• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • jacklin

Ja i första hand så är det nya skolkläder till pojken, ryggsäck och pennor och allt som han behöver. Ska nog passa på och köpa lite nya kläder till lillen med då, lite höstkläder tror jag

• Lina 82

Kläder i första hand, färdigsydda gardiner eftersom att jag är lat, leksaker. Har inte börjat på listan än, men den brukar bli lång.

• jacklin

Jag brukar aldrig ha en lista när jag ska dit, vet att vissa saker behöver jag, så man brukar köpa mycket mer än man egentligen behöver. Barnen får ganska mycket leksaker när jag är där. Hmm inte så bra kanske, de leker inte med de så mycket

• OU812

Ska till varberg i slutet på nästa vecka. kanske gör ett besök då. man har ju hört talas om att det är så bra där- ni som vet - vad är utbudet? mer än kläder?

• OU812

jag menade nästa månad *snurrig*

• jacklin

Oj, det finns såååå mycket där.

kökssaker, hästgrejer, leksaker, hygiensaker, bilvård, gardiner, lakan, mattor, tv och en massa andra elektroningsaker, filmer, musik, tv-spel och givetvis en massa kläder

har säkert glömt hälften

ska själv dit i slutet på nästa vecka eller början på veckan efter, ska bli kul.

• PernillaWaxin

Yeiii en bra tråd. jag ska dit snart jag också inom en månad. Jag har sparat ihop en massa pengar för att shoppa. Vet ni när höstkläder kommer in?

• Arctura

Åh vad jag blir avundsjuk. *Jag vill också* men vi har liiite långt att åka, så det gör man inte på en kafferast direkt!! Men nån gång kanske semester resan styr åt det hållet och då banne mig...

*~ Mitt mål i livet ,är att blir den underbara människa, som min hund redan tror att jag är ~*
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden