning ? Hur ser jobbet ut ? Och hur mycket... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,6k
Äldre bil av Anony­m (Ulli­s­90) Inaktiva­: Energiex­perten Anonym (Ullis90)
2018-05-02
2,2k 1 Misstänker att min sambo kontrollerar mig. Med en gps i min bil. Han vet precis vart jag... Inaktiva­: Energiex­perten Anonym (Ullis90) 2018-05-02
1
2,2k
Deklaration av TarGh Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,6k 0 Hej , Kan nån hjälpa mig Jag kör 17,2 mil till jobbet varje dag *2 alltså 34,4mil vilken... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,6k
Äldre bil av Anony­m (Ulli­s­90) Inaktiva­: Energiex­perten 2,4k 0 Misstänker att min sambo kontrollerar mig. Med en gps i min bil. Han vet precis vart jag... Inaktiva­: Energiex­perten Obesvarade
0
2,4k
Slutar 9:an av Anony­m (Anon­y­m-_-) Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,4k 0 Min pojkvän slutar 9:an senare i vår och jag ska eventuellt gå på hans skolavslutning och... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,4k
Visdomstand av Anony­m (Tand­i­s) Öron-näs­a-hals- läkaren 2,0k 0 Hej Jag har ett litet problem, har en visdomstand som är på väg upp. Dock kommer jag behöv... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,0k
Sjuksköterska eller Systemutvecklare av os99 Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,5k 0 Hej! Har en fråga om lönerna på både sjuksköterska och systemutvecklare yrkena.Jag ska väl... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,5k
Behöver hjälp med försäkringskassan. Så klart. av Soet8­7 Inaktiva­: Gästexpe­rter 4,8k 0 Jag vet inte vart jag ska börja, men ska försöka hålla mig kortfattad. Jag är gravid nu i... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
4,8k